Skocz do zawartości

Drodix

Użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Drodix

  • Tytuł
    Początkujący I
  • Urodziny 02.07.2001 (17.632643595 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Dolny Śląsk
  • Nick w MC
    Drodix

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    Dobra, prawie wszystko działa, ale jednak jest problem 1. Nie wiem gdzie ustawić nagrody dla graczy 2. Gdy gracz wejdzie na miejsce konca eventu nic się nie dzieje. nie tepa nigdzie ani nic.
  2. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    Kurde, to będę musiał poszukać jakąś inną wersję tego WildSkripta. A umbaska czy coś to to samo? Bo z tym też nie działa.
  3. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    Wgrałem ten WildSkript bo znalazłem jakiś, ale i tak skrypt nie działa, nawet w czystej wersji nie dotykanej przeze mnie wywala te same błędy z folderami.
  4. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    Okej, SkQuery mam, Skripta też mam. A wildskripta nie miałem i nie moge wg na necie znaleźć na 1.11.2
  5. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    Jednak są błędy: Tu błędy: https://pastebin.com/E8Gq2R9v A tu skrypt po delikatnej przeróbce: https://pastebin.com/wM5HUEU8 Skript chyba nie rozumie o co chodzi z folderami.
  6. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    Jeszcze nie wypróbowałem ale już widzę, że gracze nie będą mogli wpisywać /event zapisz bo potrzeba permisje event.all . Trzeba by bylo do kazdej czynnosci osobna permisje dac. Edit: Już dorobiłem te permisje, zaraz wypróbuje
  7. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    A więc zacznijmy od początku. - komendy /event <text> - najlepiej aby mozna było nazywać te eventy (możliwość zrobienia kilku np. parkour, wyscig, leśny parkour itp) - ustawianie początku eventu: /event ustawstart - ustawianie końca eventu: /event ustawkoniec - komenda /event start - do startowania eventu, po wystartowaniu komunikat w stylu "za 60 sekund rozpocznie sie event {nazwa eventu}. aby zapisac sie na event wpisz /event zapisz - zapisywanie się na event tylko w momencie gdy jest on wystartowany: /event zapisz - po 60 sekundach od wpisania komendy /event start (nazwa eventu) teleportacja wszyskich graczy którzy wpisali /event zapisz do miejsca z komendy /event ustawstart. oraz na czacie ma wyskoczyc cos w stylu "event rozpoczął się. na event zapisało się (liczba) osób." oraz po teleportacji ma wyczyścić EQ graczy ale tylko na czas eventu. - 10 pierwszych osób dostaje nagrody, pierwsza osoba najlepszą nagrodę, a ostatnia jakąś słabszą nagrodę - koniec tych eventów ma polegać na tym, że po wbiegnięciu w dane miejsce przez gracza wyskakuje że zajął on np.1 miejsce. automatycznie ma mu nadać nagrodę, przeteleportować na spawn (najlepiej zeby to bylo ustawione jakąś komendą np. /event ustawspawn) oraz oddawać wcześniej zabrane EQ. - jeżeli jest już 10 zwycięzców to całą resztęuczestników ma tepać na ten spawn z komendy /event ustawspawn. - możesz dodać komendę /event autor żeby wyskakiwało - skrypt napisany przez (twój nick) dla Drodix'a plus jeszcze takie pierdoły typu - jak nie ma eventu a ktoś napisze /event zapisz to ma wyskakiwac "aktualnie nie ma zadnego eventu" - oczywiście do ustawiania wszystkiego najlepiej żeby była jakaś permisja np "event.setstart" "event.setend" itp. - możliwość zatrzymania eventu komendą /event stop - możliwość opuszczenia eventu przez gracza komendą /event opusc Wiem, że dużo tego napisałem, ale w sumie możesz wziąć ten mój kod cały i go trochę przerobić aby działał.
  8. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    Jeżeli masz czas i chęci to okej
  9. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    Ale zależy pod jakim względem ci działa. Bo sam skrypt w sobie tak, ale nie usuwa EQ, po wejściu w {event.end} nie daje nagrody ani nie tepa na spawn..
  10. Drodix

    Poprawa skryptu na eventy

    A sorki, to już wiedziałem i poprawiłem ale zły skrypt tutaj wkleiłem. To że usunąłem wszędzie stop nic nie dało.
  11. Drodix

    Problem z AutoEventami

    Okej, to jedna rzecz naprawiona. A pozostałe dwie, da się coś z nimi zrobić?
  12. Witam. Napisałem skrypt na autoeventy i mam z nim 3 problemy których nie potrafię sam rozwiązać. Pierwszy problem to: - gdy startuje event wyświetla się informacja że event wystartował, na event zapisało się <none> osób - mimo tego że zapisało się na niego kilka osób to pokazuje <none> Drugi problem: - gdy gracz wejdzie w region ustalony jako koniec nie teleportuje go na spawn, ani nie dostaje nagrody. Po prostu nic się nie dzieje Trzeci problem: - po rozpoczęciu eventu powinno usuwać EQ graczom, mimo tego usuwa tylko np. 2 na 9 przedmiotów z eq. Skrypt: https://pastebin.com/JtDAAhch
  13. Drodix

    Teleportacja gracza gdy jego y < 1

    Dzięki Temat do zamknięcia!
  14. Drodix

    Teleportacja gracza gdy jego y < 1

    Can't compare 'player's y-coordinate is' with an integer (tpzero.sk, line 6: if player's y-coordinate is <= 0:') Takie coś wyskakuje. Może mi jakiegoś pluginu brakuje? Mam Skript i SkQuery.
  15. Witam. Czy mógłby ktoś napisać mi skrypt na to, że gdy gracz jest poniżej Y=1 teleportuje go w ustalone miejsce? Chodzi o to, że mam serwer skyblock i chcę aby po tym jak gracz spadnie z wyspy teleportowało go na spawn. Napisałem już skrypt ale coś on nie chodzi (problem jest z linijką: if player's y-coordinate is < 1:) command /upadajacyspawnset: trigger: if player has permission "upadajacy.setspawn": set {upadajacy.spawn} to location of player if player's y-coordinate is < 1: teleport player to {upadajacy.spawn}
×