sworip 50 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 Witam! Mam pytanie jak zrobić by mob o danej nazwie miał nieskończoność hp i był nie do zabicia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Ewald Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 Możesz zrobić tak: on damage: <tab>if victim is zombie named "nazwa": <2taby>cancel event Wtedy nie będzie się dało go uderzyć, o to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 5 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 Teraz, _kuba300402_ napisał: Możesz zrobić tak: on damage: <tab>if victim is zombie named "nazwa": <2taby>cancel event Wtedy nie będzie się dało go uderzyć, o to chodzi? tylko chodzi mi żeby upadek mu nie zadawał dmg'a xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 on damage: if victim is zombie named "nazwa": if heart of victim < 1000: set heart of victim to 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Oskar1234 3 Opublikowano 5 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 a nie lepiej założyć ma na stałe te 100 000 HP i taki pancerz że nic nie obrywa z wyjątkiem komendy /kill? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 5 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 maja 2017 po części o to mi chodzi Wysłane z mojego ZTE Blade L5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Oskar1234 3 Opublikowano 6 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 maja 2017 (edytowane) dajecie efekty mobom /effect [MOBEK] 11 1000000 255 true /effect [MOBEK] 10 1000000 255 true /effect [MOBEK] 12 1000000 255 true /effect [MOBEK] 13 1000000 255 true Nie będzie tych particli z dopiskiem "true" na końcu. Numery efektów dla nieogarniających: 10- leczenie 11- pancerz/odporność na dmg 12- odporność na ogień 13- odporność na duszenie się w wodzie Z wszystkimi efektami powyżej moba zabije tylko komenda /kill albo zmiana trybu gry na peaceful. Co to argumentu "[MOBEK]" to zastąpisz swoimi {nazwa} albo @e[type=Zombie,name=Boss,tag=Piekielny_boss]. Lepiej tym pierwszym {nazwa} bo będzie ci wygodniej. Edytowane 6 maja 2017 przez Oskar1234 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 6 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 maja 2017 A nie prościej: on damage: victim is zombie named "nazwa": set damage to 0 bopke 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sworip 50 Opublikowano 6 maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 maja 2017 2 minuty temu, PoweredDragon napisał: A nie prościej: on damage: victim is zombie named "nazwa": set damage to 0 Prościej mój ukochany Dragonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 6 maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 maja 2017 Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
sworip 50
Witam! Mam pytanie jak zrobić by mob o danej nazwie miał nieskończoność hp i był nie do zabicia?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi