-
Ilość zawartości
119 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O febbe
- Urodziny 13.11.2001 (20.736430859 lat)
Informacje
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nether
Ostatnie wizyty
1 777 wyświetleń profilu
Osiągnięcia febbe
-
Ale... przecież już jest taki skrypt i to dobrze zoptymalizowany:
-
LosTigeros zareagował(a) na odpowiedź w temacie: mplauncher.pl - Launcher do Minecrafta
-
mplauncher.pl - Launcher do Minecrafta
febbe odpowiedział(a) na LosTigeros temat w Programy użytkowników
Launcher bardzo fajny. Małe zużycie RAM (porównanie ze zwykłym launcherem ) Mała waga Ładny, przejrzysty design ( z możliwością przełączenia na się na m.in. trawnikowy desing ) Łatwy wybór wersji wraz z przydziałem RAM Na ogół zajefajne, 11/10 -
febbe obserwuje zawartość CuttingChipset
-
febbe zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Nawo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: StatTrak - skrypt na licznik zabójstw
-
Arturro43 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GOCASE - skrypt na skrzynki z CS:GO
-
@ref Poprawione wszystko, kod skrócony o ponad 1300 linijek
-
W najbliżyszm czasię będzie mnie mniej na forum, muszę odreagować utratę przyjaciela...
-
ThisFuckingFanatically zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GOCASE - skrypt na skrzynki z CS:GO
-
Fajerowskyy. zareagował(a) na odpowiedź w temacie: GOCASE - skrypt na skrzynki z CS:GO
-
Po trudach... [ciach]A, CZEMU TO NIE DZIAŁA?? A, zapomniałem o tej zmiennej... daję poprawioną wersję: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Funkcje: [*] Animowane losowanie skrzynek z dźwiękiem [*]Oczywiście tworzenie, usuwanie skrzynek i kluczy do nich [*]Drop ze stone'a kluczy i skrzynek (1%, szansa możliwa do zedytowania) [*]Symulowanie skrzynek dla graczy jak w CaseSimulator [*]Anti-Bug, zapobiegający zamknięciu skrzynki podczas losowania [*]Rzadkie itemki [*]Eksportowanie skrzynek do pliku [*]Importowanie skrzynek z pliku [*]Od teraz każda twoja skrzynka może być inna: dodałem GOCASE skrypty, ale o tym później... [*] -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Komendy: [*] Admińskie: [*]/case [*]/case create <nazwa skrzynki> <false*> - tworzysz skrzynkę, jeżeli chcesz aby skrzynka potrzebowała klucza do otworzenia, nie podawaj wartości 'false' [*]/case remove <nazwa skrzynki> - usuwasz skrzynkę [*]/case edit <nazwa skrzynki> - edytujesz od nowa skrzynkę [*]/case list - lista skrzynek [*]/case give <case LUB key> <nazwa skrzynki> <gracz> - dajesz skrzynkę graczowi [*]/case rare add - przedmiot w ręce jest dodany do listy rzadszych [*]/case rare remove - przedmiot w ręce jest usuwany z listy rzadszych [*]/itemrename - nowa nazwa przedmiotu w ręce [*]/itemlore - nowy opis przedmiotu w ręce [*]/damagei - 'niszczysz' przedmiot w ręce o podaną wartość [*]/case import <skrzynka> importujesz skrzynkę [*]/case export <skrzynka> eksportujesz daną skrzynkę [*]/case loadscript <all/nazwa skryptu> - ładujesz gocase-skrypty [*]Bez specjalnych uprawnień: [*]/casesimulator <nazwa skrzynki> - symulujesz skrzynkę [*]/caselist - lista skrzynek tak dla graczy -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Instalacja: [*]Upewni się czy masz zainstalowane najnowsze wersje podanych pluginów: Skquery i Skript oraz WildSkript/Umbaska [*]Jeżeli tak, pobierz skrypt do folderu "/plugins/Skript/scripts" [*]Gotowe -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tworzenie skrzynki: [*]Najpierw dobrze się przygotuj. Zastanów się nad nazwą skrzynki, i przedmiotami jakie mogą z niej zostać wylosowane. [*]Weź wszystkie itemki do ekwipunku (jeżeli chcesz przedmioty z własną nazwą, opisem, lub stanem zniszczenia dla pomocy dodałem komendy /itemrename , /itemlore i /damagei) [*] Wpisz /case create <nazwa skrzynki> (Jeżeli chcesz, aby skrzynka nie wymagała klucza, daj w tym miejscu wartość false) [*]Przeżuć wszystkie przedmioty do skrzynki [*]Gotowe! Sprawdź szybko działanie komendą /casesimulator <nazwa_skrzynki> [*]Skrzynkę możesz usunąć pod komendą /case remove <nazwa_skrzynki> lub ją od zedytować pod komendą /case edit <nazwa_skrzynki> -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Edytowanie dropu: [*]Otwórz plik (NIE zwykłym notatnikiem, tylko np.: Notepad++) [*]W linijkach if chance of 1% zmień procent na żądaną liczbę [*]Przeładuj skrypt [*]Gotowe -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Eksport, import skrzynek: Jak to działa? To nic innego... jak zwyczajny, zakodowany skrypt który ładuje przedmioty do skrzynki 2.Jak to zrobić? Wrzucasz plik ze skrzynką do folderu "plugins/GOCASE/cases" Wpisujesz "/case import <nazwa pliku>, i gotowe! Jeżeli chcesz wyeksportować wystarczy że wpiszesz "/case export skrzynka" i plik pojawi się w "plugins/GOCASE/cases" -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GOCASE-SKRYPTY Gocase-skrypty to niewielki język pozwalający na urozmaicenie skrzynek Już się nie moge doczekać hejtów typu: Buuu, skript w skripcie?! Jak to użyć? KLIK Bugi: BRAK ZNALEZIONYCH BUGÓW! TEN SKRYPT BYŁ PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE, POLECAM! -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- TODO: [*]OTWIERAM SIĘ NA WASZE PROPOZYCJE -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DOWNLOAD: KLIK
-
boleknowak zareagował(a) na odpowiedź w temacie: StatTrak - skrypt na licznik zabójstw
-
febbe zareagował(a) na odpowiedź w temacie: StatTrak - skrypt na licznik zabójstw
-
Hehe, połączyć z MCGO i z Case Opening i mamy CS:GO w Minecrafctie :) Like
-
@UP Tak napewno zadziała, będzie się poruszać, ale powoli. @Topic Zrób to tak: on any move: set {_name} to {pet::%entity%} set {_ruch} to yaml value "%{_name}%.ruch" from "pety/gracze.yml" set {_loc} to yaml value "%{_name}%.locpet" from "pety/gracze.yml" if event-entity is player: stop if {_ruch} is false: cancel event
-
daj if {_ruch} is "false"
-
febbe zareagował(a) na odpowiedź w temacie: QuickBuilder - skrypt na zarządzanie strukturami
-
Ogółem skrypt nie jest zły, ale mam parę uwag: Co do MasPass'a, mógłbyś dodać komendę, która go przypomina (Rejestruje się >> Dostaje MassPass, ale go nie zapisuje >> Wychodzę >> Wchodzę z powrotem i się loguje >> wpisuje /maspass i sobie go zapisuje) log "%now% >> %player% >> rejestracja z nastepujacymi danymi:"log "Haslo: %{ncauth::%player%::hash}% MasPass: %{ncauth::%player%::maspass}%"log "UUID: %{ncauth::%player%::uuid}% IP: %{ncauth::%player%::ip}%" Kolekcjonowanie i wykorzystywanie haseł jest karalne... //edit i teraz się dopatrzyłem, widze BARDZO poważny błąd: każdy może sobie wejść, i zresetować np. moje konto... //edit 2 Dobra, dobra, nie zauważyłem że tam jest hashed...
-
febbe zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Statistics - skrypt na statystyki
-
Pofdrafiam mamę, tatę i rodzicóf //-5 ~Tropereks
-
febbe zareagował(a) na odpowiedź w temacie: [WildSkript] Obfuscator - chroń swoje prawa autorskie
-
febbe zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Aukcje - skrypt na aukcje
-
Nope dalej nie działa
-
Siema, coś mi nie wychodzą ostatnio pętle ;/ on death of player: loop items in player's inventory: add loop-item to {zmienna::*}command /test: trigger: loop {zmienna::*}: if loop-element is player's tool: // probowalem loop-element/ loop item/ loop-index/ loop-value send "&6BUU"I wywala "No loop that matches loop-element/loop-index/loop-value/loop-item" I co z tym fantem zrobic?
-
Nie piszemy "[D]" tylko wyraz