napisałem sobie taki oto skrypcik ulepszający "survival", ma na celu wymaganie kowadła do tworzenia lepszych przedmiotów niż kamienne :
on craft iron sword or gold sword or diamond sword or iron hoe or gold hoe or diamond hoe or iron shovel or gold shovel or diamond shovel or iron axe or gold axe or diamond axe or iron pickaxe or gold pickaxe or diamond pickaxe or iron helmet or gold helmet or diamond helmet or iron chestplate or gold chestplate or diamond chestplate or iron boots or gold boots or diamond boots or iron leggings or gold leggings or diamond leggings or shears or bucket or compass or clock:
set {_kowadlo} to false
loop blocks in radius 2 around player:
if loop-block is anvil or slightly damaged anvil or very damaged anvil:
set {_kowadlo} to true
if {_kowadlo} is false:
cancel event
send "&cBy stworzyć ten przedmiot w pobliżu musi znajdować się kowadło!"
Wszystko pięknie ładnie, niby działa.. no właśnie 'niby'. W momencie gdy klikniemy na kowadło by z niego skorzystać i wrócimy do craftingu nagle wyskakuje treść z instrukcji "false" tak jakby nagle kowadło zniknęło. Gdy je zniszczymy i znowu postawimy znów działa.
Dlaczego? Co się dzieje z kowadłem po kliknięciu na nie? Czy da radę to przerobić żeby działało poprawnie bez konieczności stawiania kowadła za każdym razem po użyciu?
Pytanie
TheLolux 0
Mam nietypowy problem z moim skryptem...
napisałem sobie taki oto skrypcik ulepszający "survival", ma na celu wymaganie kowadła do tworzenia lepszych przedmiotów niż kamienne :
on craft iron sword or gold sword or diamond sword or iron hoe or gold hoe or diamond hoe or iron shovel or gold shovel or diamond shovel or iron axe or gold axe or diamond axe or iron pickaxe or gold pickaxe or diamond pickaxe or iron helmet or gold helmet or diamond helmet or iron chestplate or gold chestplate or diamond chestplate or iron boots or gold boots or diamond boots or iron leggings or gold leggings or diamond leggings or shears or bucket or compass or clock:
set {_kowadlo} to false
loop blocks in radius 2 around player:
if loop-block is anvil or slightly damaged anvil or very damaged anvil:
set {_kowadlo} to true
if {_kowadlo} is false:
cancel event
send "&cBy stworzyć ten przedmiot w pobliżu musi znajdować się kowadło!"
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Wszystko pięknie ładnie, niby działa.. no właśnie 'niby'. W momencie gdy klikniemy na kowadło by z niego skorzystać i wrócimy do craftingu nagle wyskakuje treść z instrukcji "false" tak jakby nagle kowadło zniknęło. Gdy je zniszczymy i znowu postawimy znów działa.
Dlaczego? Co się dzieje z kowadłem po kliknięciu na nie? Czy da radę to przerobić żeby działało poprawnie bez konieczności stawiania kowadła za każdym razem po użyciu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi