Skocz do zawartości

sosnax1

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1438 wyświetleń profilu

Osiągnięcia sosnax1

  1. sosnax1

    YTS || YouTubeSwords

    YouTubeSwords PL skript dodaje miecze i parę przydanych komend Miecze: YouTube Kick -> wyrzuca gracza po uderzeniu YouTube WARP -> teleportuje uderzonego w miejsce wskazane komenda /yts setwarp YouTube TempBan -> banuje uderzonego na 1h YouTube Spectator ->Zmienia tryb gry uderzonego na obserwator Komendy: /yts sp -> daje miecz YouTube Spectator /yts kick ->daje miecz YouTube Kick /yts warp -> daje miecz YouTube Warp /yts tempban ->daje miecz YouTube TempBan /yts kit ->daje wszystkie miecze /yts event ->Po zaznaczeniu różdżka (wordedit) tworzy region EVENT na całej wskości blokując budowanie, niszczenie oraz wychodzenie tworzy ściany z bedrock'u /yts go -> Pozwala na niszczenie i budowanie w regionie EVENT /yts sv ->ustawia wszystkim graczom tryb gry przetrwanie (jeśli są online!) /yts end -> usuwa region EVENT bedrock pozostaje! /yts setwarp -> Ustawia miejsce teleportu miecza You Tube Wymagania: skript essentialsX WorldEdit, WorldGuard Plugin na permisje Gracz musi być w trybie przetrwania! Permisje yts Jeśli masz bugi lub jakieś pomysły pisz śmiało! EN Swords: YouTube Kick -> Kicks player YouTube WARP ->teleports player to location from /yts setwarp command YouTube TempBan -> bans player for 1h YouTube Spectator ->Set gamemode of player to spectator Commands: /yts sp -> give YouTube Spectator sword /yts kick -> give YouTube Kick sword /yts warp -> give YouTube Warp sword /yts tempban -> give YouTube TempBan sword /yts kit -> give all swords /yts event -> creates event region on selected area (worldedit) with bedrock boarders where players cant destroy build or leave, crates bedrock walls /yts go -> removes build/destroy restrictions from EVENT region bedrock remains! /yts sv -> bring all players bacek to survival (if online!) /yts end -> removes EVENT region /yts setwarp -> Sets where You Tube Warp teleports requirements Skript EssentialsX WorldEdit, WorldGuard Permissions plugin Players must be in survival mode! Permission yts If u have bugs or some ideas propose them below! Pobierz/Download
  2. Aktualizacja na obecną wersję. Dodanie mute oraz naprawienie bugu.
  3. Ja pitolę nie sądziłem ,że ludzie mogą być (za przeproszeniem) takimi idiotami. 1. Robiłem skript dal zabawy nie da fejmu. 2.Nie nie jest to plagiat. 3. Set message of the day. Pochodziło to z przykładu który kopiowałem. Nie chciało mi się tego pisać ręcznie... 4.Mogą być przy tym błędy gdy to pisałem miałem 13 lat... Pochodziło to z przykładu na którym się oparłem ustawiał on motd dnia...command /daj: description: Sets message of the day <--- ale co to k***a jest?! Angielski nie taki trudny trigger: message "Otrzymales bileset {motd} to argument" <--- i to?! To wiadomość z nie potrzebym dopiskiem
  4. Oto kolejny skrypt ze starych pomysłów. Dodaje on do gry bilet którego to możemy użyć do zweryfikowania zapłaty za przejście. Działanie skryptu jest proste. Jeśli gracz kliknie papierem na dozownik, skrypt sprawdzi czy papier ma nazwę bilet i czy jego enchant jest równy unbreaking 10 . Jeśli tak przesuwa gracza kawałek na południe. Największym minusem tego skryptu jest to ,że bilet teleportuję tylko w jedną stronę. Wiec stacje musiały by mieć przejścia w jednym kierunku. Oto kod: http://www.pastebin.pl/view/d4ae29b9 Skrypt raczej nie będzie rozwijany chodź tego nie wykluczam.
  5. sosnax1

