Flojd 1 Opublikowano 18 października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 października 2016 (edytowane) Czesc, jestem nowy i dopiero zaczynam ze Skript Staram sie stworzyc prosciutki skript na niszczenie szkla tak aby przy niszczeniu szkla wypadal bloczek szkla wiec wpisuje on break of glass: drop glass zapisuje z koncowka pliku sk wrzucam do skript folder /sk reload i wyskakuje blad Prosze powiedziec mi co robie nie tak Posiadam Skript 2.2 dev20 ------------------------------------------------------------------------------- Okej sam doszedlem, szkla jest poprostu wiele rodzajow i trzeba sprecyzowac dokladnie jaki blok szkla numerem ID lub nazwa np. glass_block Hmm ale jak zrobic zeby wszystkie rodzaje szkla sie nie niszczyly a nie tylko przezroczyste bloki szkla ? Edytowane 18 października 2016 przez Flojd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 18 października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 października 2016 on break of glass: cancel event set event-block to air drop event-block Hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 18 października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 października 2016 18 minut temu, Switsherker napisał: on break of glass: cancel event set event-block to air drop event-block Hmm? Lepiej zastosować: Variables: {glass} = true on break of glass: cancel event if player can hold glass: give glass to player stop else: drop glass stop on spawn of glass: if {glass} is set: cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 18 października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 października 2016 6 godzin temu, KrejzolekPRO napisał: Lepiej zastosować: Variables: {glass} = true on break of glass: cancel event if player can hold glass: give glass to player stop else: drop glass stop on spawn of glass: if {glass} is set: cancel event Twój skrypt nie ma najmniejszego sensu :). Dodałeś jedynie kilka bezsensownych linijek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 18 października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 października 2016 48 minut temu, Switsherker napisał: Twój skrypt nie ma najmniejszego sensu :). Dodałeś jedynie kilka bezsensownych linijek. W tym twoim skrypcie widać cofający się blok, w moim nie ma czegoś takiego i nie można się zbugować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Zaaxel 45 Opublikowano 19 października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 października 2016 W folderze gdzie wrzucasz skrypty już taki istnieje pod nazwą "fix drop" albo "drop fix" z prefixem "-" wystarczy go usunąć i będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Flojd 1
Czesc, jestem nowy i dopiero zaczynam ze Skript
Staram sie stworzyc prosciutki skript na niszczenie szkla tak aby przy niszczeniu szkla wypadal bloczek szkla wiec wpisuje
zapisuje z koncowka pliku sk wrzucam do skript folder /sk reload i wyskakuje blad
Prosze powiedziec mi co robie nie tak
Posiadam Skript 2.2 dev20
-------------------------------------------------------------------------------
Okej sam doszedlem, szkla jest poprostu wiele rodzajow i trzeba sprecyzowac dokladnie jaki blok szkla numerem ID lub nazwa np.
glass_block
Hmm ale jak zrobic zeby wszystkie rodzaje szkla sie nie niszczyly a nie tylko przezroczyste bloki szkla ?
Edytowane przez FlojdOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi