Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 13.02.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
    GoblicPL

    Napiszę plugin za darmo.

    Witam, w javie programuję już od kilku lat, lecz potrzebuję projektów do swojego portfolio/projektów na githubie, dlatego przychodzę tutaj z nietypową ofertą. Mianowicie oferuję napisanie pluginu pod serwery Minecraft za darmo, aby zapełnić trochę mojego githuba nowymi projektami. Serwery z którymi współpracuję/współpracowałem: http://www.landmc.pl (większość pluginów na serwerze była autorska i napisania przeze mnie, link do oferty sprzedaży pluginów z tamtego serwera jak i kilka filmów: click) Sieć serwerów P2W.PL (mniejsze projekty, głównie znajdują się na BungeeCordzie), która posiada serwery: https://derpmc.pl, https://feerko.pl, https://roizy.pl Potrzebuję pomysłów na projekty, a tworząc taki temat jestem w stanie również komuś pomóc. Mogę przeznaczyć swój czas na stworzenie mniej wymagającego pluginu pod Spigota lub też BungeeCorda z użyciem jednej z baz danych: Redis, MongoDB, MySQL Wszystkie darmowe projekty będę udostępniał na swoim githubie. Zachęcam do skorzystania z tej oferty. Na githubie aktualnie znajduje się jeden projekt, większość moich projektów jest niewidoczna. Przez to, że większość projektów jest niewidoczna screenshot z mojego githuba: Jest również możliwość zamówienia u mnie większego projektu za pieniądze, lecz aktualnie zależy mi na darmowych zleceniach mniejszych pluginów. Github: https://github.com/goblicpl Discord: Vortexik#7017 lub też prywatna wiadomość na tym forum.
  2. 4 punkty
    Norbi

    Tworzenie bram.

    tak, takim sposobem w ogóle dajmy creative bo po co utrudniać sobie zycie chodzeniem po kopalniach XD
  3. 4 punkty
    PanMaruda

    MOTD w skript

    Dzień dobry, ten poradnik będzie już drugim, w którym przedstawię Skripta jako niezależny i rozbudowany plugin. Bedzie on dotyczył tworzenia MOTD serwera, czyli 'baneru' wyświetlanego na liście wyboru serwerów. Od wersji pluginu 2.3 (czyli jakoś mniej więcej od minecraftowej 1.12.2) trafiło do niego wydarzenie 'serwer list ping' wykonywane w momencie wysłania przez gracza lub inny serwer prośby o ten właśnie baner. Wprowadzono również kilka wyrażeń, które pozwalają dowolnie modyfikować zwracaną wtedy wartość. Skript tym samym uniezależnił się od specjalnych dodatków, czy całkiem osobnych pluginów na zarządzanie MOTD. Zatem do sedna, co możemy zmieniać: Otóż odpowiedź jest prosta - wszystko. Zanim jednak zacznę - chciałbym tylko zaznaczyć, iż cześć z poniższych wyrażeń może wymagać silnika PaperSpigot do poprawnego działania. on server list ping wydarzenie, tak jak już powyżej napisałem wykonuje się podczas prośby o MOTD wysyłanej przez gracza lub inny serwer (może być ono anulowane, o ile silnik to PaperSpigot - wtedy serwer będzie się wyświetlał jako offline ale gracz wciąż będzie mógł na niego wejść). Wszystkie poniższe wyrażenia dostępne będą tylko i wyłącznie w tym wydarzeniu. IP[( |-)address] to wyrażenie zwraca adres IP pingującego (tj. Gracza lub serwera), można go użyć np. do stworzenia prywatnego MOTD, przykład: on quit: #przy wyjściu gracza z serwera przypisujemy jego nick do jego adresu ip set {ip::%ip of player%} to displayname of player on server list ping: #gdy gracz pinguje serwer, sprawdzamy czy jego ip ma przypisany nick, jeżeli tak to go wyświetlamy set motd to {ip::%ip%} ? "Domyślne MOTD" [the] [(default)|(shown|displayed)] (MOTD|message of [the] day) to wyrażenie odpowiada za ustawianie 'message of the day (MOTD)' serwera - czyli tych dwóch linijek opisu, przykład: on server list ping: #zrobmy dwa losowe motd - jedno oraz dwulinijkowe - użyję do tego wyrażenia %new line% (%nl%) z dodatku SkQuery aby rozpocząć nową linię chance of 50%: set motd to "&6Zwykłe motd" else: set motd to "&5Magiczne motd %nl% &dw dwóch linijkach" [the] [((real|default)|(fake|shown|displayed))] max[imum] player[s] [(count|amount|number|size)] to wyrażenie zwraca ilość graczy online - nie może być zmieniane, np. on server list ping: set motd to "Online: %real max players%" [the] [((real|default)|(fake|shown|displayed))] max[imum] player[s] [(count|amount|number|size)] taka opcja uprawnia nas do ustawienia fałszywej liczby graczy online, przykład: on server list ping: #pobierzmy liczbę graczy z serwera i zwiększmy ją o 20% set {_fake} to rounded down ((online player count) * 1.2) set fake max players to {_fake} [the] [(sent|required|fake)] protocol version [number] to wyrażenie zarządza wyświetlaną wersją serwera (https://wiki.vg/Protocol_version_numbers), przykład: on server list ping: #ustawmy wersję serwera jako 702 (20w07a) - czyli w momencie pisania poradnika - najnowszy snapshot wersji 1.16 #gdy wersja minecrafta gracza będzie zgodna z ową wersją wtedy serwer pokaże się jako dostępny set the protocol version to 702 [the] [(shown|custom)] version [(string|text)] wyświetlana wersja serwera (tekst) - pokazywana jest tylko wtedy gdy nie ma zgodności między wersjami (czyt. punkt powyżej). tej opcji można użyć by stworzyć 'lewe motd', czyli napis po lewej stronie ikony, przykłady: on server list ping: set protocol version to 702 #tak jak powyżej ustawiamy wersję na snapshot 1.16, jeżeli wersja gracza nie będzie zgodna, wtedy nad motd wyświetli się poniższa wiadomość set version string to "&d&lTylko wersja 1.16 20w07a" on server list ping: set protocol version to 0 #stwórzmy obiecane motd po lewej stronie ekranu - wydłużamy wiadomość pustymi spacjami, aby tekst przesunął się odpowiednio w lewo set version string to "&dMagiczny tekst po lewo od ikony &6heh" [the] [custom] [(player|server)] (hover|sample) ([message] list|message) tym wyrażeniem ustawiamy własny tekst (własną listę), który pokazuje się po najechaniu na tekst wersji (patrz powyżej). Domyślnie zobaczymy tam listę kilku losowych graczy z serwera, przykład: on server list ping: add "Serdecznie zapraszam" to {_hover::*} add "na nasz wspaniały" to {_hover::*} add "i niesamowity serwer" to {_hover::*} add "&6&lSurvival 1.16" to {_hover::*} #stworzyliśmy sobie listę, teraz wystarczy podmienić ją na domyślną set hover list to {_hover::*} hide [all] player [related] info[rmation] [(in|on|from) [the] server list] (show|reveal) [all] player [related] info[rmation] [(in|to|on|from) [the] server list] ten efekt sprawia, że lista graczy (patrz punkt powyżej) jest włączana lub wyłączana hide %players% (in|on|from) [the] server list ten efekt ukrywa konkretnych graczy z listy, przykład: on server list ping: set {_gracz} to ("Maruda" parsed as player) hive {_gracz} from server list [the] [((default)|(shown|sent))] [server] icon ta opcja służy do zmiany wysyłanego logo serwera, przydatny będzie tutaj efekt load [the] server icon (from|of) [the] [image] [file] %text% tym wyrażeniem wczytujemy do pamięci ikonkę z danego pliku, przyklad: on server list ping: #pamiętajmy że jego wymiar musi mieć 64x64 load server icon from "ścieżka/do/naszego/obrazka.png"' set server icon to last loaded server icon Na koniec chciałbym jeszcze zaznaczyć, że poradnik zostanie lekko poprawiony wizualnie; poprawię ewentualne błędy i dodam grafiki do przykładów.
  4. 4 punkty
    ivall

    Dodanie unbana do sklep.skript.pl

    Dobra opcja, ale niech będzie jeszcze możliwość kupna unbana na discordzie.
  5. 3 punkty
    xAxee

    Skrzynia

    on place of chest: if name of player's tool is "&cTest": remove 1 of tool from tool add diamond of sharpness 1 named "&ctest" to inventory of event-block
  6. 3 punkty
    boleknowak

    Administracja pracuje pełną parą, polecam

    Administracja pracuje pełną parą, polecam
  7. 2 punkty
    xAxee

    Zamiana komendy

    To zostaw like oraz najlepszą odpowiedź
  8. 2 punkty
    Ixidi

    Rejestr zarządzeń

    Zarządzenie @Ixidi 01/19.02.2020: @Akvez traci rangę próbnego moderatora.
  9. 2 punkty
    PanMaruda

    Plugin

    https://bit.ly/39L6hrN
  10. 2 punkty
    Ixidi

    Pomoc w kodzie pluginu.

    Metoda wywoływana przy uruchomieniu to nie OnEnable tylko onEnable, wielkość liter ma znaczenie Twoja klasa Main dziedziczy po JavaPlugin, metoda onEnable jest nadpisywana, dlatego należy umieścić nad nią adnotacje @Override. A tak poza tym metoda getDamager() klasy EntityDamageByEntityEvent zwraca implementacje Entity. Oznacza to, że nie koniecznie jest to gracz (może to być np. zombie). Dlatego właśnie nie należy od razu rzutować do Player, należy najpierw to sprawdzić. Generalnie polecam poduczyć się podstaw OOP.
  11. 2 punkty
    ivall

    Ramball - moja gra zrobiona w unity :) [DOWNLOAD]

    Już znalazłem coś do tego na asset store, mam nadzieję, że zadziała, a jak nie to sam będę próbował, dzięki
  12. 2 punkty
    boleknowak

    Ramball - moja gra zrobiona w unity :) [DOWNLOAD]

    dobra, to ja Ci daje teraz takiego bengera że to szok (nikt nie używa tego słowa, ale whatever) przy niszczeniu kulki (np. przez czerwone ściany) można ją pokruszyć tak samo przy wygraniu poziomu - kruszenie kulki kostki w tle niech zmieniają kolor i reagują na muzykę w tle (może być systemowa, może być Twoja w grze) można do muzyki dopasować różne efekty - slowmotion, blur na całym ekranie, kolorki każdego elementu
  13. 2 punkty
    ivall

    HARDC.PL - ROZWIJAJĄCY SIĘ SERWER HARDCORE!

    Kolejny taki sam serwer, jakieś vipy, svipy, własne skrypty, ciekawe, czy serwer pożyje przynajmniej miesiąc
  14. 2 punkty
    Ixidi

    Rejestr zarządzeń

    Zarządzenie @Ixidi 01/14.02.2020: @HeezQ zostaje próbnym moderatorem.
  15. 2 punkty
    xAxee

    [Zlecenie] Zmiana na tabliczce

    every 5 second: loop {odss::*}: set {_s} to {ods::%loop-value%} replace all " B " with " %{zmienna}% " in {_s} set line 2 of block at loop-value to {_s} on sign change: replace all " A " with " &aA " in line 1 of event-block if line 2 of event-block contain " B ": add location of event-block to {odss::*} set {ods::%location of event-block%} to line 2 of event-block replace all " B " with " %{zmienna}% " in line 2 of event-block on break of sign: remove event-location from {odss::*} clear {ods::%event-location%} Zostaw like i najlepszą odpowiedź
  16. 2 punkty
    Wayneern

    CraftBlog.pl - Zielona strefa Minecrafta!

    CraftBlog.pl to blog stricte poradnikowy mogący się przydać w codziennej rozgrywce w Minecraft oraz przy tworzeniu serwera. Z nami dowiesz się wszystkiego! Naszym głównym zadaniem jest dostarczenie dobrej jakości treści w jednym miejscu, u nas nie ma miejsca na Off-topic - Posiadamy ciekawe treści. - Znajdziesz tutaj wszelkiego rodzaju poradniki do serwera jak i samej gry. - Tylko u nas wywiady z twórcami modyfikacji oraz ważnych osobistości ze świata Minecrafta! - Nasze wpisy pomogą Tobie w tworzeniu własnego serwera oraz w codziennej grze w Minecrafta. - Posiadamy swój kanał na Youtube, na którym dowiecie się jak tworzyć swoje własne skrypty i nie tylko Blog: https://craftblog.pl/ Discord: https://discord.gg/ANJetpM Kanał YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCknR6x568A6si_4V2gNGMsw
  17. 2 punkty
    PanMaruda

    Konsola forumowa

    [CraftserveAgent] Disabling CraftserveAgent v20191204-2021
  18. 2 punkty
    PanMaruda