    Stere prace o prace

    Witam. Ostatnio grzebałem w starych plikach. Znalazłem tu mój stary projekt. Miał on on dodawać pracę na serwer, a raczej kwalifikacje potrzebne do jej wykonania. Np bez kwalifikacji młodego górnika nie dało się kopać węgla. Jednak wraz z upadkiem serwera porzuciłem projekt. Przekażę go w dobre ręce. Jedyne czego wymagam to umieszczenie mnie jako wpół autora. Oto kod (wykonawczy odpowiada za dodawanie kwalifikacji) http://www.pastebin.pl/view/e6336c7f A oto kod definjujący itp. http://www.pastebin.pl/view/18c032aa Jeśli dobrze kojarzę to same kwalifikacje były w miarę ogarnięte. Lecz skończyło się na firmach zatrudniających ludzi z kwalifikacjami. Próbowałem też dodać nowe maszyny. Ale nie wiem czy w tym kodzie jest co kodzie popchnięte w tym kierunku. Ups... Literówka przy temacie. Prosił bym kogoś o zmienienie tematu na: Stare prace o prace
  6. Jest to jeden z moich małych skryptów. Pozwala on graczom używać komendy /vote oraz /voteset co umożliwia im zmienianie pogody oraz dnia. Aby zagłosować piszemy /vote tak lub /vote nie Aby rozpocząć głosowanie piszemy /voteset dzien/noc/slonce/descz/mute To tyle W nowym poprawiono bug powstający przy błędnym podaniu komendy, co skutkowało permanentnym uznaniem zajętości głosowania. Dodano mute na 5 minut. Działa z essentialsX lub innym pluginem używającym składni /mute <player> time [d:h:m:s] Download: Aktualizacja 17,03,2020 Wersja na starego skripta https://code.skript.pl/Lp3qp9AC/
  7. Dodaj morze coś w stylu auto odnawiania się miejsc na kopanie
  8. Hmm usuń zmienna i ustaw home na nowo może masz jakieś "puste" ale napisane części
  9. Spróbuj tak: loop {homes.list.%arg 1%::*}: loop-value is player: send "dzia�a" else if loop-value is not set: stop else: send "nie dzia�a"
  10. command /usun [<text&gt]: trigger: delete {dom.%player%.%arg%}command /dodaj [<text&gt]: trigger: #Ustwa dom.gracz1.gracz2 na prawda set {dom.%player%.%arg%} to truecommand /innydom [<text&gt]: trigger: if {dom.%arg%.%player%} is true: teleport player to {dom::%arg%}command /ustwdom [<text&gt]: trigger: set {dom::%player%} to location of playercommand /dom: trigger: teleport player to {dom::%player%}Powinno działać ale nie sprawdzałem :)
  11. [14:42:50] [Server thread/INFO]: [Skript] Loading Skript v2.1.2[14:42:51] [Server thread/INFO]: [SkriptPlus] Loading SkriptPlus v1.4.2[14:42:56] [Server thread/INFO]: [Skript] Loaded a total of 11504 english aliases[14:42:56] [Server thread/INFO]: [Skript] ~ created by & © Peter Güttinger aka Njol ~[14:43:21] [Server thread/INFO]: [SQLibrary] Enabling SQLibrary v7.1[14:43:21] [Server thread/INFO]: SQLibrary loaded.[14:43:35] [Server thread/INFO]: [SkriptPlus] Enabling SkriptPlus v1.4.2[14:44:23] [Server thread/INFO]: Done (92.268s)! For help, type "help" or "?"[14:44:23] [Server thread/INFO]: Starting GS4 status listener[14:44:23] [Query Listener #1/INFO]: Query running on 213.189.52.243:27204[14:44:32] [pool-3-thread-14/INFO]: [Skript] Checking for the latest version of Skript...[14:44:32] [Server thread/ERROR]: #!#! [14:44:32] [Server thread/ERROR]: #!#! ===!!!=== Skript variable load error ===!!!===[14:44:32] [Server thread/ERROR]: #!#! Unable to load (all) variables:[14:44:32] [Server thread/ERROR]: #!#! The config is missing the entry for 'monitor changes' in the database 'default'[14:44:32] [Server thread/ERROR]: #!#! The config is missing the entry for 'monitor interval' in the database 'default'[14:44:32] [Server thread/ERROR]: #!#! [14:44:32] [Server thread/ERROR]: #!#! Skript will work properly, but old variables might not be available at all and new ones may or may not be saved until Skript is able to create a backup of the old file and/or is able to connect to the database (which requires a restart of Skript)![14:44:32] [Server thread/ERROR]: #!#! [14:44:33] [Server thread/WARN]: [Skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (bilet.sk, line 17: if name of the player's tool is "bilet":')[14:44:34] [Skript update thread/INFO]: [Skript] You're currently running the latest stable version of Skript.[14:44:34] [Server thread/WARN]: [Skript] Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (config.sk, line 141: databases:')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 33: language: english')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 40: check for new version: true')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 46: update check interval: 12 hours')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 53: automatically download new version: false')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 61: enable effect commands: false')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 62: effect command token: !')