Skocz do zawartości

TheFightaz

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TheFightaz

Użytkownik I

Użytkownik I (5/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie, taka prosta sprawa dodac "add" Leci Plusik
  2. Siemka, Ostatnio planowałem napisać skrypt na kryptowalutę, która zwiększa się z ceną bazową. Napisałem takie cos, ale niezbyt to działa. variables: {nCoinPrice} = 500000 on inventory click: if clicked inventory is not player's inventory: if name of player's current inventory is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lZAKUP-COINSY": clicked slot is 4: if player's balance is more or equal to {nCoinPrice}: add 1 to {coinGet.%player%} set {nCoinPrice} to {_nCoinNew} + 1000 send "{@tag} &aDo twojego konta został dodany &8x1 &cnCoin &8(Aktualny kurs za &8x1 &cnCoin &b[&a%{_nCoinNew}%&b]&8)" to player Moze ktoś mi pomóc z tym, zeby za kazdym razem, gdy ktoś kupi x1 Coin to jego cena zwiększa się o 1000?
  3. Samo naprawianie itemow dziala, ale jezeli chodzi o wędke to juz nie. Tak jakbym złą nazwe wpisywal? - Błędów 0
  4. Cześć, Potrzebuje kod, który przerabia automatycznie ekwipunek gracza zawierający stone w stone bricki Zrobiłem jedynie takie coś, ale fajnie by było gdyby działało to nie zalezne od ilości command /stone: trigger: if player has 4 stone: remove 4 stone from player's inventory give player 4 stone bricks else: send "&7Nie posiadasz &8X4 &cStone"
  5. Cześć, Mam napisany kod dotyczący naprawy przedmiotów. Wszystko działa prawidłowo, ale gdy chce naprawić wędkę to juz nie. on inventory click: if event-inventory's name is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lNAPRAWA": wait a tick if event-slot is 12: set {_item} to slot 12 of player's current inventory if {_item} is any tool or any sword or any armor or fishing rod: set {_item} to slot 12 of event-inventory send "{@tag} &aWłożyłeś/aś przedmiot &8(&c%event-item%&8) &ado naprawy" to event-player
  6. Cześć, Mam krótki kod on anvil combine: event-item-two is diamond cancel event send "nie" Wszystko działa, ale gdy wkładam juz 2-3 lub 64 diamenty, to naprawiać mozna, jakieś pomysły?
  7. Działa, dzięki wielkie! Co do drugiego moze i masz rację, skorzystam również z tego. Mozna zamykac!
  8. Cześć, Mam taki problem, gdy robie GUI ono działa, ale sama blokada nie działa tak jak chce. Kod: on inventory click: if name of player's current inventory is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lKOWAL": clicked slot is 11: open chest inventory named "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lNAPRAWA" with 3 rows to player wait 2 tick set slot 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26 and 27 of player's current inventory to red stained glass pane named "&7" with lore "" set slot 10,11,15 and 16 of player's current inventory to lime stained glass pane named "&7" with lore "" set slot 13 of player's current inventory to anvil named "&aNapraw przedmioty" with lore "&7Kliknij &aLPM &7i napraw przedmioty" Otwiera mi samo menu, ale gdy chce zrobić blokade danego slota, to blokuje mi slot w GUI oraz w ekwipunku gracza, co nie daje mi pewnych mozliwosci. Kod blokady on inventory click: if name of current inventory of player is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lNAPRAWA": clicked slot is 0: cancel event on inventory click: if name of current inventory of player is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lNAPRAWA": cancel event Jak zrobić, by kod nakładał tylko blokade na GUI, a nie ekwipunek gracza
  9. I działa, o to mi chodziło. Dzięki za pomoc leci plus!
  10. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale nadal nie działa kod: clicked slot is 13: set {_item} to slot 12 of event-inventory repair {_item}
  11. Czesc, Potrzebuje skryptu, który umożliwia naprawe danego itemu w GUI. Gdy gracz wlozy item do GUI, to wyskoczy mu losowa cena i po kliknięciu na kowadło obok naprawia mu przedmiot. - Gui mam zrobione, ale nie wiem jak zrobić funkcje naprawy. Używam: - Tuske - Skript - SkQuery Kod: on inventory click: if event-inventory's name is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lNAPRAWA": wait a tick if event-slot is 12: set {_item} to slot 12 of player's current inventory if {_item} is any pickaxe: send "{@tag} &aWłożyłeś/aś narzędzie &8(&c%event-item%&8) &ado naprawy" to event-player set slot 14 of player's current inventory to diamond named "" with lore "&7naprawa kosztuje" and "{@priceDiamond}" else: set slot 14 of player's current inventory to air if {_item} is any sword: send "sword" to event-player set slot 14 of player's current inventory to diamond on inventory click: if name of player's current inventory is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lNAPRAWA": clicked slot is 13: repair {_item} remove 20000 from player's balance cancel event close player's inventory send "{@tag} &aNaprawiłeś przedmiot, z twojego konta pobrano &c{@priceDiamond}"
  12. Spróbowałem, ale nadal to samo : on inventory click: if name of player's current inventory is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lSKLEP": clicked slot is 13: open chest inventory named "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lPLONY" with 3 rows to player wait 2 tick set slot 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26 and 27 of player's current inventory to red stained glass pane named "" with lore "" #RED GLASS OUTSIDE GUI set slot 10,13 and 16 of player's current inventory to lime stained glass pane named "" with lore "" #LIME GLASS INSIDE GUI set slot 11 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X1 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena1}&2$" and "{@kup}" set slot 12 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X8 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena8}&2$" and "{@kup}" set slot 13 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X16 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena16}&2$" and "{@kup}" set slot 14 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X32 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena32}&2$" and "{@kup}" set slot 15 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X64 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena64}&2$" and "{@kup}" if name of player's current inventory is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lPLONY": clicked slot is 13: if player's balance is greater than or equal to {@plonCena16}: remove {@plonCena16} from player's balance give player 16 wheat seeds named {@zieleOpis} #PLANT OF WEED 16 send "{@tag} {@kupMarihuana}" close player's inventory else: send "{@tag} &cNie masz wystarczająco gotówki! &8(&a{@plonCena8}&8)" close player's inventory Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem, ale zrobiłem tak i nadal to samo : on inventory click: if name of player's current inventory is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lSKLEP": clicked slot is 13: close player's inventory open chest inventory named "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lPLONY" with 3 rows to player wait 2 tick set slot 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26 and 27 of player's current inventory to red stained glass pane named "" with lore "" #RED GLASS OUTSIDE GUI set slot 10,13 and 16 of player's current inventory to lime stained glass pane named "" with lore "" #LIME GLASS INSIDE GUI set slot 11 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X1 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena1}&2$" and "{@kup}" set slot 12 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X8 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena8}&2$" and "{@kup}" set slot 13 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X16 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena16}&2$" and "{@kup}" set slot 14 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X32 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena32}&2$" and "{@kup}" set slot 15 of player's current inventory to wheat seeds named "{@plon}" with lore "&7Zakup &6X64 {@plon}" and "" and "&c» &aCena &c{@plonCena64}&2$" and "{@kup}" if name of player's current inventory is "&c&lCrafts&a&lMC&f&l.pl &8| &6&lPLONY": clicked slot is 13: close player's inventory if player's balance is greater than or equal to {@plonCena16}: remove {@plonCena16} from player's balance give player 16 wheat seeds named {@zieleOpis} #PLANT OF WEED 16 send "{@tag} {@kupMarihuana}" close player's inventory else: send "{@tag} &cNie masz wystarczająco gotówki! &8(&a{@plonCena8}&8)" close player's inventory
×
×
  • Dodaj nową pozycję...