Skocz do zawartości
  • 0

Nazwa potwora


stasio88
 Udostępnij

Pytanie

Hi! Czy w skrypcie można nadać dla spawniącego się moba nazwę, np:

Swinia spawni się w miejscu {spawn.jedzenie1} i nad nią pojawia się napis "Jedzonko", oraz jej życie wynosi 35 i te 35 serc pojawia się obok nicku, mniej więcej tak "Jedzonko | 35/35"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Co do drugiej części to można zrobić to tak:

on damage of pig:	    set name of victim to "Jedzonko | %health of victim%/35"

Jeżeli chcesz zmienić wartość życia świni to:

set max health of last spawned entity to 35heal last spawned entity

Nie testowałem, lecz powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /test [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is "ustaw":            set {spawn1} to location of player            send "Ustawiles spawn!"        if arg 1 is "spawn":            spawn 1 pig at {spawn1}            set {jedzenie1.mob} to spawned pig            set spawned pig's health to 70            set {jedzenie1.zycie} to 70            heal last spawned entity            set {_zycie} to {jedzenie1.zycie}/2            set the spawned pig's display name to "Jedzonko | %{_zycie}%"    on damage:    victim is {jedzenie1.mob}    wait 2 tick    set {jedzenie1.zycie} to victim's health    set {_zycie} to {jedzenie1.zycie}/2    set the {jedzenie1.mob}'s display name to "Jedzonko | %{_zycie}%"

Mam taki skrypt, niestety po ataku nie zabiera on obrazen od moba, mob po 3-4 atakach ginie, chociaż nad głową miał "35/35"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zobacz to:

command /test [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is "ustaw":            set {spawn1} to location of player            send "Ustawiles spawn!"        if arg 1 is "spawn":            spawn 1 pig at {spawn1}            set {jedzenie1.mob} to spawned pig            set spawned pig's health to 70            heal last spawned entity            set {jedzenie1.zycie} to spawned pig's health            set the spawned pig's display name to "Jedzonko | %spawned pig's health%"    on damage:    victim is {jedzenie1.mob}    wait 2 tick    set the {jedzenie1.mob}'s display name to "Jedzonko | %entity health%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zobacz to:

command /test [<text&gt]:    trigger:        if arg 1 is "ustaw":            set {spawn1} to location of player            send "Ustawiles spawn!"        if arg 1 is "spawn":            spawn 1 pig at {spawn1}            set {jedzenie1.mob} to spawned pig            set spawned pig's health to 70            heal last spawned entity            set {jedzenie1.zycie} to spawned pig's health            set the spawned pig's display name to "Jedzonko | %spawned pig's health%"    on damage:    victim is {jedzenie1.mob}    wait 2 tick    set the {jedzenie1.mob}'s display name to "Jedzonko | %entity health%"

Nadal to nic nie dalo, swinia ma teraz nad glowa "5" i te 5 sie nie zmienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /jdz [<text>] [<integer=1>]:	trigger:		arg 1 is "setspawn":			set {jdz.spawn} to location of player			send "Ustawiles spawn jedzonka!"		arg 1 is "spawn":			loop arg 2 times:				spawn pig at {jdz.spawn}				set name of last spawned entity to "Jedzonko | %spawned pig's health%/%max health of last spawned entity%"on damage of pig:	name of victim contains "Jedzonko | "	wait 1 tick	set name of victim to "Jedzonko | %health of victim%/%max health of victim%"
  • /jdz setspawn - ustawia spawn
  • /jdz spawn [liczba] - spawnuje świnki (domyślnie 1)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /jdz [<text>] [<integer=1>]:	trigger:		arg 1 is "setspawn":			set {jdz.spawn} to location of player			send "Ustawiles spawn jedzonka!"		arg 1 is "spawn":			loop arg 2 times:				spawn pig at {jdz.spawn}				set name of last spawned entity to "Jedzonko | %spawned pig's health%/%max health of last spawned entity%"on damage of pig:	name of victim contains "Jedzonko | "	wait 1 tick	set name of victim to "Jedzonko | %health of victim%/%max health of victim%"

[*]/jdz setspawn - ustawia spawn

[*]/jdz spawn [liczba] - spawnuje świnki (domyślnie 1)

A jak ustawić, żeby świnia miała te 35 serc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /jdz [<text&gt] [<integer=1&gt]:	trigger:		arg 1 is "setspawn":			set {jdz.spawn} to location of player			send "Ustawiles spawn jedzonka!"		arg 1 is "spawn":			loop arg 2 times:				spawn pig at {jdz.spawn}							    set the last spawned entity's max health to 35							    heal last spawned entity				set name of last spawned entity to "Jedzonko | %spawned pig's health%/%max health of last spawned entity%"on damage of pig:	name of victim contains "Jedzonko | "	wait 1 tick	set name of victim to "Jedzonko | %health of victim%/%max health of victim%"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...