Skocz do zawartości

xAxee

Użytkownik
  • Zawartość

    1 532
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    68

Zawartość dodana przez xAxee

  1. 1. Nie masz 2 argumentu a chcesz do niego coś wysłać. 2. Jeżeli to arg 2 miało być arg 1 to zamiast text daj player
  2. if (msg == msg.toUpperCase()) Nie wiem czy taki było zamierzanie ale to zamieni wiadomość tylko wtedy gdy cała będzie z capslocka. (i można dawać jedna literke mała i już nic nie robi, lepiej chyba gdyby było że większość lub jakiś % są wielkimi) e.setMessage(msg); raczej nie potrzebne xd. (!p.isOp()) jeżeli ma op to ma wszystkie permisje więc chyba razczej zbędne xd. A i właśnie kolory lepiej ChatColor.translateAlternateColorCodes... Reszte to @2up napisał. Ale tak to spoko dobrze że to plg a nie skript xd.
  3. xAxee

    konfiguracja yml

    sprawdzasz czy wartosc "sklepik" nie jest ustawiona a potem jej nie ustawiasz yaml value "sklepik" from file {@Sciezka} is not set: zamień na yaml value "GUI.PrzykladoweGui.name" from file {@Sciezka}
  4. xAxee

    Online na worldach.

    masz HolographicDisplays?
  5. xAxee

    Online na worldach.

    Np: Every 2 second: Set {1} to number of all players in world "Arena 2" Set {2} to number of all players in world "Arena 3" Set {3} to number of all players in world "Arena 4" edit holo object "twojholo" to "&aArena 1 &c%{1}% || &aArena 2 &c%{2}% || &aArena 3 &c%{3}% "
  6. zobacz to: if player's tool is feather named "&e&lSuper-start" with lore "<TWOJ OPIS>" of unbreaking 10: apply speed 5 to player for 20 second a @BrixNW racja xd
  7. Jeżeli posiadasz wymagane pluginy i ich wersję to wszystko działa
  8. xAxee

    Potrzebuje skryptow

    command /bc [<text>]: trigger: send "%colored arg% WOWOWOWOOW" to all players
  9. xAxee

    Zbroja (łatwe)

    options: nazwa-contains: Super on sharpsk armor equip: if event-item is gold boots or gold leggings or gold chestplate or gold helmet: if name of event-item contains "{@nazwa-contain}": add 1 to {arm::%player%} if {arm::%player%} is 4: apply absorption 1 to player for 999 days on sharpsk armor unequip: if event-item is gold boots or gold leggings or gold chestplate or gold helmet: if name of event-item contains "{@nazwa-contain}": add -1 to {arm::%player%} if {arm::%player%} is not 4: remove absorption from player
  10. xAxee

    Kilof z startrakiem

    on mine: if event-block is stone: if player's tool is any pickaxe: set {_l} to uncolored line 1 of lore of player's tool if {_l} is not set: set line 1 of lore of player's tool to "&7Wykopany Stone: &a0" else: replace all "Wykopany Stone:" and " " with "" in {_l} set {_l} to {_l} parsed as number set line 1 of lore of player's tool to "&7Wykopany Stone: &a%{_l}+1%" Wykopany stone przypisuje do kilofa nie do gracza.
  11. xAxee

    Armor Stand

    Spawn armor stand at location of player Set last spawner entity's helmet to diamond helmet Set name of last spawned entity to "Elo" Set {a} to last spawned entity Potem przy usuwaniu Delete {a}
  12. Polecam użytkownika (legit xd)
  13. xAxee

    Plecak na ID

    dobra potem zmienie ok? moze kto inny ci napisze. Ja bede potem
  14. xAxee

    Plecak na ID

    bez kucania postaw sejf z lomem w eq
  15. xAxee

    Plecak na ID

    https://code.skript.pl/h8DRyCW3
  16. xAxee

    Karta kredytowa (łatwe)

    command /karta [<number>]: trigger: if arg is set: if player's balance >= arg: add paper named "&6Karta" with lore "&7Stan: &a%arg%" to player send "&7Stworzyles karte" remove arg from player's balance else: send "&7Nie masz tyle kasy" else: send "&7Podaj ilosc" on right click: if name of player's tool is "&6Karta": set {_n} to uncolored lore of player's tool replace all "Stan: " with "" in {_n} add ({_n} parsed as number) to player's balance remove 1 of tool from player's tool send "&7Doladowano!"
  17. xAxee

    Shift

    on any move: if distance between location at (-192, 0, 210) and (location of player) < 1: execute player command "testowa"
  18. command /los [<text>]: trigger: execute player command "play (muzyka%random integer between%)"
  19. czyli przy każdym uderzeniu skrypt musi sprawdzać 80 razy czy takie i takie jest lore? a gdyby ktoś chciał ustawić np 150% to 150 razy?... Jakie skrócenie kodu... obciążenie serwera laguje serwera bo przy każdym hicie twój skrypt sprawdza 80 razy jakieś lore. A to wszystko można zrobić w jednej linijce bez żadnego obciążenia
  20. xAxee

    Lobby

    on any move: if y-coord of player < 1: teleport player to block above player on join: clear player's inventory loop 4*9 times: set slot ((loop-number)-1) of player to feather hide player to all players hide all players to player do ustawiania piórek potrzeba SkQuery
  21. a błędy są? command /silny [<number>]: trigger: set lore of player's tool to "&7Silny na potwory: &a%arg%%%" on damage: if victim is not player: set {_l} to uncolored lore of attacker's tool if {_l} contains "Silny na potwory: ": send "&c%damage%" replace all "%%" and "Silny na potwory: " and " " with "" in {_l} set {_l} to {_l} parsed as number set {_l} to ({_l}+100)/100 set damage to damage*{_l} send "&a%damage%" pierw powinno pokazac liczbe mniejszą potem większa(na zielona) ale zobacz jeszcze ten skrypt: command /silny [<number>]: trigger: set lore of player's tool to "&7Silny na potwory: &a%arg%%%" on damage: if victim is not player: set {_l} to uncolored lore of attacker's tool if {_l} contains "Silny na potwory: ": send "&c%damage%" replace all "%%" and "Silny na potwory: " and " " with "" in {_l} set {_l} to {_l} parsed as number set {_l} to ({_l}+100)/100 set {_dmg} to damage-{_l} damage victim by {_dmg}/2
  22. xAxee

    Lobby

    on any move: if y-coord of player < 1: teleport player to block above player on join: clear player's inventory loop 4*9 times: set slot ((loop-number)-1) of player to feather apply invisibility to player for 999 days
  23. xAxee

    Czy istnieje taka funcka?

    To nie pobierze nazwy pingujacego gracza i każdy ping to każdy refresh tablicy z serwerami więc by zadziałało nawet gdyby ktoś chciał wbić na inny serwer
×