Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na item od npc co 24h


lizz0r
 Udostępnij

Pytanie

Dałoby radę napisać skrypt na takie coś że jak klikne prawym na npc o nazwie "test" to daje mi skrzynke, byłoby to dostępne co 24h ( czas liczony gdy gracz jest offline i online ), najlepiej jak już gracz to weźmie i kliknie na niego to ma mu wyskoczyc: Aby wziąć skrzynke musisz poczekac ( tutaj czas ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on rightclick on villager:
	if name of event-entity is "test":
		cancel event
		if difference between now and {skrzynka::%player%} is smaller than 2 hours:
			set {_donetime} to {skrzynka::%player%}
			add 2 hours to {_donetime}
			set {_} to difference between now and {_donetime}
			replace all "and" with "" in {_} 
			send "&cJeszcze musisz poczekac %{_}%"
			stop
		give chest named "nazwa" with lore "1 linijka||druga linijka" to player
		set {skrzynka::%player%} to now		

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A nie łatwiej:

on rightclick on villager:
	if name of event-entity is "test":
		cancel event
		if {skrzynka::%player%} is set:
			if difference between now and {skrzynka::%player%} >= 24 hours:
				give chest named "nazwa" with lore "1 linijka||druga linijka" to player
				set {skrzynka::%player%} to now
				stop
			send "&cMusisz jeszcze poczekac %difference between now and {skrzynka::%player%} parsed as number%!"
			stop
		else:
			give chest named "nazwa" with lore "1 linijka||druga linijka" to player
			set {skrzynka::%player%} to now
			

 

Edytowane przez PoweredDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick on villager:
	if name of event-entity is "test":
		cancel event
		if {skrzynka::%player%} is set:
			if difference between now and {skrzynka::%player%} >= 24 hours:
				give chest named "nazwa" with lore "1 linijka||druga linijka" to player
				set {skrzynka::%player%} to now
				stop
			send "&cMusisz jeszcze poczekac %difference between now and {skrzynka::%player%}% godzin!"
			stop
		else:
			give chest named "nazwa" with lore "1 linijka||druga linijka" to player
			set {skrzynka::%player%} to now

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on right click on entity:
	if name of clicked entity is "test1":
		cancel event
		if {skrzynka::%player%} is set:
			if difference between now and {skrzynka::%player%} >= 24 hours:
				give chest named "nazwa" with lore "1 linijka||druga linijka" to player
				set {skrzynka::%player%} to now
				stop
			else:
				send "&cMusisz jeszcze poczekac %difference between now and {skrzynka::%player%}% godzin!" to player
				stop
		else:
			give chest named "nazwa" with lore "1 linijka||druga linijka" to player
			set {skrzynka::%player%} to now		

@PoweredDragon Poprawiłem tak bo nie działało i wyświetla mi: Musisz jeszcze poczekac 2 minutes and 20 seconds godzin! I za kazdym kliknieciem zwiększają mi się sekundy czyli coś nie tak ;c

 

Edytowane przez lizz0r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on right click on entity:
	if name of clicked entity is "test1":
		cancel event
		if {skrzynka::%player%} is set:
			if difference between now and {skrzynka::%player%} >= 24 hours:
				give chest named "nazwa" with lore "1 linijka||druga linijka" to player
				set {skrzynka::%player%} to now
				stop
			else:
				set {_h} to round ({skrzynka::%player%} to hours)
                set {_h} to "%first 2 characterss of {_h}%" parsed as number
				send "&cMusisz jeszcze poczekac ok. %{_h}% godzin!" to player
				stop
		else:
			give chest named "nazwa" with lore "1 linijka||druga linijka" to player
			set {skrzynka::%player%} to now		

Ale to wymaga skStuff

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@PoweredDragon [17:33:03 ERROR]: '::%player%} to hours)' is not a valid item data (wiadomosc.sk, line 290: set {_h} to round ({skrzynka::%player%} to hours)')
[17:33:03 ERROR]: Can't understand this expression: first 2 characterss of {_h} (wiadomosc.sk, line 291: set {_h} to "%first 2 characterss of {_h}%" parsed as number')

Edytowane przez lizz0r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...