Skocz do zawartości

TheElektrolusXD

Użytkownik
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TheElektrolusXD

  • Tytuł
    Użytkownik I

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    BlueY00

Ostatnie wizyty

565 wyświetleń profilu
  1. TheElektrolusXD

    Tagi / scoreboard

    Witam. Mam problem dotyczący zmiany tagu. Używam: set player's tag to "&c" Wszystko działa dopóki na serwerze nie odświeży sie scoreboard (5sec) every 5 seconds: loop all players: display board named "serwer" to loop-player make score "&6" in board of loop-player to 6 move display of loop-player to sidebar Jeżeli się odświeża scoreboard, nicki wracają do normalnego stanu. 0 Errorów, i błędów w konsoli
  2. TheElektrolusXD

    Usunięcie koloru z chatu

    http://prntscr.com/kfnpnf
  3. TheElektrolusXD

    Usunięcie koloru z chatu

    @TheAdamos Niestety nie pomogło ;(
  4. TheElektrolusXD

    Usunięcie koloru z chatu

    Witam. Mam problem gdyż potrzebuje aby tekst który zapisuje do zmiennej nie był zapisywany w kolorach. I nie chodzi tutaj o użycie uncolored tylko chodzi o to aby np. "&aWitam" wyswietlalo mi sie jako "&aWitam" a nie "Witam" lub "Witam" na zielono.
  5. TheElektrolusXD

    if difference between (cooldown)

    @LuckyPotato Wiesz może dlaczego teraz to zwraca wartość <none> ? send "%difference between {_date} and now%"
  6. TheElektrolusXD

    if difference between (cooldown)

    Niestety dalej nie działa: [13:39:36 INFO]: [Skript] Reloading ban.sk... [13:39:36 ERROR]: Can't understand this condition/effect: if difference ?between {_date} and now is smaller than ("%{_time}% %{_?jed?}%" parsed as timespan?):? (ban.sk, line 31: if difference ?between {_date} and now is smaller than ("%{_time}% %{_?jed?}%" parsed as timespan?):?') [13:39:36 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading ban.sk!
  7. TheElektrolusXD

    if difference between (cooldown)

    set {_time} to single value "%{_name}%.time" get of "plugins/Skript/scripts/Bans/db.yml" parsed as integer set {_jed} to single value "%{_name}%.jed" get of "plugins/Skript/scripts/Bans/db.yml" set {_date} to single value "%{_name}%.date" get of "plugins/Skript/scripts/Bans/db.yml" parsed as integer if difference between {_date} and now is smaller than {_time} {_jed}: Witam. co jest nie tak z tym kodem i czy da sie to naprawić? Wyskakuje mi taki błąd: w pliku są przechowywane takie wartości: time: '1' date: 7/25/18 12:06 PM jed: hours [12:20:18 INFO]: [Skript] Reloading ban.sk... [12:20:18 ERROR]: Can't compare a time span with '{_time} {_jed}' (ban.sk, line 31: if difference between {_date} and now is smaller than {_time} {_jed}:') [12:20:18 INFO]: [Skript] Encountered 1 error while reloading ban.sk!
  8. set {_a} to "1 Dirt" give {_a} to the player Czemu to nie działa ? Z góry dziękuje za odpowedz
  9. TheElektrolusXD

    Zbroja

    Dzięki
  10. TheElektrolusXD

    Zbroja

    Witam. Jak zrobić aby skrypt wykrywał czy mam całego seta żelaznego ?
  11. TheElektrolusXD

    TopWWW - skrypt na statystyki na stronie WWW!

    Taki error mam: Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/u784711598/public_html/test/intro.php on line 26 Co robić. Wszystkie dane mam poprawnie wpisane
  12. TheElektrolusXD

    Prefix

    Witam. Mam problem z prefixami. every 5 seconds: loop {gracze::*}: display board named "&f&l%loop-value%" to loop-value make score "&aRanga:" in board of loop-value to -2 make score "&6%loop-value's prefix%" in board of loop-value to -3 move display of loop-value to sidebar Linijka 5 nie działa. Czy jest jakaś możliwość aby to zrobić ? Z góry dziękuje za odpowiedź
  13. TheElektrolusXD

    Problem z kodem

    on death: set {_1} to single value "Tryb.gra" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml" if {_1} is "standard": set {_1} to single value "Tryb.standard.invite" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml" if {_1} is "''": stop else: set {_victim} to victim set {_attacker} to attacker set {_rv} to single value "Tryb.standard.RANKING" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%victim%.yml" set {_ra} to single value "Tryb.standard.RANKING" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml" set {_rv1} to {_rv}*0.1 set {_rv1} to rounded down {_rv1} add {_rv1} to {_ra} set yaml value "Tryb.standard.RANKING" from file "Tryby/Players/%attacker%.yml" to "%{_ra}%" set {_rv2} to {_rv1}/2 set {_rv2} to rounded down {_rv2} remove {_rv2} from {_rv} send "Gracz: %victim%(-%{_rv2}%) zostal zabity przez %attacker%(+%{_rv1}%)" to {standard::*} set yaml value "Tryb.standard.RANKING" from file "Tryby/Players/%victim%.yml" to "%{_rv}%" broadcast "%{_rv}%" broadcast "%{_ra}%" broadcast "%{_rv1}%" broadcast "%{_rv2}%"
  14. TheElektrolusXD

    Problem z kodem

    W tych 6 wersach działanie wychodzi 0 a w pierwszych 3 powinno wyjść 100 a w drugich 3 powinno wyjść 50 set {_rv1} to {_rv}*0.1 set {_rv1} to rounded down {_rv1} add {_rv1} to {_ra} set {_rv2} to {_rv1}/2 set {_rv2} to rounded down {_rv2} remove {_rv2} from {_rv} rv1 powinno wyjść 100 rv2 powinno wyjść 50
  15. TheElektrolusXD

    Problem z kodem

    Witam. Mam problem dotyczący robienia działań na liczbach pobranych z pliku YML. Kod wygląda tak. on death: set {_1} to single value "Tryb.gra" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml" if {_1} is "standard": set {_1} to single value "Tryb.standard.invite" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml" if {_1} is "''": stop else: set {_victim} to victim set {_attacker} to attacker set {_rv} to single value "Tryb.standard.RANKING" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%victim%.yml" set {_ra} to single value "Tryb.standard.RANKING" get of "plugins/Skript/scripts/Tryby/Players/%attacker%.yml" set {_rv1} to {_rv}*0.1 set {_rv1} to rounded down {_rv1} add {_rv1} to {_ra} set yaml value "Tryb.standard.RANKING" from file "Tryby/Players/%attacker%.yml" to "%{_ra}%" set {_rv2} to {_rv1}/2 set {_rv2} to rounded down {_rv2} remove {_rv2} from {_rv} send "Gracz: %victim%(-%{_rv2}%) zostal zabity przez %attacker%(+%{_rv1}%)" to {standard::*} set yaml value "Tryb.standard.RANKING" from file "Tryby/Players/%victim%.yml" to "%{_rv}%" broadcast "%{_rv}%" broadcast "%{_ra}%" broadcast "%{_r1}%" broadcast "%{_r2}%" Nie ma żadnych błędów. W grze wyświetla się: Z góry dziękuje za pomoc
×