Skocz do zawartości
  • 0

Przywracanie bloku ze zmiennej


bopke
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Pisząc skrypt natknąłem się na problem którego nie mogę przeskoczyć, a mianowicie próbuję stworzyć automat który przywracałby określone kwiaty (lokacje zapisane w tablicy) po sekundzie od zniszczenia. Niestety, ale kod nie działa prawidłowo - kwiaty nie są przywracane. Kawałek kodu skryptu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Konkretnie problem na pewno leży gdzieś tutaj:

on break of any flower:
 loop {flowerity::*}:
  if loop-value is location of event-block:
   add event-block to {flowers::%loop-index%}
   cancel event
   drop {flowers::%loop-index%}
   set block at event-location to air
   wait 1 second
   set location of event-block to {flowers::%loop-index%}
   delete {flowers::%loop-index%}

W jaki sposób powinienem to napisać, aby działało prawidłowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
8 minut temu, KrejzolekPRO napisał:

Ewentualnie pokaż jak zapisujesz zmienną {flowerity::*}.

Jest to pokazane we fragmencie kodu który podlinkowałem wyżej. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Zamiana z loop-index na loop-value nic nie dała, nadal nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No niezbyt chętnie działa. Wyczaiłem sposób:

set block 2 above <ziemia> to 175:10
set block above <ziemia> to lilac
set block 3 above <ziemia> to air




Wystarczy zmienić kwiat w środkowej linijce i się ustawi. Ważne jest sprawdzenie wcześniej tego bloku ziemi, bo można tym kwiaty stawiać nawet w powietrzu :v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...