Szki3lko 4 Opublikowano 13 października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 Siema jak zrobić że po wpisaniu danej komendy (np. test) gracz dostaje losową ilość danego jednego przedmiotu. losowe liczby 1,2,3 (od 1 do 3). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1 Gość Ewald Opublikowano 13 października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 command /test: trigger: set {_x} to random integer beetwen 1 and 3 give {_x} dirt to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szki3lko 4 Opublikowano 13 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 18 minut temu, Ewald napisał: command /test: trigger: set {_x} to random integer beetwen 1 and 3 give {_x} dirt to player Errory 2 związane z {_x} A dokładnie to: to random integer beetwen 1 and 3 Dobra literówka była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 13 października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 command /test: trigger: set {_x} to random number from 1 to 3 give %{_x}% dirt to player Powinno zadziałać, jeśli nie spróbuj tego: command /test: trigger: set {_x} to random number from 1 to 3 give %{_x}% dirt to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szki3lko 4 Opublikowano 13 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 Błąd z: give {_loscx} mossy cobblestone to player give %{_loscx}% mossy cobblestone to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 13 października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 Na pewno jest bład ze zmienną? Spróbuj dać graczowi np dirta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szki3lko 4 Opublikowano 13 października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 Teraz, Ewald napisał: Na pewno jest bład ze zmienną? Spróbuj dać graczowi np dirta. Tak '{_loscx} dirt' is not an entity type give {_loscx} dirt to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 JanekMaSkrypta_ 117 Opublikowano 13 października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 3 godziny temu, Ewald napisał: command /test: trigger: set {_x} to random number from 1 to 3 give %{_x}% dirt to player Powinno zadziałać, jeśli nie spróbuj tego: command /test: trigger: set {_x} to random number from 1 to 3 give %{_x}% dirt to player Hmm a moze inaczej? ;d command /test: trigger: loop 100 times: add loop-number to {los::*} set {_ilosclosowa} to random element out of {los::*} loop {_ilosclosowa} times: add loop-number dirt to player @OmniHc sprobuj z czyms takim ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LloydPL 436 Opublikowano 13 października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 command /test: trigger: set {_x} to random number from 1 to 3 give {_x} dirt to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 13 października 2017 Udostępnij Opublikowano 13 października 2017 Set {_am} to random integer between 1 and 3 Set {_i} to "%{_am}% dirt" parsed as itemtype Give player {_i} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Szki3lko 4
Siema jak zrobić że po wpisaniu danej komendy (np. test) gracz dostaje losową ilość danego jednego przedmiotu. losowe liczby 1,2,3 (od 1 do 3).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi