Skocz do zawartości

Flojd

Użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Flojd

  • Tytuł
    Początkujący I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ceny vipa uległy zmianie gdyż żaden gracz go nie kupił jeszcze Faktycznie 250k było troszke nie osiagalne obecne ceny to: 3dni 25k 7dni 50k 14dni 80k 30 dni 120k zaktualizuje prezentacje w wolnym czasie
  2. Wiec mam taki skript lecz wyskakuje kilka bledow ze brakuje swiata itd...byc może ktoś ma pomysł jak to naprawić :) command /fly [<text="gui">]: trigger: if argument 1 is "gui": open chest with 3 rows named "&8» &6Fly &8«" to player format slot 14 of player with 20 gold ingot named "&8» &c10 minut &8«" with lore "&8• &9Koszt: &c20 zlota" to close then run [make player execute command "fly1"] format slot 15 of player with 60 gold ingot named "&8» &c30 minut &8«" with lore "&8• &9Koszt: &c60 zlota" to close then run [make player execute command "fly2"] if argument 1 is "1": if player has 20 gold ingot: remove 20 gold ingot from the player's inventory set {fly::timer::minute::%player%} to 9 set {fly::timer::seconds::%player%} to 59 set {fly::%player%} to true allow flight to the player send "&8• &3» &6Fly zostal &aaktywowany &8(&c10 minut&8)" to the player stop else: send "&8• &4&lBlad: &cNie posiadasz 20 zlota" to the player stop if argument 1 is "2": if player has 60 gold ingot: remove 60 gold ingot from the player's inventory set {fly::timer::minute::%player%} to 29 set {fly::timer::seconds::%player%} to 59 set {fly::%player%} to true allow flight to the player send "&8• &3» &6Fly zostal &aaktywowany &8(&c10 minut&8)" to the player stop else: send "&8• &4&lBlad: &cNie posiadasz 60 zlota" to the player stop every seconds: loop all players: if {fly::%loop-player%} is true: subtract 1 from {fly::timer::seconds::%loop-player%} if {fly::timer::seconds::%loop-player%} = 0: subtract 1 from {fly::timer::minute::%loop-player%} if {fly::timer::minute::%loop-player%} = 0: set {fly::%loop-player%} to false disallow flight to the player send "&8• ◄ &4Czas sie skonczyl &8► •" to the loop-player stop display board name "&8• &3&lFLY &8•" to loop-player make score "&8• &6Pozostaly czas": %{fly::timer::minute::%loop-player%}::%{fly::timer::seconds::%loop-player%}% in board of loop-player to 1 move display of loop-player to sidebar
  3. Flojd

    IslandWorld

    W dokomentacji pluginu jest wszystko no ale wiec tak jak masz wyspy np 100x100 i region spacing masz 1 to wyspy bedziesz mial 98x98 dlatego że z kazdej wyspy po kazdej stronie wezmie 1 a region spacing czyli 2 wyspy obok siebie masz 2 kratki odstepu. np chcesz miec 50 kratek odstepu miedzy wyspami a wyspy 100x100 to wielkosc wysp ustawiasz na 150 a region spacing na 25 Pamietaj to dziala tylko na nowo wygenerowanych swiatach z wyspami czyli usun stary swiat z wyspami i nowymi ustawieniami wygeneruj nowy
  4. IP: skylife.ovh Tylko: Premium Witam, na wstępie kilka słów o serwerze ! Skylife jest serwerem skyblock, czyli lądujesz na małej wysepce 3x3 z podstawowymi przedmiotami w skrzynce (tak da się na niej zbudować generator cobla). Twoim zadaniem jest przetrwanie i rozbudowa wyspy według własnej koncepcji, możesz, zbudować piękne latające imperium lub wyspę przynoszącą ogromne zyski, ogranicza cię tylko własna wyobraznia i kreatywność ! Na Skylife nie ma edycji i nie będzie więc spokojnie buduj swoją wyspę bez obaw że zostanie pewnego dnia usunięta wraz z całym twoim dobytkiem, to nie u nas ! Na swojej wyspie możesz przebywać ile tylko chcesz i jak chcesz, "afk kick" to nie u nas ! Kop buduj zarabiaj i pnij się w rankingach, pamiętaj wszyscy mają takie same szanse, nie ma zbędnej administracji a właściciel serwera jest osobą dorosłą i kompetentną ! Na Skylife nie ma płatnych opcji za realne środki finansowe a na swoją wyspę musisz zapracować samemu lub ze znajomymi w party! Ekonomia i rozgrywka są na stałym poziomie i równe dla wszystkich graczy zarówno tych co zaczęli grę wcześniej jak i tych którzy dopiero zaczynają swoją przygodę ze skyblockiem. Nie ma u nas faworyzacji czy dokonywaniu zmian pod konkretnego gracza który np zarobił dużo, skoro on mógł inni też mogą ! Początki będą ciężkie ale potem już tylko z górki więc nie zniechęcaj się drogi graczu tylko do roboty ! Podstawowe informacje o serwerze Wyspa - do dyspozycji mamy wyspę o wymiarach 200x200 - wszystko co niezbędne do rozpoczęcia gry jest w skrzyni - odległości między wyspami to 40 bloków - wszystkie komendy związane z wyspami są pod /is - wyspę tworzymy komendą /is create - wyspę możemy stworzyć tylko raz !! - możesz mieć swoją wyspę i być dodany do kogoś na wyspie w party Ekonomia - zbalansowana ekonomia - ziemia ma swoją wartość, nie zbudujesz szybko mega farm i całej wyspy z "dyrta" - Amber Gold twoje złoto jest jak w banku w złocie można trzymać swoje $ - ranga VIP nie posiada lepszego skupu tylko sklep z innymi przedmiotami Ranga VIP - rangę VIP na serwerze możemy zakupić tylko komendą /kupvip - koszt rangi wynosi 250 tyś. $ - rangę kupujemy na okres 30 dni - ranga vip daje dostęp do wielu komend związanych z wyspą - dostęp do strefy vipzone - możliwość sprzedawania całego ekwipunku niektórych przedmiotów /skup - cała reszta udogodnień jaką daje vip jest opisana w grze - vip nie daje fly Drop z kamienia - drop jest dostępny dla rang VIP i wyżej - drop jest na bardzo niskim stałym poziomie nie psując rozgrywki - *spawner może dropnąć każdy ale im wyższa ranga tym większa szansa - spawner może wypaść również z cobla ! - spawner jest swego rodzaju smaczkiem, może dropnąć a nie musi - szanse % na drop pod /warp drop - komendą /kamien możemy sobie włączyć/wyłączyć drop cobla/kamienia ze stone - stoniarki z bedrock (przemyśl zanim postawisz) * Spawner jest wyjątkowo rzadkim przedmiotem i nie da się go kupić za serwerową walutę. Jedyną możliwością zdobycia jest wykopanie z kamienia/cobla Kiedy wypadnie mi spawner ? wszystko zależy od szczęścia Grając systematycznie na pewno zdobędziesz spawner ! Pamiętaj możesz kopać afk ! Wprowadzając drop z kamienia starałem się tak zbalansować aby zaspokoić oczekiwania tych co wolą drop jak i tych co nie tolerują go na SB, dlatego jest dostępny tylko dla rangi VIP i wyżej aby gracz rozpoczynając grę zakosztował jak wygląda rozgrywka bez dropu. Punktacja Bloków - zbalansowana punktacja bloków - brak możliwości "sztucznego" nabijania pkt. poprzez drzewa, cobel, farmy i inne bloki 'ruchome' - blok złota jest najlepiej punktowanym bloczkiem - wszystkie bloczki nie objęte w punktacji maja wartość 1 Ranga Elita i inne - zostanie wprowadzona w przyszłości - będzie oczywiście dostępna za osiągnięcia serwerowe ! Zapraszam do gry na hobbystycznym serwerze skyblock osoby cierpliwe i chcące rozbudowywać swoja wyspę, przechodząc stopniowo od poziomu 'hard' gdy zaczynamy na skrawku 3x3 i żmudne kopanie cobla aż po w pełni piękną rozbudowaną wyspę i udogodnienia jakie przychodzą w zamian za poświęcony czas. Na skylife nie ma i nie będzie nigdy żadnych płatnych opcji za realne środki finansowe ! Życzę przyjemnej gry i dobrej zabawy, powodzenia
  5. dzieki wielkie, działa jak należy, dodalem jeszcze kilka innych bloków i zablokowałem je na spawnie gdyż niestety nie szło zablokować flagami
  6. Witam jak w temacie szukam skriptu co by blokował wylewanie wody i lawy z wiaderka na danym swiecie np 'world', bardzo bym prosił o pomoc :)
  7. Potrzebuje najprostszy skript na wykopywanie spawnera dowolnym kilofem i tak aby nie dawal expa za wykopanie. Napisalem cos takiego ale daje exp przy kazdorazowym wydobyciu...nie wiem jak zablokowac aby z niego nie wypadal exp on break mob spawner: if player can hold 1 mob spawner: give 1 mob spawner to the player stop else: drop 1 mob spawner stop ok zrobilem cos takiego i dziala on break mob spawner: cancel event set event-block to air if player can hold 1 mob spawner: give 1 mob spawner to the player stop else: drop 1 mob spawner stop
  8. Flojd