    Json w skript tylko że bez json.sk

    Ostatnio często widzę jak ludzie wmawiają sobie i innym, że do wysłania na chat klikalnego tekstu albo podpowiedzi po najechaniu potrzebują skryptu json.sk albo jakichś magicznych efektów ze starożytnego dodatku. Bzdura i głupota. Sam Skript obsługuje takie rzeczy (od bodajże wersji 2.0). !Wszystkie poniższe akcje dostępne są tylko i wyłącznie w efektach, które wysyłają wiadomość do gracza! Zapisuje się je bardzo prosto - wystarczy w wybranym tekście dopisywać kawałek kodu według poniższego formatu: <nazwa:zawartość po wykonaniu akcji>tekst do którego odnosić się będzie akcja Wszystkich akcji jest cztery i dzielą się one na dwie grupy: aktywowane po najechaniu na tekst: tooltip - wyświetla tekst (podpowiedź lub dodatkowy opis jak kto woli) send "<tooltip:Wiadomość po najechaniu>Najedź na tą wiadomość" aktywowane po kliknięciu na nie: url - przenosi gracza do przeglądarki i otwiera podany link send "<url:https://www.youtube.com/watch?v=JnHPN1WsjBo>Kliknij tutaj aby posłuchać." command - wykonuje komendę jako gracz send "<command:/help>Kliknij mnie aby otrzymać pomoc." I tutaj niespodzianka - jeżeli nie wpiszemy ukośnika to treść zostanie potraktowana jako zwykła wiadomość z chatu wysłana przez gracza send "<command:Dzień dobry>Kliknij tutaj aby się przywitać." suggest command - wpisuje graczowi tekst w pole chatu send "<suggest command:Jestem twoją wklejoną wiadomością>Kliknij tutaj, aby wkleić wiadomość do swojego pola tekstowego." We wszystkich powyższych przykładach efekt odnosi się do całej wiadomości - można go jednak łatwo wykasować korzystając ze znanego &r lub <reset>, możliwe jest też korzystanie z kolorów: send "&cTa wiadomość nic nie wyświetli <tooltip:&2&lJakaś zielona wiadomość>&aAle ta już wyświetli <reset> &cA ta znowu nic" Jak się można po powyższym przykładzie domyślać - tak, efekty się kumulują i łączą: send "&cTutaj nic nie zrobisz <tooltip:Najechano>&3Tutaj najedziesz <reset><command:coś mówisz>&6Tutaj coś powiesz <tooltip:najechałeś, a teraz tu kliknij>&2Z kolei tutaj najedziesz i klikniesz, combo." Tekst jak to tekst - stworzony jest tak, że obsługuje zmienne i wyrażenia, zatem kolejny przykład - wsadzamy treść komendy do zmiennej i dopiero ustawiamy ją w tekście: set {_komendaPoKliknięciu} to "/help" send "<command:%{_komendaPoKliknięciu}%>Klikni tutaj aby /help" No ale cóż się stało, na chacie zamiast ładnego tekstu wyświetla nam się takie coś: <command:/help>Klikni tutaj aby /help Otóż albo jest to błąd, albo zamierzone działanie - skrypt najpierw stara się sformatować wiadomość, a dopiero potem umieszcza w niej zmienne, żeby zadziałało musi być odwrotnie, a tu z pomocą przychodzi przydatne wyrażenie jakim jest: [un]formatted %text% Dodanie go do kodu sprawi że Skript będzie wiedział aby sprawdzić końcową wersję tego tekstu (już po wstawieniu zmiennych, kolorów itd.), zatem kod powinien wyglądać tak: set {_komendaPoKliknięciu} to "/help" send formatted "<command:%{_komendaPoKliknięciu}%>Klikni tutaj aby /help" Tylko gdzie pizza zapytacie - a ja na to: *pstryk* średnia hawajska dla wszystkich.
  19. 2 punkty
    boleknowak

    [1.8.x - 1.15.x] Terxan.pl Unikalny serwer

    okej "niezwykły" zaraz zobaczymy eee no szacun, macie spawn na którym będę raz czy dwa przecież skrzynki są w defaultowym Minecraft w jaskiniach i strukturach tak jak wyżej, normalnie mogę sobie oswoić kotka czemu są niesamowite? dziękuję, nie zagram na serwerze u kogo na chacie? czego? jakie? bo nic tak naprawdę się nie dowiedziałem i dla mnie jest to kolejny nudny serwer survival no tak działają gildie nie zagram, bo nie znam innowacji szkoda, że nie można używać bloków z 1.15 okej, raka widzę XDDD no ogólnie to powodzenia, mam nadzieje że uda się pociągnąć serwer przez długi czas (to było bez ironii jak coś)
  20. 1 punkt
    SernickLOL

    Fabrykaskilla.pl Poszukuje budowniczych i innych.

    faza pre pre pre wczesna beta v0.0000001 dev. Startując serwer powinniście jak najbardziej zachęcić graczy, spawn oraz pozostałe budowle są zazwyczaj pierwszą rzeczą, jaką gracze zobaczą. Taki styl po prostu odstrasza
  21. 1 punkt
    xAxee

    Wiadomosc

    E co ty. Przy kilku nie będzie działać ale przy jednym czm nie?
  22. 1 punkt
    xAxee

    Zmienna

    Command /set [<number>]: Trigger: if arg >= 1: set {lvl.%player%} to arg
  23. 1 punkt
    yooniks

    Pomoc w kodzie pluginu.

