Skocz do zawartości

Sherfy

Użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Sherfy

  • Tytuł
    Świeżak
  • Urodziny 29.05.2001 (17.902542190 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Sherfy

Metody kontaktu

  • Discord
    Sherfy#8792

Ostatnie wizyty

29 wyświetleń profilu
  1. DOBRA XD jestem dzban wystarczy wpisac if clicked block is not chest...
  2. Tak jak w tytule on rightclick with knowledge book: if clicked block doesn't is chest: execute console command "/gamemode 1 %player%" wait 1 tick execute player command "/zadania" execute console command "/gamemode 0 %player%" to "if clicked block doesn't is chest:" nie działa, pewnie pisze się to inaczej, ale nie mogę znaleźć jak.
  3. @Shooterowy @tazu Dzięki za pomoc!
  4. Dobra wystarczyło wywalić jedno " bo przypadkiem wpisałem i działa
  5. @tazu dobra juz nie ma errora xd złe mi się skopiowało, ale zadanie sie nie resetuje
  6. @tazu dodałem niżej command /reset1: trigger: set {zadanie1::%player%} to false pisze error, że nie rozumie "false"
  7. @Shooterowy a wiesz jak zresetować zadania? tak ze możesz je robić od nowa
  8. Dzięki wielkie @Shooterowy działa, trochę kopiowania będzie, bo ma być 30 zadań ostatecznie.
  9. Cześć, piszę sobie skrypt na zadania na mój serwer survival, na razie mam to: command /zadanka: trigger: wait 3 tick open chest with 3 row named "&8 ※ &9LISTA ZADAN&8 ※" to player format slot 0 of player with 1 of book named "&8※ &aZADANIE 1&8 ※" with lore "&8» &eAby wykonać to zadanie musisz miec w ekwipunku 1 diament." to close then run [make player execute command "/zadanie1"] format slot 1 of player with 1 of book named "&8※ &aZADANIE 2&8 ※" with lore "&8» &eKLIKNIJ MNIE!" to close then run [make player execute command "/cpk"] format slot 17 of player with 1 of barrier named "&8※ &cZAMKNIJ&8 ※" to close then run [make player execute command " "] command /zadanie1: trigger: wait 3 tick if player has 1 diamond: launch star firework colored green at player timed 0 launch ball firework colored yellow at player timed 0 remove 1 diamond from player drop ("NICK" parsed as offline player)'s skull named "TROFEUM" send player title "&9&lGratulacje!" with subtitle "&a&oWykonales zadanie: &e&lTEST" for 6 seconds else: send "&cNie masz potrzebnych przedmiotow, aby wykonac to zadanie!" Czy jest możliwość w jakiś sposób ustawić, aby książka w GUI po wykonaniu zadania zmieniała się np. na enchantowaną lub inny item i nie można byłoby wykonać zadania 2 raz? I jeszcze mam pytanie, jak dodać do wymaganych przedmiotów np. jajko creepera i łóżko o danym kolorze?
×