Skocz do zawartości
  • 0

Skript Severe Error


Drodix
 Udostępnij

Pytanie

Siema.
Pomoże ktoś z errorem w skripcie?

Mam napisany skrypt który posiada komendę wyglądającą mniej więcej tak:

command /eq1:
    trigger:
        set {ekwipunek.minigra.%player%} to serialized inventory of player
command /eq2:
    trigger:
        restore inventory of player from {ekwipunek.minigra.%player%}
command /eq3:
    trigger:
        clear inventory of player

Po wpisaniu komendy /eq2 na chacie wyskakuje:
"An internal error occurred while attempting to perform this command."

A w logach to:

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, SernickLOL napisał:

usuń skripta i wszystkie pliki z nim związane, po czym zrestartuj serwer (nie reload) i wgraj od nowa skripta

A jaką wersję w końcu wgrać? Tą co mam czy tą 2.2 co pisał kolega wyżej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
37 minut temu, SernickLOL napisał:

w zależności od wersji serwera,. wgraj wersję od knugiego

W logach zauważyłem taką linijkę. Nie ważne jaką wersję skripta dam, to ona i tak się wyświetla. WorldGuard do reinstalacji?

 

[Skript] Could not hook into WorldGuard. This can happen if Skript doesn't support the installed version of WorldGuard

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, Drodix napisał:

W logach zauważyłem taką linijkę. Nie ważne jaką wersję skripta dam, to ona i tak się wyświetla. WorldGuard do reinstalacji?

 

[Skript] Could not hook into WorldGuard. This can happen if Skript doesn't support the installed version of WorldGuard

Niee, jedynie nie będziesz miał takich eventów jak on region enter/exit i inne związane z regionami od Skript.

Podaj wszystko z komend:

/ver
/ver sk

I dopiero teraz zauważyłem jeden specyficzny mindfuck.

Cytat
java.lang.IllegalArgumentException: Chests must have a size that is a multiple of 9!

Taki błąd wywaliło, więc teraz to bardziej obstawiam skQuery, zatem też będzie potrzebna jej wersja, lecz to wyświetli po komendzie /ver sk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 6.03.2019 o 19:59, knugi napisał:

Niee, jedynie nie będziesz miał takich eventów jak on region enter/exit i inne związane z regionami od Skript.

Podaj wszystko z komend:

/ver
/ver sk

I dopiero teraz zauważyłem jeden specyficzny mindfuck.

Taki błąd wywaliło, więc teraz to bardziej obstawiam skQuery, zatem też będzie potrzebna jej wersja, lecz to wyświetli po komendzie /ver sk

Wersje:
Skript: 2.3.1
SkQuery: 3.6.3
skRayFall: 1.9.15
SkMorkaz: 0.21

Ogólnie to przyglądnąłem się jeszcze raz konsoli i znalazłem takie linijki:
[21:42:02] [Server thread/ERROR]: #!#! java.lang.IllegalArgumentException: Chests must have a size that is a multiple of 9!
[21:42:02] [Server thread/ERROR]: #!#!     at org.apache.commons.lang.Validate.isTrue(Validate.java:136)
[21:42:02] [Server thread/ERROR]: #!#!     at org.bukkit.craftbukkit.v1_11_R1.CraftServer.createInventory(CraftServer.java:1524)
[21:42:02] [Server thread/ERROR]: #!#!     at com.w00tmast3r.skquery.util.serialization.InventorySerialUtils.fromBase64(InventorySerialUtils.java:34)
[21:42:02] [Server thread/ERROR]: #!#!     at com.w00tmast3r.skquery.elements.effects.EffDeserializeReturn.execute(EffDeserializeReturn.java:35)

Coś z tym SkQuery jest nie tak, ale próbowałem inne wersje i to nic nie daje. Może jakoś inaczej można zapisywać i przywracać EQ?

Edit:
zrobiłem to tak: 
command /eqeqeq:
    trigger:
        loop all items in the inventory of player:
            wait 1 second
            set {ekwipunek::minigra::%player%} to loop-item
        wait 3 second
        clear inventory of player
        wait 3 second
        add {ekwipunek::minigra::%player%} to player

Ale oddaje tylko jeden item z tych wszystkich. Jak przerobić tą ostatnią linijkę żeby wszystko oddawała?

Edytowane przez Drodix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

To właśnie, będzie tylko ostatnią oddawać, zrób to tak:

command /eqsave:
	trigger:
		loop all items in the inventory of player:
			add loop-item to {eq::%player%::*}
command /eqload:
	trigger:
		clear player's inventory
		wait 2 tick
		loop {eq::%player%::*}:
			add loop-value to player

Lecz i tak chyba będzie lepiej poprzez SkQuery.

Pierwsze, to dalej masz złą wersję Skript.

Pobierz tę: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

I skquery te: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 7.03.2019 o 23:07, knugi napisał:

To właśnie, będzie tylko ostatnią oddawać, zrób to tak:

command /eqsave:
	trigger:
		loop all items in the inventory of player:
			add loop-item to {eq::%player%::*}
command /eqload:
	trigger:
		clear player's inventory
		wait 2 tick
		loop {eq::%player%::*}:
			add loop-value to player

Lecz i tak chyba będzie lepiej poprzez SkQuery.

Pierwsze, to dalej masz złą wersję Skript.

Pobierz tę: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

I skquery te: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Powinno pomóc.

Wersji skripta nie zmienię bo w tych starszych nie ogarniam jak zrobić własny crafting dla itemku jakiegoś i nie mogę tam ustawić żeby dawało itemki z nazwą i opisem.
Ten kod co podałeś robi to samo, oddaje tylko 1 item, ten który mam jako pierwszy w EQ.
Już nie czaje to tam jest źle.

Ogarnąłem że można zrobić coś w tym stylu:
trigger:
        loop 36 times:
            set {ekwipunek::minigra::%player%::%loop-number%} to slot %loop-number% of player inventory

ale ta końcówka: to slot %loop-number% of player inventory 
    coś nie działa.

wyskakuje "can't understand this expression"

Edytowane przez Drodix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...