Rabby 11 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 Witam, proszę o pomoc. Jestem początkującym skripterem i potrzebuje waszej pomocy. Drop %1 TNT% trigger: on death of creeper message: "test" Wiec tak, "TO COŚ NIE DZIAŁA" i ktoś może mi to wytłumaczyć oraz poprawić? PS. Jak coś googlowałem wszędzie i nie mogę znaleźć żadnej pomocy Pomóżcie pls! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MegaLegoTom 16 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 "on death of creeper" to event, on jest zawsze pierwszy "drop 1 tnt" to efekt, on musi być po jakimś evencie "trigger" jest wykorzystywany tylko w komendach Zamiast "message" musisz dać "send" lub "broadcast" To co próbujesz zrobić powinno wyglądać mniej więcej tak: on death of creeper: drop 1 tnt broadcast "wiadomosc do wszystkich graczy" send "wiadomosc tylko dla atakującego/zabijającego" to attacker Rabby 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rabby 11 Opublikowano 19 kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2017 (edytowane) 27 minut temu, MegaLegoTom napisał: "on death of creeper" to event, on jest zawsze pierwszy "drop 1 tnt" to efekt, on musi być po jakimś evencie "trigger" jest wykorzystywany tylko w komendach Zamiast "message" musisz dać "send" lub "broadcast" To co próbujesz zrobić powinno wyglądać mniej więcej tak: on death of creeper: drop 1 tnt broadcast "wiadomosc do wszystkich graczy" send "wiadomosc tylko dla atakującego/zabijającego" to attacker Dzięki wielkie Ale gdy pisze np. /sk reload (nazwa) to pisze ze triggers musi być użyte wraz z nimi w pierwsZej linijce wytłumaczysz ? Edytowane 19 kwietnia 2017 przez Rabby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...