Patek 189 Opublikowano 9 września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 września 2016 Witam mam pytanie jak sprawdzic w jaki blok uderzyla strzala? Norbi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KiwoPL 30 Opublikowano 9 września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 września 2016 Teraz, Patek napisał: Witam mam pytanie jak sprawdzic w jaki blok uderzyla strzala? W sk nie ma chyba takiego eventu. Jak umiesz to musisz jakos pokombinowac ale watpie zebys to zrobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 9 września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 września 2016 on projectile hit: block at location of projectile is ...: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 9 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 września 2016 2 minuty temu, Drake napisał: on projectile hit: block at location of projectile is ...: dalem cos takiego: if block at location of projectile is melon: strzelam w melona i nie dziala ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jasiubor 36 Opublikowano 9 września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 września 2016 Na njol.ch w archiwum skript poszukaj, może coś znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 9 września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 września 2016 Patison jeszcze żyje ;_; Kiedyś próbowałem jak drake i nope, nie działa to tak. Możesz zloopować bloki w odległości np. 0.1 od strzały, ale nie wiem skąd sie zaczyna liczenie, musisz pokombinować Ewentualnie zrób sobie debuga ze wszystkich 3 osi położenia strzały. Chciałem to kiedyś do budowania, albo zamiana trafionego bloku na inny albo eksplozja, już nie pamiętam, ale nie działało, tak jakby projectile nie miały lokacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 9 września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 września 2016 @UP "block at location of projectile" działa lel A jeśli chodzi o problem z melonem, to może kwestia ID? Ewentualnie możesz zapętlać bloki jak proponuje herheł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 9 września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 września 2016 Dragun, to ci zwraca blok w który sie wbiło czy blok powietrza w którym jest promień strzały? Bo to jest różnica troszku Jeśli powietrze to trzebaby jakoś sprawdzić kierunek i przesunąć o ten 1 blok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 9 września 2016 Udostępnij Opublikowano 9 września 2016 Lokacja strzały to lokacja jej grotu i zwraca blok, w którym się wbiło. Mnie do tej pory działało w skryptach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 10 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 września 2016 Zobaczcie moze cos w kodzie źle ale jak strzelam w kamien to i tak nie dziala ... on shoot: if shooter is holding bow named "Cyka": if {in-arena.%shooter%} is true: if projectile is arrow: loop blocks in radius 1 around location of projectile: if loop-block is stone: add 3 to {score.%shooter%} send "&c%{score.%shooter%}%" to shooter send "syk" to shooter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 10 września 2016 Udostępnij Opublikowano 10 września 2016 Robiłeś debug? Daj sobie broadcast co każdego ifa/loopa i zobacz gdzie sie zatrzymuje, mi to pomogło przy odliczaniu abonamentu sklepów @down Czyli daje radę zapętlic te bloki ale if is stone już nie puszcza? wtf ;_; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 10 września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 września 2016 Teraz, herhor67 napisał: Robiłeś debug? Daj sobie broadcast co każdego ifa/loopa i zobacz gdzie sie zatrzymuje, mi to pomogło przy odliczaniu abonamentu sklepów Tak zatrzymuje się przy if loop-block is stone: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Patek 189
Witam mam pytanie jak sprawdzic w jaki blok uderzyla strzala?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi