Skocz do zawartości
  • 0
Szwagru

Zapisywanie nicku gracza w zmiennej

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Zmienna grupowa:

add player to {zmienna::*}
add "%player%" to {zmienna::*}
add loop-player to {zmienna::*}
add loop-value to {zmienna::*} //jezeli wartosc byla parsowana na player

Zmienna zwykła:
 

set {zmienna} to player
set {zmienna} to "%player%"
set {zmienna} to loop-player
set {zmienna} to "%loop-player%"
set {zmienna} to loop-value

Oczywiście zamiast "player, loop-player oraz loop-value" możesz użyć "victim, attacker" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, Szwagru napisał:

Cytujem :D

Tak gdzie dodajesz gracza użyj tego kodu:

loop {gracz::*}:
	if loop-value is player:
		set {spr} to true
if {spr} is true:
	delete {spr}
else:
	add player to {gracz::*}

A jak chcesz sprawdzić listę graczy, to dodaj:

command /gracze:
	trigger:
		if {gracz::*} is set:
			message "&eZapisani gracze:"
			loop {gracz::*}:
				if loop-value is player:
					message "- &a%loop-value%"
				else:
					message "- &c%loop-value%"
		else:
			message "&4Nie zapisano jeszcze gracza!"

Reload skript i wpisz /gracze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Teraz, _Of3k napisał:

Tak gdzie dodajesz gracza użyj tego kodu:

loop {gracz::*}:
	if loop-value is player:
		set {spr} to true
if {spr} is true:
	delete {spr}
else:
	add player to {gracz::*}

A jak chcesz sprawdzić listę graczy, to dodaj:

command /gracze:
	trigger:
		if {gracz::*} is set:
			message "&eZapisani gracze:"
			loop {gracz::*}:
				if loop-value is player:
					message "- &a%loop-value%"
				else:
					message "- &c%loop-value%"
		else:
			message "&4Nie zapisano jeszcze gracza!"

Reload skript i wpisz /gracze :D

ok. a da się jakos zrobić tak że gracz wpisuje komende i go dodaje wtedy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
command /dodaj:
	trigger:
		loop {gracz::*}:
			if loop-value is player:
				set {spr} to true
		if {spr} is true:
			delete {spr}
			message "&cJuz siebie dodales!"
		else:
			add player to {gracz::*}
			message "&aDodales siebie do zmiennej!"
command /usun:
	trigger:
		loop {gracz::*}:
			if loop-value is player:
				set {spr} to true
		if {spr} is true:
			delete {spr}
			remove loop-value from {gracz::*}
			message "&cUsunales siebie ze zmiennej!"
		else:
			message "&cNie mozesz siebie usunac ze zmiennej, bo nie byles jeszcze dodany!"
command /gracze:
	trigger:
		if {gracz::*} is set:
			message "&eZapisani gracze:"
			loop {gracz::*}:
				if loop-value is player:
					message "- &a%loop-value%"
				else:
					message "- &c%loop-value%"
		else:
			message "&4Nie zapisano jeszcze gracza!"
  • /dodaj - dodaje.
  • /usun - usuwa.
  • /gracze - lista dodanych osób.

Teraz napisz chociaż "dziękuje".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×