xXx_Skrypter_xXx 17 Opublikowano 25 września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 września 2016 Szukam skryptu na usuwanie dropów z mobków. Np.Gdy zabije Zombie nie będzie dropiło mięso zombie. Wiem ze pewnie łatwo taki skrypt napisać , ale jestem zielony w robieniu tego typu skryptów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bvcz 439 Opublikowano 25 września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 września 2016 on death of zombie: clear drops xXx_Skrypter_xXx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xXx_Skrypter_xXx 17 Opublikowano 25 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 września 2016 Thx Ziomus. Wszystko dziala Mam jeszcze pytanko, jak mam skrypcik na drop z mobow to tez bedzie usuwalo te itemki ktore dropna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 andrzex 18 Opublikowano 25 września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 września 2016 2 minuty temu, xXx_Skrypter_xXx napisał: Thx Ziomus. Wszystko dziala Mam jeszcze pytanko, jak mam skrypcik na drop z mobow to tez bedzie usuwalo te itemki ktore dropna ? Tak bo czyści wszystkie dropy ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 25 września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 września 2016 Nie, ponieważ to czyści tylko dropy bezpośrednio wywołane zgonem (Xd), a nie te wywołane Skriptem. Tak myślę. xXx_Skrypter_xXx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Zaaxel 45 Opublikowano 26 września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 września 2016 Tak jak poprzednik Clear drops odpowiada za usunięcie dropu po śmierci. Dodaj kod zaraz po tym odpowiadający za inny drop i będzie działało xXx_Skrypter_xXx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xXx_Skrypter_xXx 17
Szukam skryptu na usuwanie dropów z mobków.