STEINER 60 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 (edytowane) Na początek pozwolę sobie oznaczyc @HcLand, ponieważ potrzebował takiego pluginu... Dobra plugin tak jak w temacie blokuje craftingi diamentowego seta. (Przydatne na początkach edycji...). Znajduję się taki plugin na wielu serwerach... KOMENDY /cdi - Głowna komenda. /cdi on - Włączenie craftingów. /cdi off - Wyłączenie craftingów . PERMISSIE steiner-cdi.cdi - Komenda dla administratora. SS Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (imgur) DOWNLOAD + SKAN SKAN: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (Nw czy dobry link dałem ale jakis jest ) DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Jak ktos napisze, że plagiat to jest . To jest wycięte z mojego core więc... Przyjmuję hejty bo wiem, że plugin nie jest najlepszy ale też nie najgorszy (chyba) Prosty plugin moja ocena: 4/10 Nie zapomniałem o czyms w temacie? Edytowane 4 listopada 2017 przez SKsteiner vaper1337 i HcLand 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bopke 359 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 Po co odbierać graczom możliwość stworzenia standardowego przedmiotu tylko dlatego, że gra się dopiero zaczyna? Może trzeba po prostu się zastanowić, czy aby prędkość zdobycia wymaganych surowców nie jest za wysoka i może trzebaby nieco to utrudnić? KrejzolekPRO i bgK1NG 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GotoFinal 195 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 (edytowane) przecież istnieją gotowe pluginy do zarządzania receptami, więc po co osobny na coś tak małego? A kod okropny, klasy z małych liter, brak możliwości zmiany wiadomości itd ;/ Edytowane 4 listopada 2017 przez GotoFinal HcLand 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STEINER 60 Opublikowano 4 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 Teraz, bopke napisał: Po co odbierać graczom możliwość stworzenia standardowego przedmiotu tylko dlatego, że gra się dopiero zaczyna? Może trzeba po prostu się zastanowić, czy aby prędkość zdobycia wymaganych surowców nie jest za wysoka i może trzebaby nieco to utrudnić? Widać, że nie grasz na hardcorach heh. Ocena lub cos? Teraz, GotoFinal napisał: przecież istnieją gotowe pluginy do zarządzania receptami, więc po co osobny na coś tak małego? A kod okropny, klasy z małych liter, brak możliwości zmiany wiadomości itd ;/ Bo wycięte z mojego core w 2 min tylko 1 rzecz do configu zrobiłem i usunąłem title. vaper1337 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GotoFinal 195 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 Teraz, SKsteiner napisał: Widać, że nie grasz na hardcorach heh. Ocena lub cos? Bo wycięte z mojego core w 2 min tylko 1 rzecz do configu zrobiłem i usunąłem title. no większośc tych "hardcore" to wlasnie takie male szybkie serwery na kasę, proste łatwe serwerki bez dopasowania czegokolwiek vaper1337, KrejzolekPRO, Rejszpat i 2 innych 2 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STEINER 60 Opublikowano 4 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 Teraz, GotoFinal napisał: no większośc tych "hardcore" to wlasnie takie male szybkie serwery na kasę, proste łatwe serwerki bez dopasowania czegokolwiek Czyli hardcore który niedawno powrócił to serwer pod hajs rozumiem? xd vaper1337 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bgK1NG 15 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 10 minut temu, bopke napisał: Po co odbierać graczom możliwość stworzenia standardowego przedmiotu tylko dlatego, że gra się dopiero zaczyna? Może trzeba po prostu się zastanowić, czy aby prędkość zdobycia wymaganych surowców nie jest za wysoka i może trzebaby nieco to utrudnić? Zazwyczaj ten zabieg jest robiony po to, żeby gracze dłuzej byli na "powierzchni" i się "klepali", serwery stosuja ten zabieg aby te pierwsze godziny startu były najtrudniejsze @topic Fajny plugin, użyje sobie go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HcLand 15 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 Dzieki za napisanie tego pluginu @SKsteiner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STEINER 60 Opublikowano 4 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 (edytowane) 1 minutę temu, bgK1NG napisał: Zazwyczaj ten zabieg jest robiony po to, żeby gracze dłuzej byli na "powierzchni" i się "klepali", serwery stosuja ten zabieg aby te pierwsze godziny startu były najtrudniejsze @topic Fajny plugin, użyje sobie go. Dzięki za opinie. A taka ocena od 1 do 10? Teraz, HcLand napisał: Dzieki za napisanie tego pluginu @SKsteiner Spoko @HcLand licze na like hehe ehh.. nie zrobiłem czegos Nowy DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! @HcLand @bgK1NG Edytowane 4 listopada 2017 przez SKsteiner vaper1337 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vaper1337 