Skocz do zawartości
  • 0

drop z blocku o danej nazwie


sworip
 Udostępnij

Pytanie

Witam!

Zaczynam dopiero swoją "Przygodę" ze skryptami i chciał bym zrobić lucky blocki czy coś w tym stylu. Jednak mam problem z drop czy mógł by mi ktoś podać przykład jak to poprawnie napisać? Chodzi mi o drop z blocku ale o danej nazwie. Dziękuje za wysłuchanie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jeżeli ci chodzi o Drop z lucky blocka to łap:

on place sponge:
 chance of #Tu Wpisz Procenty#:
  execute console command "#Komenda na danie przedmiotu... jako gracz wpisz %player%#"
  stop
 else:
  send "nic ni nie wypadło :D"
  stop

a jeżeli z kamienia:

on break stone:
 chance of #Naprzykład 5 procent#:
  execute console command "give %player% spone 1 0 {display:{name:LuckyBlock}}

:D 

Edytowane przez heyn
SirGeorge był pierwszy :C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Proszę, nie testowane, liczę na (+) za pomoc :D

variables:
		{event.ev} = false

on break of stone:
	if {event.ev} is set:
		clear drop
		set block to air
		drop 1 stone named "&cStone z eventu"
	else:
		stop

command /stone-event:
	permission: *
	permission message: &cNie masz uprawnien!
	trigger:
		if {event.ev} is set:
			delete {event.ev}
			send "&cPoprawnie&4 wylaczyles event na stone!"
			stop
		if {event.ev} is not set:
			set {event.ev} to true
			send "&aPoprawnie&2 wlaczyles event na stone!"
			stop

Pisane na szybko, więc nie wiem czy działa :kappa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

chcesz oto mój autorski skript na lucky block

command /luckyblock [<text>]:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "edit lucky blocka" to player
		wait 1 tick
		loop 26 times:
			set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {lucky::%loop-number%}
on inventory close:
	if inventory name of current inventory of player is "edit lucky blocka":
		clear {lucky::*}
		loop 26 times:
			set {lucky::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
on break of sponge:
	while 1 is 1 :
		set {_n} to random element out of {lucky::*}
		if {_n} is not air:
			send "zniszczyłeś lucky blocka i otzrymałeś %{_n}%" to player
			if player can hold {_n}:
				give {_n} to player's inventory
				stop
			else:
				drop {_n}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...