ShroN 112 Opublikowano 10 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2016 (edytowane) Siema, chce stworzyć kity, i trzeba mi kod na ulepszenie itemu na np. fire, wpisuje /kit pz i ulepsza mi miecz na ostrość i ogień. Oraz Mam coś takiego: loop all blocks in radius 50 of player: if loop-block is diamond: send "Jestes blisko diaxa!" I chce aby wiadomość była wysyłana dopiero gdy wykryje 3 lub więcej diaxów a nie gdy wykryje tylko 1 Z góry dzięki Pozdraiwam Edytowane 10 stycznia 2016 przez ShroN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 10 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2016 (edytowane) loop all blocks in radius 50 of player: if loop-block is diamond: add 1 to {wykryl::%player%} if {wykryl::%player%} > 3: send "Jestes blisko diaxa!" if {wykryl::%player%} = 3: send "Jestes blisko diaxa!" if {wykryl::%player%} < 3: send "Nie ma diaxów :/" @Down... Chyba se jaja robisz :_:... Edytowane 10 stycznia 2016 przez Switsherker ShroN 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xdreammaster 39 Opublikowano 10 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 stycznia 2016 Command /diaxy: Trigger: Loop all blocks in radius 50 of player: If loop-block is diamond ore: Set {_a} to amount of loop-block Set {ilosc.%player%} to {_a} If {ilosc.%player%} is more than "2": Send "w odl 50 blokow jest 3 lub wiecej diaxow" A tu na to ulepszanie: Command /ulepsz: Trigger: enchant the player's tool with fireaspect 2 enchant the player's tool with sharpness 5 ShroN 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ShroN 112 Opublikowano 12 stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 stycznia 2016 @xdreammaster ale przy zmiennej nie chce ulepszać ... Zapisuje tak: set {kit.vip} to "sharpness 5" A ulepszam tak: enchant the player's tool with {kit.vip} I nie ulepsza mi tego Pozdrawiam i proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1 337 Opublikowano 12 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 stycznia 2016 @Shron nie da się zrobić tak w Skript. Jest to duży minus. Wiem, bo też kiedyś próbowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 352 Opublikowano 12 stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 stycznia 2016 1 godzinę temu, ShroN napisał: @xdreammaster ale przy zmiennej nie chce ulepszać ... Zapisuje tak: set {kit.vip} to "sharpness 5" A ulepszam tak: enchant the player's tool with {kit.vip} I nie ulepsza mi tego Pozdrawiam i proszę o pomoc set {_e} to "sharpness 5" parsed as enchantment type enchant the player's tool with {_e} ShroN 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ShroN 112
Siema, chce stworzyć kity, i trzeba mi kod na ulepszenie itemu na np. fire, wpisuje /kit pz i ulepsza mi miecz na ostrość i ogień.
Oraz
Mam coś takiego:
I chce aby wiadomość była wysyłana dopiero gdy wykryje 3 lub więcej diaxów a nie gdy wykryje tylko 1
Z góry dzięki
Pozdraiwam
Edytowane przez ShroNOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi