Skocz do zawartości

TheFightaz

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia TheFightaz

  1. Czesc, mam problem dotyczący zmiennej w lore GUI, mianowicie mam kod, który dodaje do zmiennej nazwe set {business.name.%arg 2%} to arg 2 i chce go wyswietlic w gui set slot 4 of player's current inventory to paper named "&6Statystyki &aFirmy" with lore "" and "&c> &7Nazwa Firmy &a%{business.name.%arg-2%}%" lecz wyswietla się <none>. Próbowalem %arg 2%, %player% ale nic. Cały kod:
  2. Czesc, Mam nastpęujące gui, problem lezy w tym, ze pierwsza funkcja odpowiadająca za slot 0 działa bez problemu, ale gdy przechodze do slot 1 juz nie działa totalnie, nic sie nie dzieje, jet ktos w stanie mi podpowiedziec co robie nie tak? clicked slot is 0: if {questMinerAccepted::%player%} is false: if {questCobble64Lore.%player%} is "&cNie": set {questMinerAccepted::%player%} to true send "{@tag} &aPrzyjąłeś zadanie u &bGórnika! &7Donieś mu potrzebne materiały i zakończ zadanie." to player close player's inventory stop else: send "{@tag} &cJuz ukończyłeś/aś wczesniej to zadanie!" close player's inventory stop else: if player has 64 cobblestone: remove 64 cobblestone from player's inventory send "{@tag} &aPomyślnie ukończyłeś/aś zadanie u &bGórnika! &7Mozesz wziąć kolejne zadanie!" set {cobbleDelivery64.%player%} to 64 set {questMinerAccepted::%player%} to false set {questCobble64Lore.%player%} to "&aTak" close player's inventory else: send "{@tag} &cNie masz wystarczająco potrzebnych materiałów!" close player's inventory clicked slot is 1: if {questMinerAcceptedSecond::%player%} is false: if {questCobble128Lore.%player%} is "&cNie": set {questMinerAcceptedSecond::%player%} to true send "{@tag} &aPrzyjąłeś zadanie u &bGórnika! &7Donieś mu potrzebne materiały i zakończ zadanie." to player close player's inventory stop else: send "{@tag} &cJuz ukończyłeś/aś wczesniej to zadanie!" close player's inventory else: if player has 128 cobblestone: remove 128 cobblestone from player's inventory send "{@tag} &aPomyślnie ukończyłeś/aś zadanie u &bGórnika! &7Mozesz wziąć kolejne zadanie!" set {cobbleDelivery128.%player%} to 128 set {questMinerAcceptedSecond::%player%} to false set {questCobble128Lore.%player%} to "&aTak" close player's inventory else: send "{@tag} &cNie masz wystarczająco potrzebnych materiałów!" close player's inventory
  3. Aby punkty wymagane sié wyswietlaly w lorze z GU, probowalem to {wymagane.%{_lvl}%}, ale pisze NONE
  4. A jesli jeszcze chciałbym dodać zmienną wyświetlaną do lore'a z wymaganymi punktami, to jak to zrobic? ;d
  5. EDIT 1: Chyba juz działa, troche zmieniłem i juz powinno dzialac, dzieki za pomoc
  6. on death: if attacker is a player: if victim is entity: add 50 to {exp::%attacker%} set {_lvl} to {lvl::%attacker%} add 1 to {_lvl} set {_wymagane} to {wymagane.%{_lvl}%} set {_lvl} to {lvl::%attacker%} add 1 to {_lvl} set {_next1} to {wymagane.%{_lvl}%} if {lvl::%attacker%} is bigger than or equal to {_wymagane}: add 1 to {lvl::%attacker%} set {exp::%attacker%} to 0 send "Awansowales na %{lvl::%attacker%}% poziom" to attacker
  7. Teraz juz błędu nie ma, ale nadal nie działa
  8. Wyskakuje powiadomienie o pustej konfiguracji w linijce "if exp::%attacker%} is bigger than...
  9. W sumie to jest to samo, ale nadal nie dziala