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 77: allow ops to use effect commands: false')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 82: date format: default')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 91: verbosity: normal')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 99: plugin priority: high')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 111: log player commands: true')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 116: number accuracy: 2')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 121: maximum target block distance: 100')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 127: case sensitive: false')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 132: disable variable conflict warnings: false')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] can't understand this event: 'databases' (config.sk, line 141: databases:')[14:44:34] [Server thread/ERROR]: [Skript] invalid line - all code has to be put into triggers (config.sk, line 145: version: 2.1.2')[14:44:35] [Server thread/WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {praca.tick::*} and {praca.tick::%line 2%} (there might be more conflicts). (praca.sk, line 191: Delete {praca.tick::*}')[14:44:35] [Server thread/WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {praca.warunek::%arg 2%} and {praca.warunek::*} (there might be more conflicts). (praca.sk, line 202: set {praca.warunek::%arg 2%} to arg 5')[14:44:35] [Server thread/WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {praca.cena::%arg 2%} and {praca.cena::*} (there might be more conflicts). (praca.sk, line 203: set {praca.cena::%arg 2%} to arg 3')[14:44:35] [Server thread/WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {praca.tick::%arg 2%} and {praca.tick::*} (there might be more conflicts). (praca.sk, line 204: set {praca.tick::%arg 2%} to arg 4')[14:44:35] [Server thread/WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {event::*} and {event::%arg%} (there might be more conflicts). (timeevent.sk, line 123: delete {event::*}')[14:44:35] [Server thread/WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {event.name::1} and {event.name::%{event.licz}%} (there might be more conflicts). (timeevent.sk, line 126: send "%{event.name::1}%"')[14:44:35] [Server thread/WARN]: [Skript] Possible name conflict of variables {vote.gracze::*} and {vote.gracze::%player%} (there might be more conflicts). (vote.sk, line 41: delete {vote.gracze::*}')[14:44:35] [Server thread/INFO]: [Skript] Loaded 18 scripts with a total of 41 triggers and 37 commands in 2.66 seconds[14:44:35] [Server thread/INFO]: [Skript] Finished loading.[14:53:22] [Server thread/INFO]: [Skript] Disabling Skript v2.1.2Skrócona wersja.
  12. Tak jak w temacie jak połączyć z MySQL? Robiłem tak: # ==== Variables ====databases: dat1: # A MySQL database example, with options unrelated to MySQL removed. type: MySQL pattern: synced_.* # this pattern will save all variables that start with 'synced_' in this MySQL database. host: sql.sosnax1.***.pl port: 3307 user: **** password: ******* database: sosnax1_2 monitor changes: true monitor interval: 20 seconds default: # The default "database" is a simple text file, with each variable on a separate line and the variable's name, type, and value separated by commas. # This is the last database in this list to catch all variables that have not been saved anywhere else. # You can modify this database freely, but make sure to know what you're doing if you don't want to loose any variables. type: MySQL pattern: synced_.* # this pattern will save all variables that start with 'synced_' in this MySQL database. host: sql.sosnax1.****.pl port: 3307 user: ***** password: ***** database: sosnax1_2 # PS: If you don't want some variables to be saved in any database (e.g. variables that contain an %entity% which usually despawn when the server is shut down) # you can modify the last database's pattern to not match all variables, e.g. use '(?!x_).*' to match all variables that don't start with 'x_'. # Be very cautious when doing this however as unsaved variables cannot be recovered after the server has been stopped. # I recommend to use a single character to denote unsaved variables (similar to local variables' '_'), e.g. '-', in which case the last database's pattern should be '(?!-).*'.Ale zmieniałem tylko ta cześć i nic nie dało baza danych jak była tak jest pusta, a wykonywałem operacje wpisywania zmiennych... Co więcej usunąwszy variables.sk i folder backups świeżo dodane zmienne działały a plik się nie stworzył...
  13. {praca.kurs.%player%} To zmienna potrzebna do identyfikacji czyli przechowuje jaki kurs jest aktualnie wykonywany. {praca.kurs.czas} = Now czlyli aktualnej godziny(to zapewne wiesz xd). Wyśwetlona na chacie ma format: 5/21/14 6:06 PM PS. Chodzi mi o działanie podobne do delay. Tylko że, dla czas byłby ze zmiennej. A nie przypisany na sztywno Dobra zamieniłem po prostu czas na "tiki" czyli gracz podbija mi tik co 5 minut. I gdy uzyska ich odp ilość to wykonuje komendę.
  14. Chodzi ci o dodawany czas do aktualnej godziny? Poprostu daje 40 w komendzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...