Skocz do zawartości

JozinStudio

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana JozinStudio w dniu 16 marca

Użytkownicy przyznają JozinStudio punkty reputacji!

O JozinStudio

  • Urodziny 29.11.2003 (18.598595507 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Chile
  • Hobby
    Łapanie chwil ulotnych jak ulotka
  • Nick w MC
    JozinStudio

Metody kontaktu

  • Discord
    JozinStudio#5337

Ostatnie wizyty

1 357 wyświetleń profilu

Osiągnięcia JozinStudio

  1. Tak jak mówię, pisane dawno temu, wstawione jako ciekawostka. Raczej nie ma co się zagłębiać w kod
  2. Cześć, to będzie mój pierwszy większy upload tutaj, chociaż nie spodziewajcie się niczego szczególnego DropStudio v.1.5.0 GitHub: https://github.com/JozinStudio/dropstudio/releases/tag/v1.5.0 Wymagania: WorldEdit, WorldGuard Testowane Wersje: 1.13.x-1.17.x (powinien działać na innych) Ficzurs: Historia z tym pluginem jest taka, że napisałem go jakieś dwa lata temu, jak się dopiero uczyłem zarówno Javy jak i samego robienia pluginów do mc. Gdyby nie sentyment, jako że był to mój pierwszy "większy" (wiem jak kuriozalnie to brzmi) projekt to pewnie bym go po prostu usunął, a tak to go wstawiam. Nóż, widelec (łyżka) się komuś przyda. Pewnie zauważyliście, że wszystko jest konfigurowalne tylko w 99%. To nie żaden chwyt marketingowy pokroju 4,99zł za bułkę tylko nie pamiętam do końca czy oby wszystkie wiadomości da się zmienić Disclaimer: Dla wszystkich co będą chcieli sobie przejrzeć kod, nie ma tam nic ciekawego tak szczerze powiedziawszy. Jest to zwykły prosty, szybki plugin na drop, chociaż pisanie go trochę mi wtedy zajęło. Jeżeli chodzi o to co dodałem do tego pluginu dzisiaj to tylko wsparcie nether kilofiku i usunąłem. Bardziej w kod nie ingerowałem. Nie jestem w stanie powiedzieć czy będę wspierał plugin, najprawdopodobniej nie i pozostawię go tutaj tylko jako ciekawostkę. (jeżeli zauważę że komuś rzeczywiście zależy na użyciu pluginku u siebie, ewentualnie mogę pomóc, jeżeli nie będzie wymagało to zbyt dużej ingerencji w kod). Kto chce niech używa. Plugin nie najlepszy, ale Nam służył dzielnie Pozdrawiam, Jozinek.
  3. Łoo panie, 1.8 i Skript 2.2, polecam zaktualizować i nie trzymać się antycznych, niewspieranych wersji zarówno MC jak i pluginów. Skrypt na schowek* + zrób ticket tutaj http://dev.bukkit.org/server-mods/skript/tickets/ Teoretycznie jakaś zmienna ci zwraca null i się Skript wykrzacza (sch.sk linijka: 122), jakbyś trochę pokombinował to może byś i sam naprawił.
  4. Co autor miał na myśli?

  5. Moje wina, wgraj SkBee jak masz wersję serwera > 1.11 bodajże, bo SkStuff nie jest na nich w pełni wspierane. SkBee będzie ci na każdej śmigało. Masz tu kod który testowałem + polecam spawnować armorstand gdzieś poza widokiem gracza i potem tepać w miejsce schodka, żeby nie było tak że armorstand się na chwilę pojawia a potem znika. on rightclick: if clicked block is stair: set {_loc} to location of event-block set y-coordinate of {_loc} to y-coordinate of {_loc}-1 spawn armor stand at location of {_loc} set {_stand} to last spawned armor stand add "{Invisible:1,NoBasePlate:1}" to nbt of {_stand} wait 3 tick make player ride on {_stand} A co do tego drugiego, to chyba o to ci chodziło, jak nie to daj znać. while {_stand} is alive: set {_loc2} to location of player set y-coordinate of {_loc2} to y-coordinate of {_loc2}+1 if player is sneaking: if player is riding {_stand}: eject any passenger from {_stand} teleport player to {_loc2} kill {_stand} wait 1 tick
  6. Cześć, chodziło ci o coś takiego? Jeśli gracz nie ma zbroi to nie dostaje obrażeń, jeżeli ma chociaż jedną część założoną to dostaje + timer jak zdejmie jedną część to 30 sekund zanim będzie "nieśmieretelny". options: kill.time: 30 seconds on armor change: if air is player's helmet and player's chestplate and player's leggings and player's boots: set {killable::%player%} to now else: clear {killable::%player%} on damage: if player is attacker and victim: if difference between {killable::%victim%} and now > {@kill.time}: cancel event
  7. Cześć, tak powinno działać, wymaga SkStuff. add "{Invisible:1,NoBasePlate:1}" to nbt of {_stand} #zamiast set {_stand}'s visibility to false
  8. JozinStudio

    skrypcik

    Cześć, masz poprawiony! every 1 seconds: loop all players: if loop-player's tool's name is "&6&lBrush 3x3": apply strength to loop-player for 120 seconds #(ustawiłbym 1, albo 2 sekundy tutaj)
  9. JozinStudio

    Region Pomocy

    To zrób a nie posty nabijasz Imo skoro działa to jest git, nie ma co komplikować prostych rzeczy xd
  10. JozinStudio

    CLEAR CHAT

    To wtedy można tak loop 100 times: send "" to all players broadcast "wczyszczono"
  11. JozinStudio

    Region Pomocy

    Cze, kodzik powinien działać. W opcjach musisz zamienić "spawn" na region który chcesz. (działa bez żadnych addonów, ale musisz mieć chociażby WorldGuarda)
  12. Cze, masz tu kodzik. Jakby co potrzebujesz WorldGuarda i WorldEdita. Jak coś nie działa to pisz albo pokombinuj z "/" przed make player execute command, bo dawno nie robiłem nic z WE i WG i możliwe że coś tam krzywo poszło (otwórz najlepiej na stronce code.skript.pl ten kod, bo tam miałem 3 czy dwie linijki niepotrzebne i błąd jeden co edytowałem ale tutaj sie nie odświezył jeszcze)
  13. aa, no bo musi być totem of undying a nie samo totem
  14. Cze, masz tutaj evencik, powinno działać. on swap hand items: event-player's tool is a diamond sword cancel event Na przyszłość: https://docs.skunity.com/syntax/
  15. Cze, masz tu działający skrypt. Zmieniłem trochę nazwy tych list żeby miały jakikolwiek sens, if you ask me: pewnie tutaj leżał problem. Jakby co wszystko działa. Masz tam every 1 second do spawnowania zombie do zadania jakbyś chciał przetestować i komendę na całkowity reset misji.2 u wszystkich graczy. W razie problemów albo pytań pisz śmiało, nie używałem żadnych addonów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...