  10. Cześć, mam pewien problem ze skryptem, ogólnie zasada działania jest taka, ze : - Po zabiciu moba dostaje sie XP - Gdy gracz wbije daną ilośc exp ze zmiennej, powinien awansować na koleny poziom, po czym zmienna wymagana powinna się zmienić na wyzszą np ze 100 na 250 Wszystko działa do momentu, gdy gracz zdobędzie wymaganą ilość xp nie przechodzi dalej, nie czyści zmiennej i punkty rosną dalej, np po wbiciu 100 na 100 wymagane, liczy dalej 105,110 i tak dalej. Kod: on script load: set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::1} to 100 set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::2} to 250 set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::3} to 550 set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::4} to 950 set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::5} to 1350 set {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::6} to 1750 on death: attacker is a player victim is entity add 5 to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%} set {_lvl} to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%::lvl} if {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl::%{_lvl}+1%} is not set: stop if {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%} is larger than or equal to {rpgSystemReward::ConstStrengthLvl:%{_lvl}%}: clear {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%} add 1 to {rpgSystemReward::ExpStrength::%attacker%::lvl} send "{@tag} &aAwansowałes na kolejny poziom &4Siły! &7- Sprawdź &2drzewko umiejętności &7i wydaj swoje &6punkty!" to attacker stop
  11. Teraz miałem okazje przetestować to i niby działa, ale jak zdobęde poczatkowe 100 to nie usuwa no i liczy dalej, czyli 105, 110 i tak dalej ;/
  12. Dzięki za wytłumaczenie i zobrazowanie skryptu, pomogłeś mi bardzo. Dzięki
  13. Cięzko to wytlumaczyc, moze dam przyklad. Zdobywamy 100 punktów, awansujemy na poziom 2, kod zalicza poziom drugi i daje zmienną, gdzie musimy wbić 250 punktów, lecz cofa się do pierwszego "ifa" i po wbiciu 100 punktów na 250 wbijamy kolejny poziom i tak w kółko. Chciałbym uzyskać efekt taki, ze po zdobyciu 100 punktów awansujemy na drugi poziom, po czym zdobyte punkty sie resetują i kod przechodzi dalej, gdy zdobędziemy 250 punktow na 250 awansujemy dalej i tak w kolko
  14. Siemka, Mam pewien problem, nie wiem jak sie z nim uporać. Mianowicie mam dany kod, który po zdobyciu danej sumy ze zmiennej powinno dawać level w góre, level daje, ale zmienna się cofa i kod leci od początku przez cofanie zmiennej do 0. Ma ktoś jakiś pomysl jak temu zaradzic? Chodzi mi o to, aby po zerowaniu zmiennej, kod szedl dalej, a nie od początku on death: if attacker is a player: if victim is entity: add 5 to {expStrengthLevel.%attacker%} if {expStrengthLevel.%attacker%} is equal to {strengthLevel1.%player%}: #100 set {strengthLevelFirst.%attacker%} to {strengthLevel2.%player%} #250 send "{@tag} &aAwansowałes na kolejny poziom &4Siły! &7- Sprawdź &2drzewko umiejętności &7i wydaj swoje &6punkty!" to attacker set {expStrengthLevel.%player%} to 0 if {expStrengthLevel.%attacker%} is equal to {strengthLevel2.%player%}: #250 set {strengthLevelFirst.%attacker%} to {strengthLevel3.%player%} #550 send "{@tag} &aAwansowałes na kolejny poziom &4Siły! &7- Sprawdź &2drzewko umiejętności &7i wydaj swoje &6punkty!" to attacker set {expStrengthLevel.%player%} to 0 if {expStrengthLevel.%attacker%} is equal to {strengthLevel3.%player%}: #550 set {strengthLevelFirst.%attacker%} to {strengthLevel4.%player%} #950 send "{@tag} &aAwansowałes na kolejny poziom &4Siły! &7- Sprawdź &2drzewko umiejętności &7i wydaj swoje &6punkty!" to attacker set {expStrengthLevel.%player%} to 0 if {expStrengthLevel.%attacker%} is equal to {strengthLevel4.%player%}: #950 set {strengthLevelFirst.%attacker%} to {strengthLevel5.%player%} #1350 send "{@tag} &aAwansowałes na kolejny poziom &4Siły! &7- Sprawdź &2drzewko umiejętności &7i wydaj swoje &6punkty!" to attacker set {expStrengthLevel.%player%} to 0 if {expStrengthLevel.%attacker%} is equal to {strengthLevel5.%player%}: #1350 set {strengthLevelFirst.%attacker%} to {strengthLevel6.%player%} #1750 send "{@tag} &aAwansowałes na kolejny poziom &4Siły! &7- Sprawdź &2drzewko umiejętności &7i wydaj swoje &6punkty!" to attacker set {expStrengthLevel.%player%} to 0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...