Mam taki oto kod: i chce aby ktoś mi dodał do niego że jak gracz kliknie na ten diament to to gui się włącza od nowa. Mam nadzieję że zrozumiecie.
command /kopiemy [<text>]:
trigger:
wait 1 tick
open chest with 3 rows named "&7DROP ZE STONE:" to player
wait 2 tick
if {Diament::Drop::%player%} is true:
format slot 0 of player with 1 of diamond named "&4DIAMENT" with lore " &8* &aSzansa na drop: &74.5%% &7(&e+2.00%% &6VIP&7)|| &8* &aWypada na pomiedzy: &7Y:<0 &aa:&7Y:90 &apoziomem|| &8* &aFortune: &2TAK|| &8* &aAktywny Drop: &2TAK|| &8* &aPunkty: &21-20|| &8* &aEVENT: &2Wylaczony" to run [make player execute "/diament"]
else:
format slot 0 of player with 1 of diamond named "&4DIAMENT" with lore " &8* &aSzansa na drop: &74.5%% &7(&e+2.00%% &6VIP&7)|| &8* &aWypada na pomiedzy: &7Y:<0 &aa:&7Y:90 &apoziomem|| &8* &aFortune: &2TAK|| &8* &aAktywny Drop: &4NIE|| &8* &aPunkty: &21-20|| &8* &aEVENT: &2Wylaczony" to run [make player execute "/diament"]
Pytanie
Crystal_PL 93
Mam taki oto kod: i chce aby ktoś mi dodał do niego że jak gracz kliknie na ten diament to to gui się włącza od nowa. Mam nadzieję że zrozumiecie.
command /kopiemy [<text>]:
trigger:
wait 1 tick
open chest with 3 rows named "&7DROP ZE STONE:" to player
wait 2 tick
if {Diament::Drop::%player%} is true:
format slot 0 of player with 1 of diamond named "&4DIAMENT" with lore " &8* &aSzansa na drop: &74.5%% &7(&e+2.00%% &6VIP&7)|| &8* &aWypada na pomiedzy: &7Y:<0 &aa:&7Y:90 &apoziomem|| &8* &aFortune: &2TAK|| &8* &aAktywny Drop: &2TAK|| &8* &aPunkty: &21-20|| &8* &aEVENT: &2Wylaczony" to run [make player execute "/diament"]
else:
format slot 0 of player with 1 of diamond named "&4DIAMENT" with lore " &8* &aSzansa na drop: &74.5%% &7(&e+2.00%% &6VIP&7)|| &8* &aWypada na pomiedzy: &7Y:<0 &aa:&7Y:90 &apoziomem|| &8* &aFortune: &2TAK|| &8* &aAktywny Drop: &4NIE|| &8* &aPunkty: &21-20|| &8* &aEVENT: &2Wylaczony" to run [make player execute "/diament"]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi