Skocz do zawartości
  • 0

lukassz111
 Udostępnij

Pytanie

variables:	{_quest.1.%player%} = 0	{quest.command.0} = &2 By odpowiedziec wpisz /aq <numer odpowiedzi> i kucnij	{quest.command.1} = &2 CO ODPOWIESZ?	{quest.command.2} = &2	{quest.nicknpc} = Stefan	{quest.tagnpc} = &5	{quest.tagplay} = &4command /aq <number>:	trigger:		if arg 1 is 0:			send "{quest.command.0}"		if arg 1 is 1:			set {_quest.1.%player%} to "Przyszedłem zalatwic pare spraw"		if arg 1 is 2:			set {_quest.1.%player%} to "Tymczasowo tu jestem"		if arg 1 is 3:			set {_quest.1.%player%} to "Jestem najemnikiem"		if arg 1 is 4:			set {_quest.1.%player%} to "Odwiedzic rodzine"on right click on player:	if name of clicked entity is "Stefan":		send "{quest.tagnpc} {quest.nicknpc}&f: Witaj nie znajomy co cie tu sprowadza ?"		send "{quest.command.1}"		send "{quest.command.0}"		send "{quest.command.2}1. Przyszedlem zalatwic pare spraw"		send "{quest.command.2}2. Tymczasowo tu jestem"		send "{quest.command.2}3. Jestem najemnikiem"		send "{quest.command.2}4. Odwiedzic rodzine"		while {_quest.1.%player%} is set to 0:			wait 2 seconds		send "{quest.tagplay} %player%&f: {_quest.1.%player%}"		set {_quest.1.%player%} to 0		send "{quest.tagnpc} {quest.nicknpc}&f: I tak jest to bez roznicy."		send "{quest.tagnpc} {quest.nicknpc}&f: Mam do ciebie prozbe."		wait 1 seconds		send "{quest.tagplay} %player%&f: Slucham."		wait 1 seconds		

Czemu nie działają zmienne z linijek od 5 do 8

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

to powinno być tak:

options:

quest.command.0: &2 By odpowiedziec wpisz /aq <numer odpowiedzi> i kucnij

a tu:

send "{@quest.command.0}"

i idz tak dalej

 

//Edit:

Nudzi mi się wiec masz:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nigdy nie rób wiadomości przez zmienne bo jak sama nazwa mówi są to zmienne. Rób je przez options.

To powinno działać:

Variables:	{_quest.1.%player%} = 0Options:		quest.command.0: &2By odpowiedziec wpisz /aq <numer odpowiedzi> i kucnij	quest.command.1: &2CO ODPOWIESZ?	quest.command.2: &2	quest.nicknpc: Stefan	quest.tagnpc: &5	quest.tagplay: &4command /aq <number>:	trigger:		if arg 1 is 0:			send "{@quest.command.0}"		if arg 1 is 1:			set {_quest.1.%player%} to "Przyszed�em zalatwic pare spraw"		if arg 1 is 2:			set {_quest.1.%player%} to "Tymczasowo tu jestem"		if arg 1 is 3:			set {_quest.1.%player%} to "Jestem najemnikiem"		if arg 1 is 4:			set {_quest.1.%player%} to "Odwiedzic rodzine"on right click on player:	if name of clicked entity is "Stefan":		send "{@quest.tagnpc} {@quest.nicknpc}&f: Witaj nie znajomy co cie tu sprowadza ?"		send "{@quest.command.1}"		send "{@quest.command.0}"		send "{@quest.command.2}1. Przyszedlem zalatwic pare spraw"		send "{@quest.command.2}2. Tymczasowo tu jestem"		send "{@quest.command.2}3. Jestem najemnikiem"		send "{@quest.command.2}4. Odwiedzic rodzine"		while {_quest.1.%player%} is set to 0:			wait 2 seconds		send "{@quest.tagplay} %player%&f: {_quest.1.%player%}"		set {_quest.1.%player%} to 0		send "{@quest.tagnpc} {@quest.nicknpc}&f: I tak jest to bez roznicy."		send "{@quest.tagnpc} {@quest.nicknpc}&f: Mam do ciebie prozbe."		wait 1 seconds		send "{@quest.tagplay} %player%&f: Slucham."		wait 1 seconds

@Ps: Przepraszam nie odświeżyłem tematu!

Edytowane przez Edgarsz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Variables:    {_quest.1.%player%} = 0Options:         quest.command.0: &2By odpowiedziec wpisz /aq <numer odpowiedzi> i kucnij    quest.command.1: &2CO ODPOWIESZ?    quest.command.2: &2    quest.nicknpc: Stefan    quest.tagnpc: &5    quest.tagplay: &4command /aq <number>:    trigger:        if arg 1 is 0:            send "{@quest.command.0}"        if arg 1 is 1:            set {quest.1.%player%} to "Przyszed��em zalatwic pare spraw"        if arg 1 is 2:            set {quest.1.%player%} to "Tymczasowo tu jestem"        if arg 1 is 3:            set {quest.1.%player%} to "Jestem najemnikiem"        if arg 1 is 4:            set {quest.1.%player%} to "Odwiedzic rodzine"on right click on player:    if name of clicked entity is "Stefan":        send "{@quest.tagnpc} {@quest.nicknpc}&f: Witaj nie znajomy co cie tu sprowadza ?"        send "{@quest.command.1}"        send "{@quest.command.0}"        send "{@quest.command.2}1. Przyszedlem zalatwic pare spraw"        send "{@quest.command.2}2. Tymczasowo tu jestem"        send "{@quest.command.2}3. Jestem najemnikiem"        send "{@quest.command.2}4. Odwiedzic rodzine"        while {_quest.1.%player%} is set to 0:            wait 2 seconds        send "{@quest.tagplay} %player%&f: {_quest.1.%player%}"        set {_quest.1.%player%} to 0        send "{@quest.tagnpc} {@quest.nicknpc}&f: I tak jest to bez roznicy."        send "{@quest.tagnpc} {@quest.nicknpc}&f: Mam do ciebie prozbe."        wait 1 seconds        send "{@quest.tagplay} %player%&f: Slucham."        wait 1 seconds
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki ale poradziłen sobie wcześniej przed waszymi postami.

Ale za to mam inny problem ta pętla ma sprawdzać czy w zmiennej jest dana wartość jeśli nie to wykonuje dalej skrypt a jeśli tak to sprawdza od nowa zmienną i to mi nie działa

EDIT

Jeśli bende na komputerze to moge wkleić kod z poprawionymi zmiennymi

Edytowane przez lukassz111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...