Skocz do zawartości
  • 0

Kit i loop


ShroN
 Udostępnij

Pytanie

Siema, chce stworzyć kity, i trzeba mi kod na ulepszenie itemu na np. fire, wpisuje /kit pz i ulepsza mi miecz na ostrość i ogień.

Oraz

Mam coś takiego:

loop all blocks in radius 50 of player:
	if loop-block is diamond:
		send "Jestes blisko diaxa!"

I chce aby wiadomość była wysyłana dopiero gdy wykryje 3 lub więcej diaxów a nie gdy wykryje tylko 1

Z góry dzięki

Pozdraiwam

Edytowane przez ShroN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
loop all blocks in radius 50 of player:
	if loop-block is diamond:
		add 1 to {wykryl::%player%}
		if {wykryl::%player%} > 3:
			send "Jestes blisko diaxa!"
		if {wykryl::%player%} = 3:
			send "Jestes blisko diaxa!"
		if {wykryl::%player%} < 3:
        	send "Nie ma diaxów :/"
	

@Down... Chyba se jaja robisz :_:...

Edytowane przez Switsherker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0


Command /diaxy:
Trigger:
Loop all blocks in radius 50 of player:
If loop-block is diamond ore:
Set {_a} to amount of loop-block
Set {ilosc.%player%} to {_a}
If {ilosc.%player%} is more than "2":
Send "w odl 50 blokow jest 3 lub wiecej diaxow"

A tu na to ulepszanie:


Command /ulepsz:
Trigger:
enchant the player's tool with fireaspect 2
enchant the player's tool with sharpness 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, ShroN napisał:

@xdreammaster

ale przy zmiennej nie chce ulepszać :/...

Zapisuje tak:

set {kit.vip} to "sharpness 5"

A ulepszam tak:

enchant the player's tool with {kit.vip}

I nie ulepsza mi tego :(

Pozdrawiam i proszę o pomoc

 

set {_e} to "sharpness 5" parsed as enchantment type
enchant the player's tool with {_e}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...