Skocz do zawartości

xAxee

Użytkownik
  • Zawartość

    1 181
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    42

Zawartość dodana przez xAxee

  1. xAxee

    Perworldchat

    %player's group% Jtr ci ogarne lepiej format ze sam sb ustawisz
  2. xAxee

    Perworldchat

  3. xAxee

    Perworldchat

    NWZ. Działa?
  4. xAxee

    mob nie do zabicia

    options: name: &6Handlarz on damage of villager: if name of event-entity is "{@name}": cancel event
  5. xAxee

    Perworldchat

    coś takiego?
  6. xAxee

    sprawdzanie tagu moba

    If name of victim = "{@niszczyciel}": Lub if "%name of victim%" = "{@niszczyciel}": A i to co podal @Tymekd powinno dzialac.
  7. xAxee

    wait arg 4 seconds

    command /tests [<timespan>]: trigger: if arg is 4 second: wait arg send "WOO" else: send "&6To nie 4 sekundy!" tak zrozumialem
  8. xAxee

    Problem z essentials.

    yy w configu jest chyba opcja która włącza / wyłącza kolory
  9. xAxee

    Jak zablokować zamknięcie danego GUI?

    Przy on inventory close otworzyc jeszcze raz
  10. command /x [<offlineplayer>]: trigger: if arg 1 is online: send "&6Online!" else: send "&cOffline!" chyba o to ci chodzi https://forums.skunity.com/resources/sharpsk-1-8-1-12.72/ - skarpsk
  11. 1. sharpsk on armor unequip: if event-item is diamond helmet: cancel event send "&6Nie mozesz tego zdjac!" wymagane SkarpSk lub TuSke (chyba ale lepiej pobierz to i to) i na gm się buguje 2. jako argument dajesz np [<text>] command /xd [<text>]: trigger: send arg 1
  12. xAxee

    Komenda jako OP

    no to execute player command "KOMENDA" with permissions #lub execute player command "KOMENDA" with permissions op wymagany Tuske
  13. xAxee

    Złodziej, wytrych i takie tam

    1. Nie trzeba żadnego else starczy dodać "not " nie ma go tam ponieważ jakoś testowałem i zapomniałem zmienić. 2. Nie nie można ponieważ zapisuje podstawę i blok wyżej... Dzieki za poprawę.
  14. xAxee

    Skrypt na stoniarki

    options: regeneracja: 1 Bloki: stone or cobblestone or gold ore or diamond block nazwa: &6Stoniarka blok: end stone on place: if player's tool is {@blok} named "{@nazwa}": set (block above event-block) to {@Bloki} on break of {@Bloki}: if (block under event-block) is {@blok}: wait {@regeneracja} second set block at event-block to {@Bloki} on break of {@blok}: set {DROP} to true on item spawn of {@blok}: if {DROP} is true: cancel event set {DROP} to false drop {@blok} named "{@nazwa}"
  15. xAxee

    Komenda jako OP

    Execute player command "" As op ?
  16. xAxee

    Czemu mi nie działa ten skrypt?

    Chyba Apply haste II to player for 5 second Ale nie na 100% jest poradnik gdzies na forum o tym
  17. xAxee

    Czemu mi nie działa ten skrypt?

    command /drop ustaw [<number>] [<item>] [<text>] [<number>]: trigger: set {SLOT.%arg 1%} to arg 2 named colored arg 3 set {Szansa.%arg 1%} to arg 4 command /drops [<text>]: trigger: open chest with 1 rows to player loop 9 times: set player's current inventory's slot ((loop-number)-1) to {SLOT.%((loop-number)-1)%} with lore "&6Szansa: &f%{Szansa.%((loop-number)-1)%}%" #/Drop ustaw <slot> <item> <nazwa> <COS>
  18. xAxee

    Czemu mi nie działa ten skrypt?

    set player's current inventory's slot 0 to diamond named "" with lore "" on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "NAZWA GUI": cancel event if clicked slot is 0: send "" -> ustawi slot 0 na diament -> przy kliknieciu w gui -> sprawdzi nazwe gui -> anuluje klikniecie -> sprawdzi czy klikniety slot to 0 -> wykona cos
  19. xAxee

    Czemu mi nie działa ten skrypt?

    with lore "linijka 1 || linijka 2" nie używaj format slot lepsze np set player's current
  20. xAxee

    Czemu mi nie działa ten skrypt?

    aha ale to są zmienne publiczne nie zapisane do żadnego gracz / czegoś więc obejmuje cały serwer tak samo {dzialanie} @TachiMC przez to {dzialanie} jak się rozwali stoniarkę to nie działa żadna
  21. xAxee

    Czemu mi nie działa ten skrypt?

    set {gracz} to arg 1 zamień to na zmienną tymczasową... po co to {dzialanie}? xd
  22. xAxee

    Skrypt na blokadę

    @TachiMC masz tu gdzieś redstone jako blok? Nie... Więc najpierw zobacz kod a potem się wypowiadaj... Wszystko zadziała (Znaczy mi działa xd) @Uzi Zobacz czy da się odpalić czerwony proszek i pistony on redstone: set event-block to air On Piston Extend: cancel event On Piston Retract: cancel event
  23. xAxee

    Czemu mi nie działa ten skrypt?

    1. Co nie działa 2. W nazwie i lore zmienna musi być w %% 3. ID musi być zapisane jako item set {_ID} to ("%arg 3%" parsed as item) @TachiMC
  24. xAxee

    Portale

    on portal: cancel event send "&6Nope" loop all blocks in radius 3 around block above player: if loop-block is obsidian: set loop-block to air drop obsidian at loop-block if loop-block is end portal frame or end portal: set loop-block to air Blokada + niszczenie Chyba że jeszcze żadnego portalu nie ma zrobionego to: On Portal Create: cancel event
  25. xAxee

    Złodziej, wytrych i takie tam

    No tak zrobiłem tylko z drzwiami. Wsm tutaj jest poprawna wersja: z skrzynką i drzwiami options: Skrzynia: 50% Drzwi-Zelazne: 30% Drzwi-Drewniane: 70% item: glowing stick name: &6Wytrych command /wytrych: trigger: add {@item} named "{@name}" to player on right click: if clicked block is chest or wood door or iron door: if {BLOK::%location of clicked block%} is not name of player: cancel event if name of player's tool is "{@name}": remove {@item} named "{@name}" from player if clicked block is chest: chance of {@Skrzynia}: open inventory of block at clicked block to player send "&6Udalo ci sie!" if clicked block is iron door: chance of {@Drzwi-Zelazne}: set {DROP} to true set clicked block to air set {DROP} to false drop iron door at clicked block send "&6Udalo cie sie!" delete {BLOK::%location of clicked block%} if clicked block is wood door: chance of {@Drzwi-Drewniane}: set {DROP} to true set clicked block to air set {DROP} to false drop wood door at clicked block send "&6Udalo cie sie!" delete {BLOK::%location of clicked block%} on place: if event-block is chest: set {BLOK::%location of event-block%} to name of player if event-block is wood door or iron door: set {BLOK::%location of event-block%} to name of player set {BLOK::%location of block above event-block%} to name of player on break: delete {BLOK::%location of event-block%} on item spawn: if {DROP} is true: cancel event
×