Skocz do zawartości

EltusieK

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska
  • Hobby
    Granie W Siate
  • Nick w MC
    EltusieK

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia EltusieK

  1. EltusieK

    Skrypt na Kosmetyki w GUI

    Myslę, że ogarnąłem o co chodzi, ale się za to nie biorę, ponieważ stosunek włożonego czasu jest nieadekwatny do wynagrodzenia za napisanie skryptu
  2. Ja u siebie sprawdzałem wszystko śmigało i nie jest to 1 cały level, tylko właśnie 1 kulka exp. Jeśli nadal masz problem daj mi znać na dc eltusiek#8216 to postaram się pomóc
  3. EltusieK

    Skrypt na Kosmetyki w GUI

    Zero wyjaśnienia, o jakie Ci kosmetyki chodzi, może daj jakieś konkrety, bo samo gui ci otworze i co do niego dać, co mają robić poszczególne pola?
  4. Sprawdzałem u siebie, mi działa, tobie też powinno. Wiadomości sobie po zmieniaj i po koloruj jak tylko chcesz, ja tego nie robiłem
  5. EltusieK

    Brush

    Tutaj masz tego brusha 3x3 z blazerodem A tutaj kilof 3x3 bo dzisiaj jakiemuś gościowi już pisałem
  6. mam nadzieje, ze o to chodzilo
  7. on mine of stone: add 1 exp to player ewentualnie jak chcesz żeby exp nie trafiał od razu do gracza, tylko wypadał z bloku to on mine of stone: drop 1 exp at event-block
  8. EltusieK

    Wieczna noc

    Skrypt jak wyżej powinien działać, ale jeśli możesz to proponuje użycie gamerula na serwerze i ustawienie godziny jakiej tylko chcesz, przez co bez zbędnego skryptu będziesz miał stale jedną godzine. Komenda: /gamerule doDaylightCycle false (wyłącza cykl dnia i nocy, po prostu jest stale czas, który sam ustawiasz) potem sobie dopisz /time set 24:00 i masz wieczną noc
  9. on rightclick: if name of player's tool is "nazwijseto": remove 1 golden shovel named "nazwijseto" from player loop blocks in radius 3: teleport player to location at loop-block command /dej: trigger: give 1 golden shovel named "nazwijseto" to player poprawilem to wyzej bo usuwanie itemu bylo w petli wiec usuwalo sie 3x
  10. EltusieK

    Stawianie skrzybki

    on place: if player's y-coordinate is less than 50: if {antylogout::%player%} is set: if player's tool is chest named "&6&k-&9&l PREMIUM CASE &6&k-": remove 1 chest named "&6&k-&9&l PREMIUM CASE &6&k-" from player else: cancel event send "&c&lHej! &7Podczas walki bloki mozesz stawiac powyzej 50 kratki." nie wiem czy o to chodzilo, ale powinno dzialac
  11. EltusieK

    Eliksir życia

    nie wiem co Ci nie działało bo u siebie sprawdzałem i żadnego błędu nie było, ale widze, że już i tak poprawione także whatever
  12. EltusieK

    Gui szkło

    pewnie w pętli się da albo we własnej funkcji, ale po prostu formatem to nie jest chyba jakiś problem ctrl+c ctrl+v zrobić kilka razy i zmienić numerek
  13. command /rangi: aliases: rank, ranga trigger: wait 3 ticks open chest with 4 rows named "&1&lRangi" to player format slot 12 of player with dirt(zmien na jaki item chcesz) named "TU NAZWA" with lore "TU OPIS" to be unstealable format slot 13 of player with dirt named "TU NAZWA" with lore "TU OPIS" to be unstealable format slot 14 of player with dirt named "TU NAZWA" with lore "TU OPIS" to be unstealable format slot 21 of player with dirt named "TU NAZWA" with lore "TU OPIS" to be unstealable format slot 22 of player with dirt named "TU NAZWA" with lore "TU OPIS" to be unstealable format slot 23 of player with dirt named "TU NAZWA" with lore "TU OPIS" to be unstealable dirt sobie zmien na jakie tam chcesz itemy do rangi no i opisy i nazwy swoje. Jesli bedziesz mial jakis problem daj znac albo na dc dodaj eltusiek#7472 za to, że mi sie chcialo poprosze najke
  14. Jestem tu od niedawna nie wiem czy wstawiam to w dobrej sekcji, jeśli nie to przepraszam, ale chciałem dodać myślę prosty, a jakże pomocny skrypt na zmianę Nazwy i Opisu itemów. Zmiana nazwy: /name <nazwa jaką chcesz> Zmiana opisu: /lore <nr linii która ma się zmienić> <opis jaki chcesz> Wszystkie kolor, pogrubienia i kursywy działają więc można nazywać i opisywać na kolorowo. # Zmieniaj skrypt do woli byczku, ale nie mow ze jest twoj "autorski" options: author: &6eltusiek command /name [<text>]: aliases: rename, rn, nazwa trigger: if player has permission "*": if arg 1 is set: if player's tool is not air: set the name of player's tool to coloured arg send "Zmieniono nazwe przedmiotu na: %coloured arg 1%" else: send "Musisz trzymac jakis przedmiot" else: send "Uzycie: /name <nazwa>" else: send "Nie posiadasz uprawnien do tej komendy" command /lore [<text>] [<text>]: aliases: l, opis trigger: if player has permission "*": if arg 1 is set: if arg 2 is set: if player's tool is not air: set (arg 1 parsed as number)th line of (player's tool)'s lore to colored "&r%arg 2%" send "Zmieniono nazwe przedmiotu na: %coloured arg 2%" else: send "Musisz trzymac jakis przedmiot" else: send "Uzycie: /lore <nr_linii> <opis>" else: send "Uzycie: /lore <nr_linii> <opis>" else: send "Nie posiadasz uprawnien do tej komendy"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...