Skocz do zawartości

uiuin

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez uiuin

  1. uiuin

    Skrypt na drop

    Z tego co zauważyłem to skript nie schodzi poniżej wartości 0.01. Wszystko chyba zawsze jest równe 0, ale można to inaczej też EDIT: Sprawdziłem i na najnowszej wersji liczy nawet wartości poniżej 0.01. Pamiętam, że jakiś czas temu miałem problem, że szansa na drop poniżej 0.01 nigdy nic nie dawała ;d Swoją drogą milion stona po 10 gwiazdek? Szybciej się to mieczem wyfarmi xd
  2. Dalej nie działa, ale trudno. Wykombinuje to inaczej Dobra. Wgrałem skbee od nowa i wszystko magicznie działa
  3. Nie wiem czy dobrze wpisałem, ale taki błąd wyskakuje
  4. Cześć Można jakoś dodać nbt to przedmiotu z niestandardową receptruą? Zrobiłem coś takiego i wszystko działa, ale dodawanie nbt lub dopisywanie with nbt nie działa i wyskakuje błąd, że nie może zrozumieć warunku/efektu set {_ironpickaxe} to iron pickaxe with lore "&cObrazenia: &7+5" add "{HideFlags:3}" of nbt of {_ironpickaxe} register new shaped recipe for {_ironpickaxe} using iron ingot, iron ingot, iron ingot, air, stick, air, air, stick and air with id "test"
  5. 0 błędów i nic się nie dzieje
  6. on craft a any shovel: set name of event-item to "d" Teraz zobaczyłem, że nazwa też się nie zmienia. Po prostu miałem 1 łopatę z wcześniejszą nazwą. Błędów nie ma
  7. Cześć mam mały problem, bo chciałbym zmieniać nazwy i NBT wytwarzanych narzędzi. Wszystko działa do momentu, aż gracz nie zrobi ich kilka w jednym momencie. Wtedy tylko 1 przedmiot dostaje nazwę i swoje nowe NBT.
  8. Czyli mam wszystko czego mi potrzeba. Podziękował
  9. Powiedzmy, że wybieram opcję z Skellett. Mogę anulować wszystkie wcześniejsze przedmioty które gracz złowił?
  10. Dobra sprawa rozwiązana inaczej. Wywaliłem typa do innego świata xd Dzięki za chęci i skorzystam z kawałka w innym miejscu.
  11. Cześć Jak zrobić by istniało np. 15% szansy na to, że po udanym złowieniu ryby zamiast niej/z nią (nie wiem które jest możliwe) dostajemy jakiś inny/dodatkowy przedmiot? Chcę trochę urozmaicić łowienie no, ale nic nie znalazłem jak to zrobić
  12. Witam Muszę schować jednego znajomego przed resztą i szukam sposobu jak to zrobić. Gracz musi być niewidzialny dla wszystkich, nie widać go na TAB i serwer nie wlicza go do listy osób online.
  13. Mam wgrany najnowszą wersję pod 1.16 która wyszła 3 dni temu i działa normalnie. Wstawiłem 7 kilofów drewnianych normalnych w slotach 1-7 i w 9 dałem drewniany z nazwą ttt. Usuwało kilof z nazwą, a resztę zostawiało
  14. Hej jako, że z pewnym powodów postanowiłem się uczyć pythona obok php dowiedziałem się, że istnieje jakaś "wersja" pythona która podobno tłumaczy sobie na jave. Widziałem jeden film z 2012/2013 roku gdzie chłop pisał coś na serwer mc używając bukkita. Czy takie coś dalej ma rację bytu? Można jakoś pisać skrypty w pythonie tak by działały na serwerze mc?
  15. Emm pierw to po co łapiesz wszystkie moby, graczy i inne niezdecydowane wynalazki skoro chcesz zwiększać poziom gracza? Robisz jedną pętle na wszystkich graczy i tyle. Numero dwa. Jeśli robisz system wbijania poziomów to najlepiej będzie go zrobić w osobnych funkcjach. Jedna do dodawania doświadczenia, a druga do podbijania poziomu do czasu, aż ilość doświadczenia < wymagana ilość doświadczenia na wyższy poziom. Numero 3. Czytelniejsza nazwa zmiennych to {nazwa::gracz/coś/ktoś::dane}. Co daje taki zapis prócz tego, że jest czytelny? A no możesz cudować na takich zmiennych i np. łatwo wyciągać najwyższy poziom ze wszystkich. 4444 *Jhin main robi brrrrrrr* Jak robisz system doświadczenia i nie musi być on na gwałt dokładnie taki jak chcesz to możesz zrobić go w prostej postaci. Ilość wymaganego expa na następny poziom 40*poziom. Oczywiście jak startujesz z poziomu 0 to lepiej dać tam 40*(poziom+1). Jednak jest to dla mnie dziwne, że ktoś startuje z poziomu 0. Jak wolisz, bo to tylko zmiana kosmetyczna. Ogólnie osiągasz prawie nieskończone możliwości wbijania poziomów bez wymogu ręcznego pisania lvl 1 = 100, lvl 2 = 200, lvl 3 = 300 itd. No i ogólnie robienie systemu awansu na "co sekundę" jest głupie w momencie jak gracz otrzyma sporo doświadczenia i nagle mu wysypie się 15 wiadomości "awansowałeś" co sekundę.
  16. Cześć Udało mi się częściowo rozwiązać mój problem ze sprawdzaniem czy mob pojawia się ze spawnera. on spawn: if "%spawn reason%" is "mob spawner": broadcast "spawner" Ten prosty kod działa poprawnie. Problem mam w momencie jak chcę działać na spawnerze z którego "wyszedł" mob. Event-block nie wywala błędów, ale też nie działa. Chciałbym zrobić sobie mały system niszczenia się spawnerów, ale nie mam pojęcia jak się dobrać do tego klocuszka.
  17. Udało mi się częściowo rozwiązać temat. Można zamknąć?
  18. Witam Chciałbym zrobić sobie system gdzie każdy spawner może przywołać określoną liczbę mobów. Można jakoś sprawdzić czy dany mob "wyszedł" ze spawnera? Wersja 1.15.2 jeśli to ma coś zdziałać.
  19. Cześć Istnieje możliwość połączenia dwóch regionów w jeden jeśli znajdują się dokładnie obok siebie? Powiedzmy, że mam region a 20x20, region b 23x17 obok, oba się stykają, żaden klocek z regionu a nie jest w regionie b i żaden klocek z regionu b nie jest w regionie a. Czy można jakoś to połączyć?
  20. To czy gracz ma efekt to wiem, że można sprawdzać, ale właśnie mi jest potrzebna dokładna informacja na ile ma ten efekt. Skrypt ma nałożyć przez chwilę dodatkowo dany efekt, ale czas działania zależy od reakcji gracza. Jak nie można sprawdzić to trudno. Poradzę sobie inaczej
  21. Cześć Istnieje opcja sprawdzenia na ile gracz ma jeszcze dany efekt i o jakiej silne? Powiedzmy, że gracz ma na sobie efekt siły 2 i zostało jeszcze 40 sekund trwania. Chciałbym móc sprawdzić te dwie liczby (siłę efektu i czas który jeszcze pozostał). Chodzi o konkretny efekt siły.
  22. Na jaką wersję to serwera? Bo jeśli jakaś stara i masz starego skripta to spróbuj naprawić item jak gracz dostaje dmg tym samym sposobem co wyżej
  23. Polecam szukać rzeczy tam gdzie są poradniki. Nie raz wpadnie ciekawy pomysł jak coś ominąć lub zrobić.
  24. Jak działa ta cała opcja wątków w SkQuery? Ma to jakiś sens i zastosowanie? Powiedzmy, że kopanie kamienia miała by własną funkcję która odpalała by się na innym wątku czy miało by to sens przy większej ilości graczy gdy taka funkcja sprawdza więcej rzeczy niż tylko % szans na drop? Ewentualnie czy używanie tego podczas robienia pętli na wszystkich graczach co X sekund miało by sens?
  25. Co X sekund sprawdzasz czy dany gracz ma określony przedmiot i jak ma to nakładasz mu efekt. Jeśli chcesz uniknąć stakowania się czasu trwania to możesz zrobić, że przy każdym cyklu ściąga z gracza efekt i nakłada go jeszcze raz. every 10 seconds: loop all players: if loop-player has spider eye named "&6Magiczny amulet": apply potion of strength of tier 1 to loop-player for 201 ticks
×
×
  • Dodaj nową pozycję...