Skocz do zawartości
  • 0

Problem z kodem


TheElektrolusXD

Pytanie

Witam. Mam problem dotyczący robienia działań na liczbach pobranych z pliku YML.

Kod wygląda tak.

on death:
	set {_1} to single value "Tryb.gra" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml"
	if {_1} is "standard":
		set {_1} to single value "Tryb.standard.invite" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml"
		if {_1} is "''":
			stop
		else:
			set {_victim} to victim
			set {_attacker} to attacker
			set {_rv} to single value "Tryb.standard.RANKING" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%victim%.yml"
			set {_ra} to single value "Tryb.standard.RANKING" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml"
			set {_rv1} to {_rv}*0.1
			set {_rv1} to rounded down {_rv1}
			add {_rv1} to {_ra}
			set yaml value "Tryb.standard.RANKING" from file "Tryby/Players/%attacker%.yml" to "%{_ra}%"
			set {_rv2} to {_rv1}/2
			set {_rv2} to rounded down {_rv2}
			remove {_rv2} from {_rv}
			send "Gracz: %victim%(-%{_rv2}%) zostal zabity przez %attacker%(+%{_rv1}%)" to {standard::*}
			set yaml value "Tryb.standard.RANKING" from file "Tryby/Players/%victim%.yml" to "%{_rv}%"
			broadcast "%{_rv}%"
			broadcast "%{_ra}%"
			broadcast "%{_r1}%"
			broadcast "%{_r2}%"

Nie ma żadnych błędów. 

W grze wyświetla się: ddddd.png

 

Z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

W tych 6 wersach działanie wychodzi 0 a w pierwszych 3 powinno wyjść 100 a w drugich 3 powinno wyjść 50

set {_rv1} to {_rv}*0.1
			set {_rv1} to rounded down {_rv1}
			add {_rv1} to {_ra}
set {_rv2} to {_rv1}/2
			set {_rv2} to rounded down {_rv2}
			remove {_rv2} from {_rv}

rv1 powinno wyjść 100

rv2 powinno wyjść 50

Edytowane przez TheElektrolusXD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

on death:
	set {_1} to single value "Tryb.gra" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml"
	if {_1} is "standard":
		set {_1} to single value "Tryb.standard.invite" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml"
		if {_1} is "''":
			stop
		else:
			set {_victim} to victim
			set {_attacker} to attacker
			set {_rv} to single value "Tryb.standard.RANKING" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%victim%.yml"
			set {_ra} to single value "Tryb.standard.RANKING" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml"
			set {_rv1} to {_rv}*0.1
			set {_rv1} to rounded down {_rv1}
			add {_rv1} to {_ra}
			set yaml value "Tryb.standard.RANKING" from file "Tryby/Players/%attacker%.yml" to "%{_ra}%"
			set {_rv2} to {_rv1}/2
			set {_rv2} to rounded down {_rv2}
			remove {_rv2} from {_rv}
			send "Gracz: %victim%(-%{_rv2}%) zostal zabity przez %attacker%(+%{_rv1}%)" to {standard::*}
			set yaml value "Tryb.standard.RANKING" from file "Tryby/Players/%victim%.yml" to "%{_rv}%"
			broadcast "%{_rv}%"
			broadcast "%{_ra}%"
			broadcast "%{_rv1}%"
			broadcast "%{_rv2}%"

eldo.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...