    Zagwostka

    jako operator chyba mozesz postawic bloczek uzywajac komendy z MC /setblock
  9. Witam Mianowicie mam taki skript na stoniarke wszystko dziala super bez błedów lecz po kilku minutach kopania bloczki stone się nie chcą odnawiać... Czy jest jakas rada na ten bug ? Jeżeli tak to proszę co zmienić w skripcie https://pastebin.com/5QbvNLLj
  10. Witam Prosił bym bardzo o napisanie skriptu tak aby komendą /wlacz /wylacz włanczało się drop cobla oraz stona do inventory bezposrednio uwzględniając przy tym kilof z silk touch , jezeli bylo by wylaczone to poprostu bloczki wypadały by zwyczajnie na ziemie cobel/kamien (zalezy jaki kilof) Z góry dziękuję
  11. Flojd

    Prosty Skript na drop

    dziekuje, działa tak jak chciałem
  12. Witam Napisałem sobie jeden z najprostszych skriptów na drop lecz mam problem z tym aby przy pełnym ekwipunku przedmiot wypadał na ziemie lecz niestety to nie dziala i przedmiot nie wypada, proszę o pomoc on mine of stone: chance of 1%: give 1 iron ore to the player send "&7 Znalazles zelazo!" stop else: drop 1 iron ore send "&7 Wypadlo zelazo masz pelny ekwipunek!"
  13. Flojd

    Problem brak argumentu

    pomoze ktos jak to napisac poprawnie ?
  14. Witam Pracuję nad skriptem który to otwierał by GUI za pomoca komendy /skup i na górze bedzie Ikonka Kaktusa np, po kliknieciu w kaktusa skript bedzie usuwal caly ekwipunek pelen katusow i dawal graczowi kase, przykladowo 1kaktus=1$ czyli za caly ekwipunek dostawal by 2304$ Umęczyłem cos takiego, nie wiem gdzie i czego brakuje, wyskakuje blad brak argumentu, czy mogl by ktos pomoc w tym, chodzi mi o jak najprostszy skript https://pastebin.com/x4BsHZ02
  15. WItam otóż mam mały problem, chcę zrobić tak aby żelazo dropilo do inventory gdy mamy miejsce ale gdy juz jest pełne to aby dropiło poza, oto kawałek skriptu, z góry dziekuje, wiem że cos zle robie napewno on mine of cobblestone: if player's tool is pickaxe: chance of {@zelazo}: give a random number between 2 and 1 of iron ingot to the player if player doesn't have enough space for iron ingot drop random number between 2 and 1 of iron ingot at event-block send "{@tag}&7 Znalazles zelazo!" stop
×