Szwagru 20 Opublikowano 6 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 Siemka da się jakoś zrobić aby w zmiennej {gracz} dodawał się nick gracza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Crystal_PL 93 Opublikowano 6 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 (edytowane) Set {gracz} to %player% Licze na + Edytowane 6 lutego 2017 przez Crystal_PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szwagru 20 Opublikowano 6 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 2 minuty temu, Crystal_PL napisał: Set {gracz} to %player% set znaczy "ustaw" ja chce dodać, gdy zmienię na add to wywala błąd: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 6 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 Zamiast {gracz} ma być {gracz:},tworzysz wtedy listę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szwagru 20 Opublikowano 6 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 5 minut temu, Quaczi napisał: Zamiast {gracz} ma być {gracz:},tworzysz wtedy listę nadal nie trybi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 6 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 15 minut temu, Szwagru napisał: nadal nie trybi Jak masz victim to bez %% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 6 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 Zmienna grupowa: add player to {zmienna::*} add "%player%" to {zmienna::*} add loop-player to {zmienna::*} add loop-value to {zmienna::*} //jezeli wartosc byla parsowana na player Zmienna zwykła: set {zmienna} to player set {zmienna} to "%player%" set {zmienna} to loop-player set {zmienna} to "%loop-player%" set {zmienna} to loop-value Oczywiście zamiast "player, loop-player oraz loop-value" możesz użyć "victim, attacker" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szwagru 20 Opublikowano 6 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 mam tak: add player to {gracz::O} lecz jak chce aby wyświetliło graczy wyskakuje "<none>" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 6 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 Teraz, Szwagru napisał: Cytujem Tak gdzie dodajesz gracza użyj tego kodu: loop {gracz::*}: if loop-value is player: set {spr} to true if {spr} is true: delete {spr} else: add player to {gracz::*} A jak chcesz sprawdzić listę graczy, to dodaj: command /gracze: trigger: if {gracz::*} is set: message "&eZapisani gracze:" loop {gracz::*}: if loop-value is player: message "- &a%loop-value%" else: message "- &c%loop-value%" else: message "&4Nie zapisano jeszcze gracza!" Reload skript i wpisz /gracze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Szwagru 20 Opublikowano 6 lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 Teraz, _Of3k napisał: Tak gdzie dodajesz gracza użyj tego kodu: loop {gracz::*}: if loop-value is player: set {spr} to true if {spr} is true: delete {spr} else: add player to {gracz::*} A jak chcesz sprawdzić listę graczy, to dodaj: command /gracze: trigger: if {gracz::*} is set: message "&eZapisani gracze:" loop {gracz::*}: if loop-value is player: message "- &a%loop-value%" else: message "- &c%loop-value%" else: message "&4Nie zapisano jeszcze gracza!" Reload skript i wpisz /gracze ok. a da się jakos zrobić tak że gracz wpisuje komende i go dodaje wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 6 lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 lutego 2017 command /dodaj: trigger: loop {gracz::*}: if loop-value is player: set {spr} to true if {spr} is true: delete {spr} message "&cJuz siebie dodales!" else: add player to {gracz::*} message "&aDodales siebie do zmiennej!" command /usun: trigger: loop {gracz::*}: if loop-value is player: set {spr} to true if {spr} is true: delete {spr} remove loop-value from {gracz::*} message "&cUsunales siebie ze zmiennej!" else: message "&cNie mozesz siebie usunac ze zmiennej, bo nie byles jeszcze dodany!" command /gracze: trigger: if {gracz::*} is set: message "&eZapisani gracze:" loop {gracz::*}: if loop-value is player: message "- &a%loop-value%" else: message "- &c%loop-value%" else: message "&4Nie zapisano jeszcze gracza!" /dodaj - dodaje. /usun - usuwa. /gracze - lista dodanych osób. Teraz napisz chociaż "dziękuje". Szwagru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Szwagru 20
Siemka da się jakoś zrobić aby w zmiennej {gracz} dodawał się nick gracza?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi