Skocz do zawartości

febbe

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    119
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O febbe

  • Urodziny 13.11.2001 (20.736430859 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Nether

Ostatnie wizyty

1 777 wyświetleń profilu

Osiągnięcia febbe

  1. Ale... przecież już jest taki skrypt i to dobrze zoptymalizowany:
  2. Launcher bardzo fajny. Małe zużycie RAM (porównanie ze zwykłym launcherem ) Mała waga Ładny, przejrzysty design ( z możliwością przełączenia na się na m.in. trawnikowy desing ) Łatwy wybór wersji wraz z przydziałem RAM Na ogół zajefajne, 11/10
  3. @ref Poprawione wszystko, kod skrócony o ponad 1300 linijek
  4. W najbliżyszm czasię będzie mnie mniej na forum, muszę odreagować utratę przyjaciela...

    1. tropereks

      tropereks

      Fajnie, nikogo to nie obchodzi bo nikt nie zwraca na to uwagi :v

    2. theneuetimes
  5. Po trudach... [ciach]A, CZEMU TO NIE DZIAŁA?? A, zapomniałem o tej zmiennej... daję poprawioną wersję: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Funkcje: [*] Animowane losowanie skrzynek z dźwiękiem [*]Oczywiście tworzenie, usuwanie skrzynek i kluczy do nich [*]Drop ze stone'a kluczy i skrzynek (1%, szansa możliwa do zedytowania) [*]Symulowanie skrzynek dla graczy jak w CaseSimulator [*]Anti-Bug, zapobiegający zamknięciu skrzynki podczas losowania [*]Rzadkie itemki [*]Eksportowanie skrzynek do pliku [*]Importowanie skrzynek z pliku [*]Od teraz każda twoja skrzynka może być inna: dodałem GOCASE skrypty, ale o tym później... [*] -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Komendy: [*] Admińskie: [*]/case [*]/case create <nazwa skrzynki> <false*> - tworzysz skrzynkę, jeżeli chcesz aby skrzynka potrzebowała klucza do otworzenia, nie podawaj wartości 'false' [*]/case remove <nazwa skrzynki> - usuwasz skrzynkę [*]/case edit <nazwa skrzynki> - edytujesz od nowa skrzynkę [*]/case list - lista skrzynek [*]/case give <case LUB key> <nazwa skrzynki> <gracz> - dajesz skrzynkę graczowi [*]/case rare add - przedmiot w ręce jest dodany do listy rzadszych [*]/case rare remove - przedmiot w ręce jest usuwany z listy rzadszych [*]/itemrename - nowa nazwa przedmiotu w ręce [*]/itemlore - nowy opis przedmiotu w ręce [*]/damagei - 'niszczysz' przedmiot w ręce o podaną wartość [*]/case import <skrzynka> importujesz skrzynkę [*]/case export <skrzynka> eksportujesz daną skrzynkę [*]/case loadscript <all/nazwa skryptu> - ładujesz gocase-skrypty [*]Bez specjalnych uprawnień: [*]/casesimulator <nazwa skrzynki> - symulujesz skrzynkę [*]/caselist - lista skrzynek tak dla graczy -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Instalacja: [*]Upewni się czy masz zainstalowane najnowsze wersje podanych pluginów: Skquery i Skript oraz WildSkript/Umbaska [*]Jeżeli tak, pobierz skrypt do folderu "/plugins/Skript/scripts" [*]Gotowe -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tworzenie skrzynki: [*]Najpierw dobrze się przygotuj. Zastanów się nad nazwą skrzynki, i przedmiotami jakie mogą z niej zostać wylosowane. [*]Weź wszystkie itemki do ekwipunku (jeżeli chcesz przedmioty z własną nazwą, opisem, lub stanem zniszczenia dla pomocy dodałem komendy /itemrename , /itemlore i /damagei) [*] Wpisz /case create <nazwa skrzynki> (Jeżeli chcesz, aby skrzynka nie wymagała klucza, daj w tym miejscu wartość false) [*]Przeżuć wszystkie przedmioty do skrzynki [*]Gotowe! Sprawdź szybko działanie komendą /casesimulator <nazwa_skrzynki> [*]Skrzynkę możesz usunąć pod komendą /case remove <nazwa_skrzynki> lub ją od zedytować pod komendą /case edit <nazwa_skrzynki> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Edytowanie dropu: [*]Otwórz plik (NIE zwykłym notatnikiem, tylko np.: Notepad++) [*]W linijkach if chance of 1% zmień procent na żądaną liczbę [*]Przeładuj skrypt [*]Gotowe -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Eksport, import skrzynek: Jak to działa? To nic innego... jak zwyczajny, zakodowany skrypt który ładuje przedmioty do skrzynki 2.Jak to zrobić? Wrzucasz plik ze skrzynką do folderu "plugins/GOCASE/cases" Wpisujesz "/case import <nazwa pliku>, i gotowe! Jeżeli chcesz wyeksportować wystarczy że wpiszesz "/case export skrzynka" i plik pojawi się w "plugins/GOCASE/cases" -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GOCASE-SKRYPTY Gocase-skrypty to niewielki język pozwalający na urozmaicenie skrzynek Już się nie moge doczekać hejtów typu: Buuu, skript w skripcie?! Jak to użyć? KLIK Bugi: BRAK ZNALEZIONYCH BUGÓW! TEN SKRYPT BYŁ PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE, POLECAM! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TODO: [*]OTWIERAM SIĘ NA WASZE PROPOZYCJE -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DOWNLOAD: KLIK
  6. Hehe, połączyć z MCGO i z Case Opening i mamy CS:GO w Minecrafctie :) Like
  7. @UP Tak napewno zadziała, będzie się poruszać, ale powoli. @Topic Zrób to tak: on any move: set {_name} to {pet::%entity%} set {_ruch} to yaml value "%{_name}%.ruch" from "pety/gracze.yml" set {_loc} to yaml value "%{_name}%.locpet" from "pety/gracze.yml" if event-entity is player: stop if {_ruch} is false: cancel event
  8. febbe

    ncAuth

    Ogółem skrypt nie jest zły, ale mam parę uwag: Co do MasPass'a, mógłbyś dodać komendę, która go przypomina (Rejestruje się >> Dostaje MassPass, ale go nie zapisuje >> Wychodzę >> Wchodzę z powrotem i się loguje >> wpisuje /maspass i sobie go zapisuje) log "%now% >> %player% >> rejestracja z nastepujacymi danymi:"log "Haslo: %{ncauth::%player%::hash}% MasPass: %{ncauth::%player%::maspass}%"log "UUID: %{ncauth::%player%::uuid}% IP: %{ncauth::%player%::ip}%" Kolekcjonowanie i wykorzystywanie haseł jest karalne... //edit i teraz się dopatrzyłem, widze BARDZO poważny błąd: każdy może sobie wejść, i zresetować np. moje konto... //edit 2 Dobra, dobra, nie zauważyłem że tam jest hashed...
  9. Pofdrafiam mamę, tatę i rodzicóf //-5 ~Tropereks
  10. febbe

    Pętla

    Dzięki działa :D
  11. febbe

    Pętla

    Nope dalej nie działa
  12. febbe

    Pętla

    Siema, coś mi nie wychodzą ostatnio pętle ;/ on death of player: loop items in player's inventory: add loop-item to {zmienna::*}command /test: trigger: loop {zmienna::*}: if loop-element is player's tool: // probowalem loop-element/ loop item/ loop-index/ loop-value send "&6BUU"I wywala "No loop that matches loop-element/loop-index/loop-value/loop-item" I co z tym fantem zrobic?
  13. Nie piszemy "[D]" tylko wyraz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...