Skocz do zawartości

smiley

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O smiley

  • Urodziny 01/07/2001 (23.381067888 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Hobby
    Java, C#, C++

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

421 wyświetleń profilu

Osiągnięcia smiley

  1. smiley

    Login

    Pisalem to na szybko a komputer mam w serwisie i nie mialem jak sprawdzic, ale i tak dzieki za rady.
  2. smiley

    Login

    Sprawdz teraz I co dziala?
  3. smiley

    Login

    Edit: juz dodaje premium
  4. smiley

    Login

    Zaraz napisze
  5. smiley

    Amulety potrzebuje skrypt

    Możesz troszkę bardziej wytłumaczyć ?
  6. smiley

    Komenda na kit co godzine

    No to chyba czas na update
  7. smiley

    Komenda na kit co godzine

    Wymaga Skript 2.2 oraz AxCooldown
  8. smiley

    Stoniarki

    on place of end stone: if player's held item is end stone named "&6Stoniarka": add location of block to {endstone::*} add location of block above block to {kamien::*} set block above block to stone on break of stone: loop {kamien::*}: if loop-value is location of target block: wait 5 ticks set block to stone on break of end stone: if player's held item is golden pickaxe: loop {endstone::*}: if loop-value is location of block: remove location of block from {endstone::*} remove location of block above from {kamien::*} cancel the event set block to air drop end stone named "&6Stoniarka" else: cancel the event send "&cAby wykopac stoniarke uzyj zlotego kilofu!" command /dajstoniarke [<text>]: trigger: give player 1 end stone named "&6Stoniarka" Proszę.
  9. Super! Na pewno przyda się większości serwerom
  10. No to nie wiem, ale może przez konsole (wiem słabe rozwiązanie). Jeśli masz błąd z %loop-value% to zamień na %player% options: baton: stone button #guzik blok_obok: note block #block zasieg: 3 #zasieg swiat: EasyHC #swiat min-x: -1950 #Minimalne kordy x max-x: 1950 #Maxymalne kordy x min-y: 76 max-y: 79 min-z: -1950 #Minimalne kordy z max-z: 1950 #Maxymalne kordy z on rightclick on {@baton}: block behind target block is {@blok_obok}: loop all players in radius {@zasieg} around event-block: add loop-player to {_lista::*} set {_targetx} to a random integer between {@min-x} and {@max-x} set {_targety} to a random integer between {@min-y} and {@max-y} set {_targetz} to a random integer between {@min-z} and {@max-z} set {_loc} to location at ({_targetx}, {_targety}, {_targetz}) in world "{@swiat}" loop {_lista::*}: teleport loop-value to {_loc} send "&7Zostales &apomyslnie &7teleportowany!" to loop-value execute console command "effect %loop-value% clear"
  11. Poprawiłem kod, może teraz zadziała.
  12. Zapomniałem zmienić jednej rzeczy, zaraz poprawię kod. Edit: Sprawdź teraz.
  13. Proszę powinno działać. options: baton: stone button #guzik blok_obok: note block #block zasieg: 3 #zasieg swiat: EasyHC #swiat min-x: -1950 #Minimalne kordy x max-x: 1950 #Maxymalne kordy x min-y: 76 max-y: 79 min-z: -1950 #Minimalne kordy z max-z: 1950 #Maxymalne kordy z function clearEffect(p: player): set {_efekty::*} to all of the active potion effects on {_p} loop {_efekty::*}: remove loop-value from {_p} on rightclick on {@baton}: block behind target block is {@blok_obok}: loop all players in radius {@zasieg} around event-block: add loop-player to {_lista::*} set {_targetx} to a random integer between {@min-x} and {@max-x} set {_targety} to a random integer between {@min-y} and {@max-y} set {_targetz} to a random integer between {@min-z} and {@max-z} set {_loc} to location at ({_targetx}, {_targety}, {_targetz}) in world "{@swiat}" loop {_lista::*}: teleport loop-value to {_loc} send "&7Zostales &apomyslnie &7teleportowany!" to loop-value clearEffect(player)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...