Skocz do zawartości

Przetapianie zbroi/narzędzi


CuttingChipset

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję dodać możliwość przetopienia narzędzi i przedmiotów żelaznych, złotych i diamentowych w piecach. Ilość otrzymanego surowca będzie proporcjonalna do wytrzymałości danego narzędzia, np.

33% żelazny kilof = 1 sztabka żelaza
66% żelazny kilof = 2 sztabki żelaza
20% diamentowy hełm = 1 diament
21% złote buty = 7.56 7 gold nuggetów
3x zwykłe tory = 1 sztabka żelaza
wiadro = 3 sztabki żelaza
wagonik = 5 sztabek żelaza

18 godzin temu, sopher napisał:

W dodatku jeżeli będzie się przetapiało enchantowane narzędzia/ zbroje to można dostawać część punktów xp.

 

Edytowane przez Derpy Hooves
Dobry pomysł soph
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TheDircikPL

Ale my tu mamy doczynienia z zaokrągleniem praktycznym, nie matematycznym. Jak musisz kupić 5.37l farby to kupujesz 5l czy 6l?

Tak samo tam, nikt Ci nie da darmowego gold nuggeta. <3

 

Jestem za. PO CO SIE WYPOWIADASZ JAK I TAK NIE GRASZ?! -  Ale zamierzam zacząć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jahumen
To chyba logiczne, że jak potrzebuje 5.37l farby to kupuje 6l, a nie 5l, bo nie starczy mi na pomalowanie pokoju (?) XDDDD Co to w ogóle za porównanie...

Co do tematu to jestem za dodaniem tego (będzie można wymienić przedmioty znalezione np. w netherowych twierdzach na coś pożytecznego). W dodatku jeżeli będzie się przetapiało enchantowane narzędzia/ zbroje to można dostawać część punktów xp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasują wam takie przeliczniki?

// złoto
ingots = ilość potrzebna do wytworzenia * % nie zużycia;
if (ingots >= 1) return floor(ingot);
else
    nuggets = ingots * 9;
    return floor(nuggets);

// żelazo
ingots = ilość potrzebna do wytworzenia * % nie zużycia;
if (ingots > 1) return floor(ingot);
else
    return round(ingots);

// kolczuga
ingots = ilość potrzebna do wytworzenia (gdyby tworzyło się ją z żelaza)/1.5 * % nie zużycia;
if (ingots > 1) return floor(ingot);
else
    return round(ingots);
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Norbi napisał:

Mógłbyś wytłumaczyć bardziej ten algorytm?

ehh.. nie chce mi się.

// złoto
{ilość sztabek} = {ilość sztabek potrzebna do wytworzenia przedmiotu} razy {% nie zużycia przedmiotu}
jeśli {ilość sztabek} jest większa lub równa 1
	to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona w dół sztabek złota
jeśli nie
	to otrzymujemy ({ilość sztabek} razy 9) zaokrąglona w dół samorodków złota

// żelazo
{ilość sztabek} = {ilość sztabek potrzebna do wytworzenia przedmiotu} razy {% nie zużycia przedmiotu}
jeśli {ilość sztabek} jest większa lub równa 1
	to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona w dół sztabek żelaza
jeśli nie
	to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona matematycznie sztabek żelaza

// żelazo
{ilość sztabek} = ({ilość sztabek potrzebna do wytworzenia przedmiotu gdyby się go robiło z żelaza} podzielić przez 1.5) razy {% nie zużycia przedmiotu}
jeśli {ilość sztabek} jest większa lub równa 1
	to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona w dół sztabek żelaza
jeśli nie
	to otrzymujemy {ilość sztabek} zaokrąglona matematycznie sztabek żelaza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...