Skocz do zawartości
  • 0

Nie dodaje lvl


Rabby
 Udostępnij

Pytanie

variables:
    {lvlpraca::%player%} = 0

on join:
    if {praca::%player%} is not set:
        set {praca::%player%} to "&4Bezrobotny"

options:
    tag: &6EASYHMC
command /prace [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if argument 1 is not set:
            send "&6=-=-=-=-=-={@tag}&6=-=-=-=-=-="
            send "&2/prace dolacz NAZWA &aDOLACZA CIE DO DANEJ PRACY"
            send "&2/prace list &aPOKAZUJE WSZYSTKIE PRACE"
            send "&2/prace info &aWYSWIETLA INFORMACJE DOTYCZACE PRACY"
            send "&2/prace opusc &aOPUSZCZASZ PRACE"
            send ""
            send "&2Twoja aktualna praca to: %{praca::%player%}%"
            send "&2Twoj obecny poziom pracy to: %{lvlpraca::%player%}%"
        if argument 1 is "dolacz":
            send "&2/prace dolacz NAZWA"
            if argument 2 is "Gornik":
                set {praca::%player%} to "&7Gornik"
                send "&2Dolaczyles do pracy &7Gornik!"
            if argument 2 is "Drwal":
                set {praca::%player%} to "&aDrwal"
                send "&2Dolaczyles to pracy &aDrwal"
            if argument 2 is "Budowniczy":
                set {praca::%player%} to "&9Budowniczy"
                send "&aDolaczyles to pracy &9Budowniczy"
        if argument 1 is "list":
            send "&6=-=-=-=-=-={@tag}=-=-=-=-=-="
            send "&7Gornik"
            send "&aDrwal"
            send "&9Budowniczy"
        if argument 1 is "info":
            send "&6=-=-=-=-=-={@tag}=-=-=-=-=-="
            send "&4COS SIE POPSULO"
        if argument 1 is "opusc":
            set {praca::%player%} to "&4Bezrobotny"
            set {lvlpraca::%player%} to "0"
            send "&2Wlasnie opusciles prace!"
            
on break of cobblestone:
    if {praca::%player%} is "Gornik":
        if {lvlpraca::%player%} is "0":
            add 1 to {lvlpraca::%player%}

Witam, zrobilem skrypt na prace lecz on nie działa, znaczy nie działa dodawnie {lvlprace::%player%} ciagle jest 0,

Na serwerze mam zrobione cos innego z poziomem, nwm czy to moze cos przeszkadzac ale to jest tylko na chacie a te prace juz nie

tylko pod komenda

Pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Tego zera nie bierz w cudzysłów bo to liczba.
 

 variables:
    {lvlpraca::%player%} = 0

on join:
    if {praca::%player%} is not set:
        set {praca::%player%} to "&4Bezrobotny"

options:
    tag: &6EASYHMC
command /prace [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if argument 1 is not set:
            send "&6=-=-=-=-=-={@tag}&6=-=-=-=-=-="
            send "&2/prace dolacz NAZWA &aDOLACZA CIE DO DANEJ PRACY"
            send "&2/prace list &aPOKAZUJE WSZYSTKIE PRACE"
            send "&2/prace info &aWYSWIETLA INFORMACJE DOTYCZACE PRACY"
            send "&2/prace opusc &aOPUSZCZASZ PRACE"
            send ""
            send "&2Twoja aktualna praca to: %{praca::%player%}%"
            send "&2Twoj obecny poziom pracy to: %{lvlpraca::%player%}%"
        if argument 1 is "dolacz":
            send "&2/prace dolacz NAZWA"
            if argument 2 is "Gornik":
                set {praca::%player%} to "&7Gornik"
                send "&2Dolaczyles do pracy &7Gornik!"
            if argument 2 is "Drwal":
                set {praca::%player%} to "&aDrwal"
                send "&2Dolaczyles to pracy &aDrwal"
            if argument 2 is "Budowniczy":
                set {praca::%player%} to "&9Budowniczy"
                send "&aDolaczyles to pracy &9Budowniczy"
        if argument 1 is "list":
            send "&6=-=-=-=-=-={@tag}=-=-=-=-=-="
            send "&7Gornik"
            send "&aDrwal"
            send "&9Budowniczy"
        if argument 1 is "info":
            send "&6=-=-=-=-=-={@tag}=-=-=-=-=-="
            send "&4COS SIE POPSULO"
        if argument 1 is "opusc":
            set {praca::%player%} to "&4Bezrobotny"
            set {lvlpraca::%player%} to 0
            send "&2Wlasnie opusciles prace!"
            
on break of cobblestone:
    if {praca::%player%} is "Gornik":
        if {lvlpraca::%player%} is 0:
            add 1 to {lvlpraca::%player%}

Teraz powinno działać :)

Edytowane przez bopke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Rabby napisał:

@bopke

@Ixidi

Nadal nic :/

Jakieś błędy, czy coś takiego?
Aktualnie w kodzie tym co dałeś na końcu masz kod który powoduje, że możesz zdobyć tylko jeden lvl pracy - pierwszy, gdy masz zerowy i jesteś górnikiem.

on break of cobblestone:
    if {praca::%player%} is "Gornik":
        if {lvlpraca::%player%} is 0:
            add 1 to {lvlpraca::%player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, bopke napisał:

Jakieś błędy, czy coś takiego?
Aktualnie w kodzie tym co dałeś na końcu masz kod który powoduje, że możesz zdobyć tylko jeden lvl pracy - pierwszy, gdy masz zerowy i jesteś górnikiem.

on break of cobblestone:
    if {praca::%player%} is "Gornik":
        if {lvlpraca::%player%} is 0:
            add 1 to {lvlpraca::%player%}

 

Bledow nie ma,

Nie rozumiem o co Ci chodzi :/

Jakbyś mógł to możesz poprawić kod WZGLĘDEM Ciebie?

Tak aby działał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Rabby napisał:

Bledow nie ma,

Nie rozumiem o co Ci chodzi :/

Jakbyś mógł to możesz poprawić kod WZGLĘDEM Ciebie?

Tak aby działał?

Nie lepiej by było zrobić kilka zmiennych do prac osobno i użyć true oraz false Tak jak w moim sk??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Problem jest taki, że nie wiem co chcesz tutaj osiągnąć. Fragment kodu który podałem w poprzednim poście działa w następujący sposób
Jeżeli zostanie zniszczony blok cobblestone (w domyśle - przez gracza):
  jeżeli pracą gracza jest górnik:
    jeżeli gracz ma zerowy poziom pracy:
      zwiększ mu poziom pracy o 1

Czyli dostaje tylko pierwszy poziom, bo dalej już nigdy nie ma zerowego poziomu pracy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Rabby napisał:

Emm nie rozumiem?

Zrobić do np górnika osobną zmienną nazwask::gornik::%player% = false

i odczytywać oraz ustawiać graczowi true a odczytywać czy jest false lub true Jeżeli nie rozumiesz sprawdź w moim sk o co mi chodzi:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, sworip napisał:

Zrobić do np górnika osobną zmienną nazwask::gornik::%player% = false

i odczytywać oraz ustawiać graczowi true a odczytywać czy jest false lub true Jeżeli nie rozumiesz sprawdź w moim sk o co mi chodzi:/

Taką zmienną prościej jest iterować i przeszukiwać, ale ogólnie wydajniejszy jest jego system :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...