Skocz do zawartości
  • 0

Kubusieqqq

Pytanie

Napisał by ktoś skrypt na system leveli rpg? Że by były komendy /lvl /statystyki /doubleexp. Że by z potwora dropił exp potrzebny do lvla. Np na 1 poziom potrzebne jest 100 expa,z zombiaka z lvlem 1 dropi 1 exp coś takiego :) Jestem świeży w tym i nie umiem do końca tego tak wytłumaczyć :D 

 

@Kubusieqqq czyli to można zamknąć? Nie pisz nowego posta, tylko edytuj ten i oznacz @PoweredDragon 

 

Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death of zombie:
	attacker is a player
	name of victim is "[LEVEL 1]":
		add 10 to {xp::%attacker%}
		send "&8» &cZabiles &2ZOMBYEGO &8[&clvl. 1&8]" to the attacker
		stop
	name of victim is "[LEVEL 2]":
		add 20 to {xp::%attacker%}
		send "&8» &cZabiles &2ZOMBYEGO &8[&clvl. 2&8]" to the attacker
		stop
	name of vicitm is "[LEVEL 3]":
		add 30 to {xp::%attacker%}
		send "&8» &cZabules &2ZOMBYEGO &8[&clvl. 3&8]" to the attacker
		stop
	if {xp::%attacker%} = 100:
		set {lvl::%attacker%} to 1
		send "&8» &3Awansowales na level: &61" to the attacker
		stop
	if {xp::%attacker%} = 200:
		set {lvl::%attacker%} to 2
		send "&8» &3Awansowales na level: &62" to the attacker
		stop
	if {xp::%attacker%} = 300:
    	set {lvl::%attacker%} to 3
		send "&8» &3Awansowales na level: &63" to the attacker
		stop
command /statystyki:
	trigger:
		send "&6XP: &e%{xp::%player%}%" to the player
		send "&6LVL: &e%{lvl::%player%}%" to the player
		stop
command /respzombie:
	trigger:
		if {lvl::%player%} = 0:
			spawn 10 zombie at player
			set name of last spawned entity to "[LEVEL 1]"
			send "&8» &4WALCZ! &cPokonaj ich!" to the player
			stop
		if {lvl::%player%} = 1:
			spawn 10 zombie at player
			set name of last spawned entity to "[LEVEL 2]"
			send "&8» &4Dasz rade! &cPokonasz ich!" to the player
			stop
		if {lvl::%player%} = 2:
			spawn 10 zombie at player
			set name of last spawned entity to "[LEVEL 3]"
			send "&8» &4O kurde! &cNie dasz rady &6&lHa&e&lha" to the player
			stop
		if {lvl::%player%} = 3:
			spawn 100 zombie at player
			set name of last spawned entity to "[LEVEL 3]"
			send "&4Error: &cjava.lang.nullpointerexception" to the player
			stop

/respzombie - respi zombie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...