Skocz do zawartości

Username

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Username

  1. command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1 O północy komenda podana wyżej zostaje aktywowana i po prostu {misjon::%player%} powinno być zmienione na 1. Następnie, gdy gracz dołącza do gry zmienna zmienia się na 2 i w dalszej części skryptu losują mu się rzeczy związane z misją dzienną. Wszystko powinno działać natomiast zmienna {misjon::%player%} czasami się zmienia na 1 a czasami nie i zostaje w niej zapisana cyfra 2. on join: if {atarum.%player%} is 5: if {misjon::%player%} is 1: set {misjon::%player%} to 2 {atarum.%player%} - to jest zmienna sprawdzająca czy gracz wykonał poprzednie zadania, gdyż aby mieć dostęp do misji dziennych trzeba zrobić misje fabularne. To jest nie ważne.
  2. Cześć, mam problem ze skryptem. command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1 Działa tylko raz i potem już nie zmienia zmiennej na 1... Początek dalszego kodu: on join: if {atarum.%player%} is 5: if {misjon::%player%} is 1: set {misjon::%player%} to 2
  3. Do zamknięcia. Przerobiłem skrypt na trochę prostszy i wszystko działa.
  4. Nie działa... dmg nie jest zwiękrzony Edit1: Problem rozwiązany.
  5. Witam... Mam pewien skrypt, ale nie wiem jak zrobić by z lore wyłapało liczbę dzięki której zwiększy się dmg gracza. set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number ...{akcesoria.pierscien.%player%::2} oznacza "&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%", a {bon1.%player%} to np. 30. Chciałbym by skrypt wyłapał to 30 i użył go w skrypcie poniżej... On damage: if attacker is player: set damage to damage+{A9.%attacker%} Edit1: Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale opisałem w czym problem. Starałem się pisać jak najjaśniej.
  6. O niee Poszukam jeszcze w dokumentacji skquery może coś przeoczyłem ; /
  7. Nic nie zadziałało. Podczas każdej próby pojawiał się ten sam błąd ;/
  8. Wszystko już pewnie próbowałem Ale spróbuje jeszcze raz gdy tylko skończę pisać dalszą część skryptu.
  9. https://imgur.com/a/wZbQVP8 Niestety..
  10. Właśnie nie chcę tego robić w komendzie ;/ Jakbym miał to robić w komendzie to zajmie mi to 300 linii kodu ! To za dużo..
  11. Witam mam problem z tą oto linią kodu: format slot 4 of player with 1 wooden sword named "&e&lTekst" with lore "||&7tekst|| ||&cTeks" to close then check [{konto.%player%} is greater than 5000]:[remove 5000 from {konto.%player%}]->[set {klasaPWoj.%player%} to 2]->[add 10 to {bonA.%player%}]->[send "&e&lAwansowałeś na wojownika poziomu 2!"] Kod zaznaczony na zielono działa, natomiast zaznaczony kod na czerwono niestety nie chce zadziałać... Mógłby ktoś mi pomóc ? Jak ja to widzę... Wykrywa że gracz ma 5000->Usuwa pieniądze->itd.
  12. https://imgur.com/a/mXVxCZQ Niby wszystko działa ale nadal nie usuwa przedmiotu z ręki Nic się nie zmieniło..
  13. Witam mam problem z zaznaczoną linijką kodu, ona po prostu nie działa.. Wszystko inne działa w skrypcie tylko po kliknięciu przedmiotu, on nadal zostaje w ręku. variables: {serca.%player%} = false on rightclick: if name of player's tool is "&2&lReset Efektu Chodzenia": if {serca.%player%} is true: remove 1 11-disc named "&2&lReset Efektu Chodzenia" from player <------- set {serca.%player%} to false send "&cEfekty chodzenia wyłączone!" play raw sound "mob.zombie.death" at player with pitch -1 volume 2 else: send "&cObecnie nie korzystasz z żadnego efektu, spróbuj innym razem." play raw sound "mob.villager.hit" at player with pitch -2 volume 2 on any movement: if {serca.%player%} is true: spawn 5 of particle happy villager:1 offset by 0.1, 0.1, 0.1 at player Ps. To nie jest cały script.. dodałem tutaj tylko najważniejsze elementy. Tak wygląda komenda na otrzymywanie przedmiotu. command /Particle2: permission: kuferek.sk trigger: add 1 11-disc named "&2&lReset Efektu Chodzenia" with lore "&ePrzedmiot ten wyłącza efekt chodzenia." to player
  14. Witam, pomoże mi ktoś z tym skryptem: on death: if attacker is player: set {ranMon.%attacker%} to random integer from 1 to 30 if {ranMon.%attacker%} is 1: add 1 to {konto.%attacker%} if {ranMon.%attacker%} is 2: add 2 to {konto.%attacker%} if {ranMon.%attacker%} is 3: add 3 to {konto.%attacker%} W skrypcie chodzi o to by po zabiciu przeciwnika, gracz otrzymał daną ilość pieniędzy.
  15. Username

    Wykrywanie zmiany

    To wykrywanie zmiany ma być użyte w taki sposób że gdy gracz osiągnie wyższy level (add 1 to {lvl.%player%} ) to doda sie 1 do {gz} i chodzi o wykrycie jakiejkolwiek zmiany w {lvl.%player%} ~Wykrycie zmiany w {lvl.%player%}: trigger: add 1 to {gg} if {gz} is 1: if wiadomosc to gz: (wiem co tu napisac ale nie chce mi sie szukac tej linijki kodu w skryptach) ~i tu daje jakas nagrode za napisanie gz graczowi za wbicie levela wait 5 second set {gz} to 0 stop I to mniej wiecej tak ma działac. Ps. To jest przykład działania skryptu.
  16. Username

    Wykrywanie zmiany

    Napisałby ktoś skrypt, który by wykrywał zmianę np. {test.%player%} = 1 i jesli by sie zmienilo np na 2 to by aktywowała się dalsza część np send "OK"
  17. Username

    Procenty

    Witam. Napisałby ktoś skrypt (Jeżeli da się takie coś zrobić wgl) który z dwóch podanych wartości wyciągałby procenty ? (Np. 5/100,3/10,5600/10000)
  18. Username

    Plecak :D

    Mam wlasnie essentialsa xD
  19. Username

    Plecak :D

    Witam potrzebuje komendy w skrypcie, która by otwierała enderchesta. Na komentarze typu "Jest komenda /ec lub /enderchest" odpowiadam, u mnie na serwerze nie wiem czemu ale nie ma tej komendy, z góry dziękuje.
  20. Username

    Wykrywanie

    Napisałby ktoś skrypt, który wykrywałby czy gracz napisał "A" lub "B". Mam nadzieje że to nie będzie długi skrypt. Wystarczy żeby skrypt wykrywał że gracz napisał "A" lub "B"
  21. Username

    Nazwa dla mapy

    Cześć, ma ktoś jakiś pomysł jak nazwać tą mapkę ? Nie mam pomysłu Ss mapy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...