Skocz do zawartości
  • 0

set głowy danego gracza w danej lokalizacji


DamianMMC
 Udostępnij

Pytanie

        set {_head} to "%player%"
        set {wrkarnd::*} to "%{_head}%" parsed as offline player
        set {_head} to {wrkarnd::1}
        send "%{_head}%"
        set block at location (-49, 70, 173) in "world" to skull of {_head}

I dlaczego w danej lokalizacji nie tworzy się głowa? Wytłuamczy mi ktoś? Moge tą {_head} givnąć do gracza oraz moge zamiast głowy stworzyć inny blok. Ale głowy danego gracza już nie. Dlaczego? (ta komenda musi byc przez konsole wywoływana)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
set block at location (-49, 70, 173) in world "world" to skull of {_head}
lub
set block at location ((-49, 70, 173) in "world") to skull of {_head}
lub
set block at location ((-49, 70, 173) in world "world") to skull of {_head}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kiedyś miałem taki sam problem jak ty. Pewności nie mam ale chyba wtedy to robilem tak z najpierw setowałem zwykłą główkę taką niczyją a potem zmieniałem wlasciciela jak juz postawiona była. Niestety nie mam tego pliku, ale jakoś tak to działało. Może trochę cię to naprowadzi. 

 

 

Miłej lektury

Poprawka. Tak można zrobić i owszem ale wyłącznie w pluginie. W skripcie nieścisłość polega na tym ze głowa ma 2 różne typy. Jest głowa item id 397  i głowa block id144. Ty setując "skull of DamianMMC" próbujesz zsetować item taki jak np kilof czy chleb. Tak że to nie jest to realne. Jeśli chcesz zsetować musi być to block np głowa ale z id 144. Więc błąd jest w miescu generowania przedmiotu. Pokaże ci to na przykładzie

        set block at {_loc} to floor mob head block   == w ten sposób zsetujesz blok na lokacji _loc do czaszki moba
        
set block at {_loc} to skeleton head == a w ten nie zadzieje się nic, ponieważ próbujesz zsetwać blok do itemu (takiego jak chleb czy kilof ) == BZDURA

Z tego co mi wiadomo Skript nie daje możliwości ustawnia tej opcji Metadata bloku, a przynajmniej na to wskazuje ten test.

Przywołaj blok glowy jakiegoś gracza. np 
        set {_pl} to "Ada12" parsed as offline player
        give 1 of skull of {_pl} to player
Postaw go w określonej lokacji tak żebyś miał blok kolorowej główki na tej lokacji.
Użyj tego kodu
        set {_item} to block at {_loc}
        set block at location of player to {_item}

i jak sam widzisz zsetowało ci głowę szkieleta ustawioną w pierwszym kierunku (domyślnym) 

co to oznacza? Ze skrypt z bloku głowy nie pobiera informacji zawartych w MetaData bloku. 
Obawiam się ze w skripcie nic więcej zdziałać nie można. Chyba że udało by ci się jakoś przerobić item 397 na item 144
Myślę że to ten moment w którym muszę ci polecić naukę pisania Plugin'ów :P bo tutaj za dużo nie zwojujesz, nie mając dostępu do metadata
Ewentualnie moze istnieje jakis dodatek czy coś innego pozwalające edytowac metadata bloku głowy bo czysty skript daje nam tylko tyle 
    
    # -- mob head --
    {mob head direction}:
        floor = :1
        wall = :2-5
    {mob head type}:
        skeleton = :0
        wither skeleton = :1
        zombie = :2
        (human|player) = :3
        creeper = :4
    {mob head type} [mob] head[ item]¦s = 397
    {mob head direction} [mob] head[ block]¦s = 144
    [mob] head¦s = 144, 397
    
Rozjaśniłem troszkę to daj + 
albo daj i tak za samą ilość materiału XD 

//Łączę posty - @nicku1

 

Edytowane przez Soltysâ„¢_GOLD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP
Nie do końca jest to prawdą.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Expression skull nawet w przykładzie podaną ma zmianę bloku na konkretną czachę :P

Nie wiem gdzie leży błąd - może w wersji skripta (masz pobraną najnowszą wersję na 1.10 czy tam 1.9? :V)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up 
Tak. Jest to prawdą jeśli weźmiesz pod uwagę cztego skripta

Yhy Yhym Cytuję 
" Ewentualnie moze istnieje jakis dodatek czy coś innego pozwalające edytowac metadata bloku głowy bo czysty skript daje nam tylko tyle 

a to co wyciągnąłeś to dokumentacja  Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!  i kilku innych dodatków więc nijak to się ma do mojej wypowiedzi. Co więcej. Ogromną ignorancją sie wykazałeś skoro negujesz to co napisałem a nie doczytałeś tego do końca, bądź na tyle uważnie by zrozumieć. Pozdro dla kumatych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...