    Wyśle nawet jak nie jest stringem Nazwałeś metodę OnEnable zamiast onEnable
  24. 1 punkt
    xN0MANDx

    E-Craft.PL - ErafiaRPG - Nowy Serwer RPG

    IP: E-CRAFT.PL STRONA WWW: HTTPS://E-CRAFT.PL TEAMSPEAK3: TS.E-CRAFT.PL DISCORD: https://discord.gg/753jtHG
  25. 1 punkt
    xdzikuu

    HARDC.PL - ROZWIJAJĄCY SIĘ SERWER HARDCORE!

    Odnośnie tego fragmentu to pozwolę sobie dodać, że jakakolwiek osoba, która pisze rzeczy typu "Autorskie skrypty", "Miła administracja" sama kreuję z siebie osobę niezbyt inteligentną. Takie rzeczy to jest oczywistość, jeżeli na serwerze administratorzy będą cię wyzywać - nie będziesz tam grać, jeżeli skrypty są z internetu - co za problem? Tak jak to powtarzam czasami lepiej jest z internetu niż samemu, ja sam uczyłem się pisania skryptów czy pluginów właśnie z tych co są na internecie. Sugerujesz, że ktokolwiek komu nie spodoba się coś w twojej prezentacji, czy w serwerze - jest nienormalny? Z takim podejściem to raczej graczy będziesz mieć garstkę.
  26. 1 punkt
    xAxee

    Join

    on join: if player has permission "admin": send "&4 Admin...." to all players stop if player has permission "gracz": send "&7gracz...."to all players stop
  27. 1 punkt
    xAxee

    Nagrody za głosowanie

    Tak na logikę zastanów się jak my to mamy niby sprawdzić kto zagłosował? Przrciez w niektórych nawet nicku sie nie podaje... A jakieś api to juz wgl...
  28. 1 punkt
    Soli444

    Skrypt Na limity :)

    #By Solindek command /limity: trigger: send "&7&m-----------------&r&7( &6&lLimity &7)&7&m------------------" send "" send " &6&lKoxy&7: &f3" send " &6&lRefile&7: &f10" send " &6&lPerly&7: &f4" send "" send "&7&m-----------------&r&7( &6&lLimity &7)&7&m------------------" command /limityschowek: trigger: send "&7&m-----------------&r&7( &6&lLimity &7)&7&m------------------" send "" send " &6&lKoxy&7: &f3" send " &6&lRefile&7: &f10" send " &6&lPerly&7: &f4" send "" send "&7&m-----------------&r&7( &6&lLimity &7)&7&m------------------" command /limit: trigger: send "&7&m-----------------&r&7( &6&lLimity &7)&7&m------------------" send "" send " &6&lKoxy&7: &f3" send " &6&lRefile&7: &f10" send " &6&lPerly&7: &f4" send "" send "&7&m-----------------&r&7( &6&lLimity &7)&7&m------------------"
  29. 1 punkt
    boleknowak

    Konsola forumowa

    [SkriptoCore] Deleting mcskriptpl and adding @knugi to game.
  30. 1 punkt
    Kubeuu

    JAK WEJŚĆ W ŚWIAT PISANIA SKRYPTÓW?

    JAK WEJŚĆ W ŚWIAT PISANIA SKRYPTÓW?
  31. 1 punkt
    xAxee

    Gdzie zapisać arg

    function rd2(n: number) :: number: return (round down ({_n}*100))/100 function setYamlLoc(l: location, value: string, file: string): set yaml value "%{_value}%.x" from file "%{_file}%" to rd2(x-coord of {_l}) set yaml value "%{_value}%.y" from file "%{_file}%" to rd2(y-coord of {_l}) set yaml value "%{_value}%.z" from file "%{_file}%" to rd2(z-coord of {_l}) set yaml value "%{_value}%.world" from file "%{_file}%" to "%world of {_l}%" function getYamlLoc(value: string, file: string) :: location: set {_x} to yaml value "%{_value}%.x" from file "%{_file}%" set {_y} to yaml value "%{_value}%.y" from file "%{_file}%" set {_z} to yaml value "%{_value}%.z" from file "%{_file}%" set {_world} to yaml value "%{_value}%.world" from file "%{_file}%" return location({_x}, {_y}, {_z}, world({_world})) command /save: trigger: setYamlLoc(player's location, "nie", "cos.yml") command /get: trigger: teleport player to getYamlLoc("nie", "cos.yml")
  32. 1 punkt
    xAxee

    Gdzie zapisać arg

    no zapisujesz set {Target.%arg%} to location of player's target block wytłumacz dokładniej o co ci chodzi
  33. 1 punkt
    boleknowak

    Serwer SkyBlock 1.12.2-1.14.4

    nie. tak btw. nie będę grał na jakimś beznadziejnym serwerku, mam prawo oceniać to co widzę i robię to dobrze.
  34. 1 punkt
    boleknowak

    Serwer SkyBlock 1.12.2-1.14.4

    kpisz sobie? XD zapoznaj się z definicją Pay To Win. nieeee, to chyba jednak ja nie wiem co to p2w XDD JEDYNY plus tego czegoś to trailer (nie wliczając w to napisów, bo są słabe)
  35. 1 punkt
    ivall

    Programista/Technik na zlecenie

    Masz tylko 1 projekt na githubie zrobiony w sierpniu 2019, ale życzę powodzenia w znalezieniu zleceń
  36. 1 punkt
    boleknowak

    [1.12.2][Survival] SurvixMC.PL

    polać temu panu! święta racja (żeby moderacja się nie przyczepiła) popraw temat dla białego stylu forum
  37. 1 punkt
    xdzikuu

    [1.12.2][Survival] SurvixMC.PL

    Nie wiem po co komu to wiedzieć, podczas gry nie ma to raczej większego znaczenia czy coś jest twojego lub z internetu. Czym są tę "inne udogodnienia", nie żebym się bardzo czepiał ale zazwyczaj na serwerach survival są cuboidy jak i usługi VIP. Pytam z ciekawości. // nie zauważyłem, że temat jest tak stary, mój błąd
  38. 1 punkt
    xAxee

    Teleport odliczanie title

    command /tpaccept [<text>]: trigger: if {tpa::%player%::sendAsk} is set: set {_p} to {tpa::%player%::sendAsk} parsed as player set {_loc} to player's location set {_loc2} to {_p}'s location clear {tpa::%{_p}%::toTeleport} clear {tpa::%player%::toTeleport} clear {tpa::%{_p}%::sendAsk} clear {tpa::%player%::sendAsk} send {_p} title "&2&lTELEPORTACJA" with subtitle "&7Teleportacja nastapi za: &c5 &7sekund" for 1 seconds send "&8» &6%player% &7zaakceptowal twoja teleportacje" to {_p} send "&8» &7Teleportacja za &610&7 sekund nie, ruszaj sie" to {_p} send "&8» &7Zaakceptowales prosbe o teleportacje od &6%{_p}%" set {_time} to 5 while difference between {_p}'s location and {_loc2} =< 0.2: if {_time} > 0: send {_p} title "&2&lTeleportacja" with subtitle "&a%{_time}% &6sekund" for 1 seconds remove 1 from {_time} wait 1 second else: teleport {_p} to {_loc} send player title "&2&lTeleportaja" with subtitle "&7Teleportacja przebiegla pomyslnie" for 1 seconds stop send {_p} title "&2&lTeleportacja" with subtitle "&7Teleport przerwany" for 1 seconds stop
  39. 1 punkt
    PanMaruda

    on break

    Skoro masz to w regionie to czemu nie ustawisz flagi na to?
  40. 1 punkt
    HotAngel2K17

    Enchanty

    https://hub.spigotmc.org/javadocs/spigot/org/bukkit/event/enchantment/EnchantItemEvent.html Sprawdzasz czy jeżeli enchantujesz łuk (oraz ksiażkę) posiadać będzie infinity to je usuwam z mapki
  41. 1 punkt
    ivall

    Ramball - moja gra zrobiona w unity :) [DOWNLOAD]

    UPDATE zmiany: - poprawienie fizyki (w znacznym stopniu) - po kliknięciu klawisza "r" poziom się resetuje - dodano system zapisywania i wczytywania - dodano menu (sklepu jeszcze nie ma), na razie nie jest ładne, ale funkcjonalne, jest możliwość kontynuacji gry od ostatniego poziomu i możliwość rozpoczęcia nowej gry - po kliknięciu klawisza m przechodzimy do menu - poprawiono kilka błędów Mam też informacje dot. płynności na słabszym komputerze (nie do końca szczegółowe, po prostu na takim sprzęcie gra chodziła płynnie): 6GB ramu 800mhz, Nvidia geforce gt 430 1GB, AMD Athlon 64 X2 5400+ (2*2.8GHz), directx 11 Na aktualną chwilę waga gry to 52MB, gra będzie za darmo (z możliwością wsparcia twórcy), bez reklam i mikropłatności. Nagranie z aktualnej wersji gry:
  42. 1 punkt
    xAxee

    Odliczanie czasu!

    on every seconds: loop all players: if {turbo::%loop-player%} > 0: set action bar of loop-player to "&7( &3&lObecnie trwa: &6&lTurboDrop %getTime({turbo::%loop-player%})%)" remove 1 from {turbo::%loop-player%} if "%inventory name of loop-player's current inventory%" is "&2&lDrop z kamienia!": set loop-player's current inventory's slot 34 to diamond pickaxe named "&8» &6&lTurbo&e&lDrop &8«" with lore "&8» &7Status: &2Wlaczony||&8» &7Zakonczy sie za: %getTime({turbo::%loop-player%})%" wait 1 seconds if {turbo::%loop-player%} = 0: stop
  43. 1 punkt
    TakiJakTy

    PhoneVerifier - minecraftowy steam guard!

