Karolus 2 Opublikowano 17 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 Witam Czy jest możliwość przyznawania unikalnego id itemowi? Chciałbym np. wykorzystać do pewnej funkcji unikalny blok diamentu przyznany przez skrypt, zwykły blok stworzony przez użytkownika ręcznie nie działałby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Biter 0 Opublikowano 17 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 Tak, jest taka możliwość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 17 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 Ale mówisz że np. stone ma id 1 to ty chcesz dać temu blokowi np. 4254? to nie, tak nie można. Jedynie w modach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Karolus 2 Opublikowano 17 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 Ale mówisz że np. stone ma id 1 to ty chcesz dać temu blokowi np. 4254? to nie, tak nie można. Jedynie w modach. Nie koniecznie, mówię np o id 1:123 albo czymś podobnym tak żeby ten blok był unikalny. Tak, jest taka możliwość.W takim razie oświeć mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 17 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 ID -> Niemożliwe. Wystarczyłoby za to zmienić kolor nazwy i już takiego diamentu gracz nie może zdobyć :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Karolus 2 Opublikowano 17 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 Ok a potem jak odwołać się w takim razie do takiego itemu? Dajmy na to przytaczając tutaj przykład LuckyBlock, ktoś dostaję gąbkę o nazwie "Szczesliwa Gabka" aczkolwiek normalna gąbka też będzie działać jeżeli damy zwyczajnie sponge czy tam id 19. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 17 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 on rightclick with sponge: if name of tool is "Szczesliwa gabka": send "cos tam cos tam" Karolus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebafudi 122 Opublikowano 17 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 Ok a potem jak odwołać się w takim razie do takiego itemu?Dajmy na to przytaczając tutaj przykład LuckyBlock, ktoś dostaję gąbkę o nazwie "Szczesliwa Gabka" aczkolwiek normalna gąbka też będzie działać jeżeli damy zwyczajnie sponge czy tam id 19.W tym momencie musisz już przypisać koordynaty do zmiennej tzn.On place sponge:(tab) Name of Player's tool is "&6Szczesciwa gabka": # kolor jest wazny(tab)(tab)Set {szczesliwa_gabka.%location of block%} to trueOn break sponge:(tab){szczesliwa_gabka.%location of block%} is true:(tab)(tab)i tutaj sobie wpiszesz kod dropu np. drop 1 diamondCo do items to masz prościej bo:Command /diax:(tab)trigger:(tab)(tab)give 1 diamond named "&5Diamond" to player # wazne, żeby było to z kolorem, aby gracz nie mógł sobie takiego samego zrobić w kowadleI potem użycie tego itemu:On rightclick with Diamond:(tab)name of Player's tool is "&5Diamond": # tu musisz podać dokładna nazwę i ten sam kolor tego przedmiotu (możesz wpisac własną na przykład "&7Diax")(tab)(tab)give 1 diamond block to player(tab)(tab)send "Dostałeś blok diamentów!"Oczywiście bez polskich znaków, ale nie chce mi się tego pisać bez tych znaków, bo mi telefon sam poprawia :p Zamykam ~Dragon[×]Wypykane z SGS+ za pomocą SwiftKey + Tapatalk [×] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Karolus 2
Witam
Czy jest możliwość przyznawania unikalnego id itemowi?
Chciałbym np. wykorzystać do pewnej funkcji unikalny blok diamentu przyznany przez skrypt, zwykły blok stworzony przez użytkownika ręcznie nie działałby.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi