Skocz do zawartości

steinerBlockCDI - Prosty plugin na blokadę craftingu diamentowego seta.


STEINER

Rekomendowane odpowiedzi

Na początek pozwolę sobie oznaczyc @HcLand, ponieważ potrzebował takiego pluginu...

 

Dobra plugin tak jak w temacie blokuje craftingi diamentowego seta. (Przydatne na początkach edycji...). Znajduję się taki plugin na wielu serwerach...

 

KOMENDY

/cdi - Głowna komenda.

/cdi on - Włączenie craftingów.

/cdi off - Wyłączenie craftingów .

 

PERMISSIE

 

steiner-cdi.cdi - Komenda dla administratora.

 

SS

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (imgur)

 

DOWNLOAD + SKAN

SKAN: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (Nw czy dobry link dałem ale jakis jest :P)

DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Jak ktos napisze, że plagiat to jest :rak:. To jest wycięte z mojego core więc...

Przyjmuję hejty bo wiem, że plugin nie jest najlepszy ale też nie najgorszy (chyba)

 

 

Prosty plugin moja ocena: 4/10

 

Nie zapomniałem o czyms w temacie?

Edytowane przez SKsteiner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co odbierać graczom możliwość stworzenia standardowego przedmiotu tylko dlatego, że gra się dopiero zaczyna? Może trzeba po prostu się zastanowić, czy aby prędkość zdobycia wymaganych surowców nie jest za wysoka i może trzebaby nieco to utrudnić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bopke napisał:

Po co odbierać graczom możliwość stworzenia standardowego przedmiotu tylko dlatego, że gra się dopiero zaczyna? Może trzeba po prostu się zastanowić, czy aby prędkość zdobycia wymaganych surowców nie jest za wysoka i może trzebaby nieco to utrudnić? 

 

Widać, że nie grasz na hardcorach heh. Ocena lub cos?

Teraz, GotoFinal napisał:

przecież istnieją gotowe pluginy do zarządzania receptami, więc po co osobny na coś tak małego?

 

A kod okropny, klasy z małych liter, brak możliwości zmiany wiadomości itd ;/

Bo wycięte z mojego core w 2 min tylko 1 rzecz do configu zrobiłem i usunąłem title.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, SKsteiner napisał:

 

Widać, że nie grasz na hardcorach heh. Ocena lub cos?

Bo wycięte z mojego core w 2 min tylko 1 rzecz do configu zrobiłem i usunąłem title.

no większośc tych "hardcore" to wlasnie takie male szybkie serwery na kasę, proste łatwe serwerki bez dopasowania czegokolwiek :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, bopke napisał:

Po co odbierać graczom możliwość stworzenia standardowego przedmiotu tylko dlatego, że gra się dopiero zaczyna? Może trzeba po prostu się zastanowić, czy aby prędkość zdobycia wymaganych surowców nie jest za wysoka i może trzebaby nieco to utrudnić? 

Zazwyczaj ten zabieg jest robiony po to, żeby gracze dłuzej byli na "powierzchni" i się "klepali", serwery stosuja ten zabieg aby te pierwsze godziny startu były najtrudniejsze

 

@topic

Fajny plugin, użyje sobie go. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bgK1NG napisał:

Zazwyczaj ten zabieg jest robiony po to, żeby gracze dłuzej byli na "powierzchni" i się "klepali", serwery stosuja ten zabieg aby te pierwsze godziny startu były najtrudniejsze

 

@topic

Fajny plugin, użyje sobie go. :)

 

Dzięki za opinie.

A taka ocena od 1 do 10?

Teraz, HcLand napisał:

Dzieki za napisanie tego pluginu @SKsteiner

Spoko @HcLand licze na like hehe 

ehh.. nie zrobiłem czegos

Nowy DL: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

@HcLand @bgK1NG 

Edytowane przez SKsteiner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, vaper1337 napisał:

Ogólnie super plugin. xHaq daje to za money a ty za free! Kocham cię! (no homo)

Moja ocena 9/10. Dodaj czas kiedy ma się włączyć kraftowanie diamentowych itków. /cdi <time> i będzie git

A, że nowe dołnlondy dajesz to ty po wojaku jakis?

Nie testowałem pluginu i nie wiedziałem czy wgl działa. Sorrki za to... Nie dodałem saveDefaultConfig(); w onEnable. Ale działał bez configu ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zero przystosowania i wlasciwie jest to jakas hardcodowana kupa, plugin powinien wygladac np. tak:
Fx77OHePQdyCH9fQdVS9NA.png

chociaz ten float troche dziwnie wyglada, ale jest bardziej minecraftowo, tam wszedzie sa floaty :kappa:

 

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Nieznajomy11 napisał:

zero przystosowania i wlasciwie jest to jakas hardcodowana kupa, plugin powinien wygladac np. tak:
Fx77OHePQdyCH9fQdVS9NA.png

No można tak zrobić i teoretycznie lepiej to wygląda ale zrobiłem to prosciej ok? xd

Dopiero się uczę jak cos :PPP. Ale dzięki jak będzie mi się chciało to zmienię. Ale xHaq też tak zrobił

@vaper1337 o nim zaczął to też o nim cos dodam :PPP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, SKsteiner napisał:

No można tak zrobić i teoretycznie lepiej to wygląda ale zrobiłem to prosciej ok? xd

Dopiero się uczę jak cos :PPP. Ale dzięki jak będzie mi się chciało to zmienię. Ale xHaq też tak zrobił

@vaper1337 o nim zaczął to też o nim cos dodam :PPP

prosciej nie zawsze znaczy lepiej, zero przystosowania i hardcodowanie takich rzeczy nie ma wiekszego sensu :thinking:
a sam kod to jedna wielka kupa syfu, jakieś dziwne nazwy z tyłka :D

 

 

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Nieznajomy11 napisał:

prosciej nie zawsze znaczy lepiej, zero przystosowania i hardcodowanie takich rzeczy nie ma wiekszego sensu :thinking:
a sam kod to jedna wielka kupa syfu, jakieś dziwne nazwy z tyłka :D

 

 

To po co tam zaglądasz heh. Nazwy będę robić jakie będe chciał ;/. Powiedz co nazwa ma do działania pluginu? Działa? Działa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Nieznajomy11 napisał:

zero przystosowania i wlasciwie jest to jakas hardcodowana kupa, plugin powinien wygladac np. tak:
Fx77OHePQdyCH9fQdVS9NA.png

chociaz ten float troche dziwnie wyglada, ale jest bardziej minecraftowo, tam wszedzie sa floaty :kappa:

 

material.valueof? float? serio jak juz dajesz kod to chociaz dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, yooniks napisał:

material.valueof? float? serio jak juz dajesz kod to chociaz dobry

to jak chcesz parsowac typ ze stringa co? :\

a o floacie juz pisalem pod kodem

9ndP6q-SR9uPTovqyHKJUg.png
mega

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Nieznajomy11 napisał:

to jak chcesz parsowac typ ze stringa co? :\

a o floacie juz pisalem pod kodem

durability nie jest zmiennoprzecinkowe, więc float nie ma sensu, tylko dajesz szansę ze porównanie się nie uda bo wartośc będzie inna o 0.000001.

 

A od material jest: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Bo valueOf musi się idealnie zgadzać i jest case sensitive co w tym wypadku nie ma uzasadnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...