0 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 Ogólnie super plugin. xHaq daje to za money a ty za free! Kocham cię! (no homo) Moja ocena 9/10. Dodaj czas kiedy ma się włączyć kraftowanie diamentowych itków. /cdi <time> i będzie git A, że nowe dołnlondy dajesz to ty po wojaku jakis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STEINER 60 Opublikowano 4 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 1 minutę temu, vaper1337 napisał: Ogólnie super plugin. xHaq daje to za money a ty za free! Kocham cię! (no homo) Moja ocena 9/10. Dodaj czas kiedy ma się włączyć kraftowanie diamentowych itków. /cdi <time> i będzie git A, że nowe dołnlondy dajesz to ty po wojaku jakis? Nie testowałem pluginu i nie wiedziałem czy wgl działa. Sorrki za to... Nie dodałem saveDefaultConfig(); w onEnable. Ale działał bez configu ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nieaktywny Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 (edytowane) zero przystosowania i wlasciwie jest to jakas hardcodowana kupa, plugin powinien wygladac np. tak:chociaz ten float troche dziwnie wyglada, ale jest bardziej minecraftowo, tam wszedzie sa floaty Edytowane 4 listopada 2017 przez Nieaktywny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STEINER 60 Opublikowano 4 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 1 minutę temu, Nieznajomy11 napisał: zero przystosowania i wlasciwie jest to jakas hardcodowana kupa, plugin powinien wygladac np. tak: No można tak zrobić i teoretycznie lepiej to wygląda ale zrobiłem to prosciej ok? xd Dopiero się uczę jak cos :PPP. Ale dzięki jak będzie mi się chciało to zmienię. Ale xHaq też tak zrobił @vaper1337 o nim zaczął to też o nim cos dodam :PPP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nieaktywny Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 (edytowane) 2 minuty temu, SKsteiner napisał: No można tak zrobić i teoretycznie lepiej to wygląda ale zrobiłem to prosciej ok? xd Dopiero się uczę jak cos :PPP. Ale dzięki jak będzie mi się chciało to zmienię. Ale xHaq też tak zrobił @vaper1337 o nim zaczął to też o nim cos dodam :PPP prosciej nie zawsze znaczy lepiej, zero przystosowania i hardcodowanie takich rzeczy nie ma wiekszego sensu a sam kod to jedna wielka kupa syfu, jakieś dziwne nazwy z tyłka Edytowane 4 listopada 2017 przez Nieaktywny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STEINER 60 Opublikowano 4 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 7 minut temu, Nieznajomy11 napisał: prosciej nie zawsze znaczy lepiej, zero przystosowania i hardcodowanie takich rzeczy nie ma wiekszego sensu a sam kod to jedna wielka kupa syfu, jakieś dziwne nazwy z tyłka To po co tam zaglądasz heh. Nazwy będę robić jakie będe chciał ;/. Powiedz co nazwa ma do działania pluginu? Działa? Działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooniks 347 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 11 minut temu, Nieznajomy11 napisał: zero przystosowania i wlasciwie jest to jakas hardcodowana kupa, plugin powinien wygladac np. tak:chociaz ten float troche dziwnie wyglada, ale jest bardziej minecraftowo, tam wszedzie sa floaty material.valueof? float? serio jak juz dajesz kod to chociaz dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bgK1NG 15 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 Teraz, SKsteiner napisał: To po co tam zaglądasz heh. Nazwy będę robić jakie będe chciał ;/. Powiedz co nazwa ma do działania pluginu? Działa? Działa... Ale zasady javy juz na to nie pozwalaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STEINER 60 Opublikowano 4 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 Teraz, yooniks napisał: material.valueof? float? serio jak juz dajesz kod to chociaz dobry yooniks pierwszy raz mnie jeszcze nie zhejtowałes... Aż mi miękko na sercu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nieaktywny Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 (edytowane) 30 minut temu, yooniks napisał: material.valueof? float? serio jak juz dajesz kod to chociaz dobry to jak chcesz parsowac typ ze stringa co? :\ a o floacie juz pisalem pod kodemmega Edytowane 4 listopada 2017 przez Nieaktywny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GotoFinal 195 Opublikowano 4 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2017 2 minuty temu, Nieznajomy11 napisał: to jak chcesz parsowac typ ze stringa co? :\ a o floacie juz pisalem pod kodem durability nie jest zmiennoprzecinkowe, więc float nie ma sensu, tylko dajesz szansę ze porównanie się nie uda bo wartośc będzie inna o 0.000001. A od material jest: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Bo valueOf musi się idealnie zgadzać i jest case sensitive co w tym wypadku nie ma uzasadnienia. yooniks 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.