Skocz do zawartości
  • 0

Jestem nowy i sie ucze dopiero


Flojd

Pytanie

Czesc, jestem nowy i dopiero zaczynam ze Skript

Staram sie stworzyc prosciutki skript na niszczenie szkla tak aby przy niszczeniu szkla wypadal bloczek szkla wiec wpisuje

on break of glass:
	drop glass

  zapisuje z koncowka pliku sk wrzucam do skript folder /sk reload i wyskakuje blad

Prosze powiedziec mi co robie nie tak :)

Posiadam Skript 2.2 dev20

-------------------------------------------------------------------------------

Okej sam doszedlem, szkla jest poprostu wiele rodzajow i trzeba sprecyzowac dokladnie jaki blok szkla numerem ID lub nazwa np.

glass_block

 

Hmm ale jak zrobic zeby wszystkie rodzaje szkla sie nie niszczyly a nie tylko przezroczyste bloki szkla ? :)

Edytowane przez Flojd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
18 minut temu, Switsherker napisał:

on break of glass:
    cancel event
    set event-block to air
    drop event-block

Hmm?

Lepiej zastosować:

Variables:
	
	{glass} = true

on break of glass:
	cancel event
	if player can hold glass:	
		give glass to player
		stop
	else:
		drop glass
		stop
on spawn of glass:
	if {glass} is set:
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, KrejzolekPRO napisał:

Lepiej zastosować:


Variables:
	
	{glass} = true

on break of glass:
	cancel event
	if player can hold glass:	
		give glass to player
		stop
	else:
		drop glass
		stop
on spawn of glass:
	if {glass} is set:
		cancel event

 

Twój skrypt nie ma najmniejszego sensu :). Dodałeś jedynie kilka bezsensownych linijek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...