Skocz do zawartości

Lorax.pl

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

856 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Lorax.pl

  1. On Inventory Click: set {_s} to slot set {_i} to name of slot {_s} of player if "%{_i}%" is "Nazwa": send "a" set {_l} to lore of slot {_s} of player if "%{_l}%" contains "Zawiera Opis": send "a"Nie piszcie chłopakowi jak nie wiecie ;P Chociaż byście sprawdzili kod. Jak send "%clicked item%" Nie zadziała To jakim cudem ma zadziałać set {_a} to clicked item send "%{_a}%" ? To jest to samo Mi ten kod co napisałem działa :) http://skript.pl/topic/3135-on-inventory-click-jak-sprawdzic-klikany-item/ - z tego to wziołem
  2. Lorax.pl

    Dawanie kolorowej zbroi

    Może mi ktoś pomóc i napisać kod, który będzie dawał graczowi zbroje ale musi byc bofarbowana na jakiś kolor i mieć opis. I najlepiej żeby nie było to jakieś dodawanie przedmiotu z dziwną nazwa znajdowanie go w ekwipunku, kolorowanie go i zmienianie znów nazwy, musi byc jakis sposób by to zrobić w 1 linijce, ale niestety coś podobnego do: give black leather cap named "Czarna czapa" witch lore "Opis" to playerNiedziała. (nwm. jak to zapisac) W ostatecznosci może byc te 5 linijek kodu więcej ale to troche zasmieca cały skrypt i optymalizacja kodu jest na dość niskim poziomie :) Z góry dzięki za wszystko. Daje +
  3. Powinno dzialac ale nie sprawdzalem sprobuj :)
  4. Mam cały czas: name: SkQuery author: w00tmast3r version: 3.21.4 a książka nie działa.
  5. Lorax.pl

    Skript na 3 linijki

    Mam SkQuery i dlaczego mi niektóre rzeczy z niego nie wchodzą? name: SkQuery author: w00tmast3r version: 3.21.4 tak jak książka: give book with "tytul;autor;lore;to co w ksiazce||nastepna linijka" to the player -> nic "player has insivibility" też, dalej nie działa :/
  6. Lorax.pl

    Excalibur

    Próbowałem napisać ale nie wyszło: skrypt nie wie ze gracz trzyma miecz, chociaż go trzyma (WTF!?!) potrzebuje to tego jeszcze opis a skąd ja mam wiedzieć jaki wtedy będzie opis tego miecza? i jeszcze nie umie zmienic 4 linijki opisu na jakiś tekst Jak ktoś sie w nim ogarnie i ogarnie błędy to napiszcie z powrotem chętnie go zobacze. nie trzeba zmieniać spacji na tab: #-=-=-=-=-=-=-=- Excalibur specjalnie dla kubenZ -=-=-=-=-=-=-=-# By karol1012345Command /Excalibur [<text&gt]: trigger: if arg 1 is "przyzwij": if player is a op: if {excalibur.%player%} is not set: set {excalibur.%player%} to 0 give 1 diamond sword of Unbreaking 10 named "3Excalibur" with lore "&7Zadaje 20 obrazen|| ||&7Zdobyty przez: &8%player%||&7Ilosc zabojstw: &8%{excalibur.%player%}%" to the player else: send "&cNie masz dostepu do tej komendy!"On damage: if attacker is a player: if attacker is holding a diamond sword named "&3Excalibur": # Tutaj ma byc jeszcze opis ale skad mam wiedziec jaki wtedy bedzie opis ?!? cancel event if {excalibur.%attacker%} is not set: set {excalibur.%attacker%} to 0 set {excalibur.%attacker%} to {excalibur.%attacker%}+1 loop all items in inventory of attacker: if loop-item is diamond sword named "&3Excalibur": set line 4 of loop-item's lore to "&7Ilosc zabojstw: &8%{excalibur.%attacker%}%" damage victim by 20 stopon sign change: if line 1 is "kup excalibur": if player is a op: set line 1 to "&4&r&2[Zakup]" set line 2 to "&3Excalibur" set line 3 to "&4300'000 $" stopOn right click on sign: if line 1 is "&4&r&2[Zakup]": if line 2 is "&3Excalibur": if line 3 is "&4300'000 $": if player's balance is bigger or equal to 300000: if {excalibur.%player%} is not set: set {excalibur.%player%} to 0 send "&bZakupiles przedmiot &3Excalibur&b." send "&4Za: &c300'000 $" remove 300000 from player's balance give 1 diamond sword of Unbreaking 10 named "&3Excalibur" with lore "&7Zadaje 20 obrazen|| ||&7Zakupiony przez: &8%player%||&7Ilosc zabojstw: &8%{excalibur.%player%}%" to the player stop else: send "&cNie stac cie na zakup &3Excalibura&c!" send "&4Potrzebujesz: &c300'000 $" stop
  7. Lorax.pl

    Skript na 3 linijki

    Dzięki, ale nie działa ;/ insivibility is not an item type
  8. Lorax.pl

    Skript na 3 linijki

    Heja ^ tak jak w temacie, nie prosze o wiele :D , tylko 3 linijki; Może ktoś napisać skrypt na to, że gdy gracz (griefer) ma niewidzialność nie może stawiać TNT? Nie wiem skąd ma wiedzieć czy gracz ma niewidzialność włączoną. Niby to picupeńko, ale ten kawałek mapy zawsze uratuje :D.
  9. Ok. działa dzięki ;D i WOW nie spodziewałem sie tak szybkiej odpowiedzi ;D A wiesz moze jeszcze czemu to nie działa?: set {_gracz} to {_gracz} parsed as player remove jump boost from the {_gracz} remove invisibility from the {_gracz} @Edit Ok juz nic: remove jump boost from {_gracz} remove invisibility from {_gracz}
  10. Lorax.pl

    Kupce w skripcie

    SBW? o_O co to? //SkyblockWars ~ Tropereks
  11. A wiesz może jak zrobić by skrypt dał effect jakieś osobie przypisanej do zmiennej? Próbowałem tak i sie nie da: apply invisibility to {_gracz} for 10000 second apply invisibility to "%{_gracz}%" parsed as player for 10000 second ;/
  12. Lorax.pl

    Kupce w skripcie

    Ok. ale i tak dzięki.
  13. Czy istnieje możliwość dania książki graczowi zapisanej w środku? Przeszukałem wszystko i mówią tylko że niby to ma działać: give book with "tytul;autor;lore;to co w ksiazce||nastepna linijka" to the player http://skript.pl/index.php/topic/2496-ksi%C4%85%C5%BCka/ http://skript.pl/index.php/topic/1177-ksiazki-z-tekstem/?p=9223 ale błąd: is not an entity type Dlatego sie pytam bo nwm czy to komus działa czy nie. W tych linkach napisali tylko to co napisałem, ale to nie działa. I jeszcze jak obciac liczbe po przecinku. Np. mam w zmiennej {a} liczbe 14.5673 , i jak zrobić by tam była liczba 14.00? Wie ktoś?
  14. Lorax.pl

    Kupce w skripcie

    Żebyś mógł dać tam co chcesz i ustawic cene sam. Da sie tak?
  15. To da sie zapisac to w skrypcie czy nie, bo ja też bym chciał wiedzieć. ;3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...