Skocz do zawartości
  • 0

poziom


MrGoraj

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Dnia 1.01.2017 o 17:00, Quaczi napisał:

Poziom:


Set {lvl::%player%} to player's level
 



XP


Set {XP::%player%} to player's XP
 

 

 

Nie wiem czemu ale ta metoda nie działa i jeśli można przy okazji to nie działa mi również dodawanie tagu na tabliście ;d

 

variables:
	{lvl.%player%} = 1
	{awans.%player%} = 500
	{exp.%player%} = 0

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 5 to {exp.%attacker%}
			set level of player to {exp::%player%}
	if {exp.%player%} >= {awans.%player%}:
		set {exp.%player%} to 0
		Set {exp.%player%} to player's level
		add 500 to {awans.%player%}
		add 1 to {lvl.%player%}
		set {lvl.%player%} to player's level
		send "Awansowales na kolejny poziom!" to attacker

on first join:
	set player's tag to "[1 LvL] "

on chat:
	cancel event
	broadcast "[%{lvl.%player%}% LvL] %colored display name of player% %message%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Quaczi napisał:

Set player's display name to "COŚ"
Set player's tablist name to "COŚ"

Nie jestem pewien tego co pisze bo jestem na moim chu*owym telefonie
 

Udało mi się ogarnąć tab jednak dalej nie działa pokazywanie lvla i expa na pasku ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 godzin temu, konanx napisał:

uzyj funkcji attackee albo victim nie player

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
 

Zmieniłem i dalej to samo dodatkowo dodałem, żeby zmieniało też przy wejściu na serwer, jednak nie pomogło a błędów brak.

 

Kod aktualnie wygląda tak ;d

variables:
	{lvl.%player%} = 1
	{awans.%player%} = 500
	{exp.%player%} = 0

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 5 to {exp.%attacker%}
			set {lvl.%attacker%} to player's level
	if {exp.%attacker%} >= {awans.%attacker%}:
		set {exp.%player%} to 0
		Set {exp.%player%} to player's level
		add 500 to {awans.%attacker%}
		add 1 to {lvl.%attacker%}
		set {lvl.%attacker%} to player's level
		send "Awansowales na kolejny poziom!" to attacker

on join:
	set player's tag to "[%{lvl.%player%}% LvL] "
	set {lvl.%player%} to player's level
	set {lvl.%player%} to player's level

on chat:
	cancel event
	broadcast "[%{lvl.%player%}% LvL] %colored display name of player% %message%"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, MrGoraj napisał:

Zmieniłem i dalej to samo dodatkowo dodałem, żeby zmieniało też przy wejściu na serwer, jednak nie pomogło a błędów brak.

 

Kod aktualnie wygląda tak ;d


variables:
	{lvl.%player%} = 1
	{awans.%player%} = 500
	{exp.%player%} = 0

on death:
	if attacker is a player:
		if victim is a zombie:
			add 5 to {exp.%attacker%}
			set {lvl.%attacker%} to player's level
	if {exp.%attacker%} >= {awans.%attacker%}:
		set {exp.%player%} to 0
		Set {exp.%player%} to player's level
		add 500 to {awans.%attacker%}
		add 1 to {lvl.%attacker%}
		set {lvl.%attacker%} to player's level
		send "Awansowales na kolejny poziom!" to attacker

on join:
	set player's tag to "[%{lvl.%player%}% LvL] "
	set {lvl.%player%} to player's level
	set {lvl.%player%} to player's level

on chat:
	cancel event
	broadcast "[%{lvl.%player%}% LvL] %colored display name of player% %message%"

 

Wiesz możesz mieć też przestarzały Skript i jego Dodatki ;d jeżeli nie ma błędów a nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...