CuttingChipset 355 Opublikowano 24 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 maja 2016 (edytowane) Proponuję dodać możliwość przetopienia narzędzi i przedmiotów żelaznych, złotych i diamentowych w piecach. Ilość otrzymanego surowca będzie proporcjonalna do wytrzymałości danego narzędzia, np. 33% żelazny kilof = 1 sztabka żelaza 66% żelazny kilof = 2 sztabki żelaza 20% diamentowy hełm = 1 diament 21% złote buty = 7.56 7 gold nuggetów 3x zwykłe tory = 1 sztabka żelaza wiadro = 3 sztabki żelaza wagonik = 5 sztabek żelaza 18 godzin temu, sopher napisał: W dodatku jeżeli będzie się przetapiało enchantowane narzędzia/ zbroje to można dostawać część punktów xp. Edytowane 25 maja 2016 przez Derpy Hooves Dobry pomysł soph FreezerTV i Norbi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_CookieMonster_ 48 Opublikowano 24 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 maja 2016 Czy ty @FreezerTV musisz wszystko pisać w ten sposób? bo nie wiem po co to. 21% złote buty = 7.56 7 gold nuggetów 0.56 jest bliżej całości, więc powinno być 8 xD Pomysł jak najbardziej OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jahumen 293 Opublikowano 24 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 maja 2016 @TheDircikPL Ale my tu mamy doczynienia z zaokrągleniem praktycznym, nie matematycznym. Jak musisz kupić 5.37l farby to kupujesz 5l czy 6l? Tak samo tam, nikt Ci nie da darmowego gold nuggeta. Jestem za. PO CO SIE WYPOWIADASZ JAK I TAK NIE GRASZ?! - Ale zamierzam zacząć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopher 418 Opublikowano 24 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 maja 2016 @jahumen To chyba logiczne, że jak potrzebuje 5.37l farby to kupuje 6l, a nie 5l, bo nie starczy mi na pomalowanie pokoju (?) XDDDD Co to w ogóle za porównanie... Co do tematu to jestem za dodaniem tego (będzie można wymienić przedmioty znalezione np. w netherowych twierdzach na coś pożytecznego). W dodatku jeżeli będzie się przetapiało enchantowane narzędzia/ zbroje to można dostawać część punktów xp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piratjsk 699 Opublikowano 27 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2016 Pasują wam takie przeliczniki? // złoto ingots = ilość potrzebna do wytworzenia * % nie zużycia; if (ingots >= 1) return floor(ingot); else nuggets = ingots * 9; return floor(nuggets); // żelazo ingots = ilość potrzebna do wytworzenia * % nie zużycia; if (ingots > 1) return floor(ingot); else return round(ingots); // kolczuga ingots = ilość potrzebna do wytworzenia (gdyby tworzyło się ją z żelaza)/1.5 * % nie zużycia; if (ingots > 1) return floor(ingot); else return round(ingots); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CuttingChipset 355 Opublikowano 27 maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 maja 2016 Chyba tak boleknowak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi 1337 Opublikowano 27 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2016 Mógłbyś wytłumaczyć bardziej ten algorytm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piratjsk 699 Opublikowano 27 maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 maja 2016 9 minut temu, Norbi napisał: Mógłbyś wytłumaczyć bardziej ten algorytm? ehh.. nie chce mi się. // złoto {ilość sztabek} = {ilość sztabek potrzebna do wytworzenia przedmiotu} razy {% nie zużycia przedmiotu} jeśli {ilość sztabek} jest większa lub równa 1 to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona w dół sztabek złota jeśli nie to otrzymujemy ({ilość sztabek} razy 9) zaokrąglona w dół samorodków złota // żelazo {ilość sztabek} = {ilość sztabek potrzebna do wytworzenia przedmiotu} razy {% nie zużycia przedmiotu} jeśli {ilość sztabek} jest większa lub równa 1 to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona w dół sztabek żelaza jeśli nie to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona matematycznie sztabek żelaza // żelazo {ilość sztabek} = ({ilość sztabek potrzebna do wytworzenia przedmiotu gdyby się go robiło z żelaza} podzielić przez 1.5) razy {% nie zużycia przedmiotu} jeśli {ilość sztabek} jest większa lub równa 1 to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona w dół sztabek żelaza jeśli nie to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona matematycznie sztabek żelaza Norbi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piratjsk 699 Opublikowano 7 czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 czerwca 2016 Propozycja zrealizowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi