Skocz do zawartości
  • 0

Linia PVP | Proszę szybko ;/


JanekMaSkrypta_

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
7 minut temu, Spooku napisał:

Z tego co wiem (na temat skryptow) nie jest to mozliwe.  Oczywiscie moge sie mylic. Ale jednak polecam zlecic napisanie tego w pluginie komus.

Wszystko jest możliwe, bym to napisał, ale teraz gdy mam %%% we krwi to będzie uciążliwe xD

Oczywiście będę potrzebował do tego 'skryptu na antylogout' bo bez tego ani rusz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, knugi napisał:

Wszystko jest możliwe, bym to napisał, ale teraz gdy mam %%% we krwi to będzie uciążliwe xD

Oczywiście będę potrzebował do tego 'skryptu na antylogout' bo bez tego ani rusz ;)

Nie do końca, w skrypcie chyba nadal nie można wysyłać pakietów, chociażby takich które pokażą ową ścianę tylko graczowi, który powinien ją widzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, KrejzolekPRO napisał:

Nie do końca, w skrypcie chyba nadal nie można wysyłać pakietów, chociażby takich które pokażą ową ścianę tylko graczowi, który powinien ją widzieć.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

można :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, knugi napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

można :)

Teraz, KrejzolekPRO napisał:

A to jednak proszę bardzo :) Ale gdzie tu jest lokacja? Bez niej ciężko będzie wyświetlić taką linie :/

Ten kod zamienia dany typ bloku na inny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
28 minut temu, KrejzolekPRO napisał:

A to jednak proszę bardzo :) Ale gdzie tu jest lokacja? Bez niej ciężko będzie wyświetlić taką linie :/

No to mnie zaskoczyłeś. Szczerze to nie bawiłem się tym, ale zaraz się tym pobawię i dam edita :)

 

No i ci powiem, działa ładnie :D

Mam taki kodzik:

Spoiler

command /xd [<text>]:
	trigger:
		send "l:%{lp}% r:%{rp}%"
		if arg 1 is "l":
			set {lp} to location of targeted block
			stop
		if arg 1 is "p":
			set {rp} to location of targeted block
			stop
		if arg 1 is "loop":
			if {lp} and {rp} is set:
				loop blocks within {lp} to {rp}:
					make player see loop-block as air
				stop

 

Ustawiłem sobie ścianę, i zmienia dla gracza :D Teraz tylko przerobić na barrele gdy jest na logout i gotowe ! 

 

@bvcz @KrejzolekPRO phi niedowiarki :P

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 godzin temu, knugi napisał:

No to mnie zaskoczyłeś. Szczerze to nie bawiłem się tym, ale zaraz się tym pobawię i dam edita :)

 

No i ci powiem, działa ładnie :D

Mam taki kodzik:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość


command /xd [<text>]:
	trigger:
		send "l:%{lp}% r:%{rp}%"
		if arg 1 is "l":
			set {lp} to location of targeted block
			stop
		if arg 1 is "p":
			set {rp} to location of targeted block
			stop
		if arg 1 is "loop":
			if {lp} and {rp} is set:
				loop blocks within {lp} to {rp}:
					make player see loop-block as air
				stop

 

Ustawiłem sobie ścianę, i zmienia dla gracza :D Teraz tylko przerobić na barrele gdy jest na logout i gotowe ! 

 

@bvcz @KrejzolekPRO phi niedowiarki :P

Czyli dasz rade napisać ? bo ja mam lekki problem własnie z tym żeby się ta ściana pojawiała przed graczem czyli jak setować te bloki ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Spooku masz rację. Napisałem ten skrypt, wysłałem na PW (nie chciał publikować tego skryptu, ponieważ swój połączyłem w jeden z jego) i Ci powiem, że jest bardzo nieoptymalny. Przy 100 graczach może powodować straszne lagi (chodzi szczególnie o przesył danych [pakietów], czyli o ping internetu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...