    Ten temat został uznany za plagiat.
  44. 1 punkt
    xAxee

    AxPlugManSk - Pluginowy i Skryptowy menedżer

    AxPlugManSk (Tak wiem rakowa nazwa, napisz ktoś lepszą to zmienie) Cześć chciałbym wam przedstawić skrypt do zarządzania pluginami i skryptami na serwerze, niby nic a jednak coś fajnego wyszło. Skrypt wymaga tylko jednego dodatku którym jest skript-mirror. Starałem się napisać skrypt jak najkrócej i jak najlepiej, oraz aby posiadał dużo funkcji, aby stworzyć takie api z którego ktoś by mógł korzystać. Uprawnienia: - PlugMan #Dostęp do głównej komendy - PlugMan.plugins #Dostęp do zarządzania pluginami - PlugMan.skript #Dostęp do zarządzania skryptami Główna komenda: AxPlugSkMan: Zamienniki: (plugman, plugskman...) Składnia: /plugman <list/on/off/reload/change> <plugin name> list #Wyświetla liste pluginów i skryptów on <plugin name> #Włącza plugin off <plugin name> #Wyłącza plugin change <plugin name> #Zmienia status pluginu reload <plugin name> #Przeładowywuje plugin np: /plugman on TuSke Napisane na: Skript 2.2 Skript-mirror 0.19.1 Serwer Spigot 1.8.8 Konfiguracja Brak, dlatego wiadomości zostały napisane po angielsku. (No i nie wiem co tu do konfiguracji jest ale mogę dodać) Funkcje do użycia: SS: Zmiany i wydania: 1.5 Napisanie i skrócenie kodu Wszelkie błędy / możliwości poprawy działania / pomysły proszę zgłaszać pod postem lub na pw
  45. 1 punkt
    xAxee

    Minecart, który ma być podrzucony

    on enter region "wow": if player's vehicle is a minecart: execute player command "hop" command /hop: trigger: push player's vehicle upwards with speed 5.0
  46. 1 punkt
    artur9010

    ListaMC.eu - lista serwerów Minecraft

    ListaMC.eu może nie jest innowacyjną listą, ale ładnie wygląda i działa. Umie w rekordy SRV czego mclista nie potrafi, ma fajne widgety do umieszczenia na stronie i w sumie tyle. Zapraszam. https://listamc.eu
  47. 1 punkt
    xAxee

    [Skript-mirror] - Własne Efekty, warunki i wyrażenia

    Skript-mirror W tym poradniku przedstawię wam jak tworzyć własne efekty, wyrażenia i warunki za pomocą pięknego dodatku skript-mirror Ogólny wzór składni [text] Opcjonalne (text) Wymagane text1|text2 albo %text% typ zmiennej np Składnia [(xAxee|Ax)] [the] (plugin|plg) (man|manager) (disable|off) (plugin|plg) %string% Moze jedynie zostać: plg man disable plg "Ticker" Albo: xAxee the plugin manager disable plugin "Ticker" Uwaga ! Jeżeli napoczątku damy local to dany efekt / wyrażenie / warunek będzie mógł być wykorzystany tylko w skryptcie w którym sie znajduje ! ! Efekty / wyrażenia / warunki muszą być nad wykonywanym kodem lub w innym skrypcie ! ! Do podanych argumentów zwracamy sie expr-<numer argumentu> ! ! Efekty / wyrażenia / warunki mają małą siłe i zostaną "pokonane" jeżeli jakiś dodatek posiada takie wyrażenie, dlatego dobrze gdy mają przedrostek ! Efekty (Effects) (Coś co wykonuje jakiś kod) dealy effect #Zatrzymuje kod w efekcie i dalszy kod w skrypcie continue #Wznawia zatrzymany kod Najpierw musimy zdefiniować składnie naszego wyrażenia [local] effect <składnia>: parse: #Opcjonalnie #kod (domyślne ustawiania zmiennyc) trigger: #Wymagane #kod np: effect [AxTops] (add|dodaj) %number% to %player%['s] [top] points: trigger: add expr-1 to {points::%expr-2%} Taki efekt możemy użyć np tak: command /addpoints [<player>] [<number>]: trigger: AxTops add arg-2 to arg-1 points Warunki (condition) (Coś co dajemy jako warunek w ifach) Również najpierw musimy zdefiniować wyrażenie [local] condition <składnia>: check: #wykonywany kod continue ! Continue dajemy wtedy gdy kod spełnił warunek i kod za ifem może sie wykonać (czyli zwróci true) ! np: condition [AxTops] %player% can buy (for|with) %number%: check: if {points::%expr-1%} >= expr-2: continue Możemy to wykorzystać jako: command /kupmiecz [<text>]: trigger: if player can buy for 200: add diamond sword to player remove 200 from player's points send "poprawnie zakupiono!" else: send "nie stac cie" Wyrażenia (expression) (Coś co zwraca wartość) Definiujemy [plural] [local] expression <składnia>: parse: #Opcjonalnie #kod... get: #Opcjonalnie #kod... return... add: #Opcjonalnie #kod... set: #Opcjonalnie #kod... remove: #Opcjonalnie #kod... remove all: #Opcjonalnie #kod... delete: #Opcjonalnie #kod... reset: #Opcjonalnie #kod... ! W return dajemy wartość którą ma zwrócić wyrażenie (tak jak w funkcji) ! ! Aby pobrać zmienianą wartość w set/add/remove należy wpisać change value ! ! Return type to typ zwracanej wartości ! ! przedrostek pluar określa zwracaną wartość jako pojedyńczą ! np: plural expression [AxTops] %player%['s] points: return type: number get: if {points::%expr-1%} is not set: return 0 return {points::%expr-1%} add: add change value to {points::%expr-1%} set: set {points::%expr-1%} to change value remove: remove change value from {points::%expr-1%} delete: delete {points::%expr-1%} reset: set {points::%expr-1%} to 0 Możemy to wykorzystać jako: command /points [<text>] [<player>] [<number>]: trigger: if arg 3 is set: if arg 1 is "set": set AxTops arg 2's points to arg 3 send "&7Ustawiono punkty" if arg 1 is "add": add arg 3 to AxTops arg 2's points send "&7Dodano punkty" if arg 1 is "remove": remove arg 3 from AxTops arg 2's points send "&7Zabrano punkty" if arg 2 is set: if arg 1 is "reset": reset AxTops arg 2's points send "&7Zresetowano punkty" if arg 1 is "delete": delete AxTops arg 2's points send "&7Usunieto punkty" if arg 1 is "get": send "%AxTops arg 2's points%" Wszystko razem Piszcie co dodać lub poprawić
  48. 1 punkt
    vSkrypter

    an0n_api - skrypt na backdoora!

    WERSJA v1.0 INFO To jest mój pierwszy skrypt więc proszę mnie nie oceniać wiem znajdą sie osoby typu "ZA DUŻO OPTIONSÓW" a co jeżeli mi się nudziło i postanowiłem spróbować napisać swój pierwszy skrypt (taki duży ) uczyłem się dużo i proszę o nie podawanie się za autora z góry dziękuje DOWNLOAD [ciach]
  49. 1 punkt
    Robinek

    Skrypt na działki.

    Masz z tego co wiem da się edytować blok a do wielkości nie wiem Liczę na + za pomoc ;D
  50. 1 punkt
    bvcz

    OX Event - skrypt na event ox

    Witajcie! Dziś chciał bym pokazać wam mój pierwszy, większy skrypt ################################################################################### POTRZEBNE: -Skript -WorldEdit -WorldGuard -Essentials ################################################################################## UPRAWNIENIA - sk.ox.rob (administracja) - warp (dla gracza) - warp.ox (dla garcza) ################################################################################### INFO Aby skrypt działał poprawnie musimy zrobić 3 regiony w WG (WorldGuard). Muszą sie one nazywać: red, green, biale Reszta jest automatyczna ################################################################################### KOMENDY /ox on/off (włącz i wyłącza event) (dla admina) /oxp pyt <tak/nie> [Tresc pytania ] (Komeda ta działa gdy OX jest włączony) (dla admina) /idz [ox] (teleport na OX) (dla gracza) ################################################################################### BŁ�ĘDY - Gdy używamy komendy /oxp pyt... wyskakuje to o: PYTANIE (TEKST KTÓRY WPISZEMY) <none> <none> <none> <none>... ################################################################################### DO ZROBIENIA -Dołączenie do Eventu tylko gdy jest włączony -Kolorowe info przy komendzie /idz- -Piszcie propozycje ################################################################################### KOD v1.0 https://code.skript.pl/b1YT3zDp/
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×