Arczi 1 Opublikowano 7 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2017 (edytowane) Witam, mam pytanie da sie zrobic tak aby tnt podrzucalo gracza na 10 kratek do gory, ale zeby mu nie zabieralo hp? To kawałek kodu. Tzn tak aby samo tnt nie zadawalo obrazen ale, zeby dmg od samego upadku dostawal gracz. shoot a tnt from player with speed 1 send "&aWystrzelono TnT!" I czy da sie zrobic aby ten napis "Wystrzelono TnT" pojawial sie nad nazwa przedmiotow? To sie chyba nazywa sidebar, ale nie jestem pewien. Z gory dziekuje kazdemu kto zaangazuje sie w pomoc. Edytowane 7 maja 2017 przez Arczi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Oedeopol 67 Opublikowano 7 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2017 To jest actionbar. Potrzeba chyba skrayfall Arczi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arczi 1 Opublikowano 7 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 maja 2017 1 minutę temu, Oedeopol napisał: To jest actionbar. Potrzeba chyba skrayfall Mam skrayfalla (do komendy title potrzebny) tylko nie zbyt wiem jak to zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kaol48s 211 Opublikowano 7 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 maja 2017 command /tnt: trigger: shoot a tnt from player with speed 1 set action bar of player to "&aWystrzelono TnT!" set {ochrona::%player%} to true wait 3 second set action bar of player to "" set {ochrona::%player%} to false on damage: if victim is a player: damage was caused by block explosion: if {ochrona::%player%} is true: cancel event Arczi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arczi 1 Opublikowano 8 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 Use 'attacker' and/or 'victim' in damage events (line 99: if (ochrona::%player%) is "true":') taki błąd wywala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 8 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 (edytowane) zamień %player% na %victim% Zachęcam do zapoznania się: Edytowane 8 maja 2017 przez PoweredDragon Arczi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arczi 1 Opublikowano 8 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 niby dziala ale tnt nie wystrzela dobra wystrzela tylko po dodaniu do kodu cos nie dziala musze skonczyc skrypt na gui i dam znac //łączę ~PoweredDragon add 1 to {spam.bla.%player%} if {spam.bla.%player%} is 10: execute console command "kick %player% &c&lSTOP SPAM!" if {blabla::%player%} is "blablabla": shoot a tnt from player with speed 1 set action bar of player to "&aWystrzelono TnT!" set {ochrona::%player%} to "true" wait 3 second set action bar of player to "" set {ochrona::%player%} to "false" stop to jest kawalek kodu tnt nie wywala a bledow nie ma //ŁĄCZĘ @Arczi używaj opcji EDYTUJ ~PoweredDragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 8 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2017 Nie dziwie się; w kodzie z 'on damage' zmienna {ochrona::%player%} to bool, a u ciebie string. Usuń cudzysłowy przy tej zmiennej Arczi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arczi 1 Opublikowano 9 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 maja 2017 (edytowane) Usunąłem dalej nie działa... Dodam, że action bar też nie ustawia się. Edit: dobra źle miałem wytabowane. teraz działa, ale dalej zabiera obrażenia graczą. Edytowane 9 maja 2017 przez Arczi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 9 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 maja 2017 Pokaż cały kod Arczi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arczi 1 Opublikowano 9 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 maja 2017 (edytowane) Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! To ten. Na samym dole masz to on damage Edytowane 10 maja 2017 przez Arczi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 9 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 maja 2017 on damage: if "%type of victim%" is "player": damage was caused by block explosion: if {ochrona::gracze} is "tak": set damage to 0 Arczi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arczi 1 Opublikowano 10 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 maja 2017 Nie dziala... dobra najwyzej bedzie ten damage juz... Dzieki za pomoc kazdemu kto sie udzielil w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 10 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 maja 2017 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Arczi 1
Witam, mam pytanie da sie zrobic tak aby tnt podrzucalo gracza na 10 kratek do gory, ale zeby mu nie zabieralo hp? To kawałek kodu.
Tzn tak aby samo tnt nie zadawalo obrazen ale, zeby dmg od samego upadku dostawal gracz.
shoot a tnt from player with speed 1
send "&aWystrzelono TnT!"
I czy da sie zrobic aby ten napis "Wystrzelono TnT" pojawial sie nad nazwa przedmiotow? To sie chyba nazywa sidebar, ale nie jestem pewien.
Z gory dziekuje kazdemu kto zaangazuje sie w pomoc.
Edytowane przez ArcziOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi