-
Ilość zawartości
44 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Treść opublikowana przez Username
-
Do zamknięcia...
-
command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1 O północy komenda podana wyżej zostaje aktywowana i po prostu {misjon::%player%} powinno być zmienione na 1. Następnie, gdy gracz dołącza do gry zmienna zmienia się na 2 i w dalszej części skryptu losują mu się rzeczy związane z misją dzienną. Wszystko powinno działać natomiast zmienna {misjon::%player%} czasami się zmienia na 1 a czasami nie i zostaje w niej zapisana cyfra 2. on join: if {atarum.%player%} is 5: if {misjon::%player%} is 1: set {misjon::%player%} to 2 {atarum.%player%} - to jest zmienna sprawdzająca czy gracz wykonał poprzednie zadania, gdyż aby mieć dostęp do misji dziennych trzeba zrobić misje fabularne. To jest nie ważne.
-
Cześć, mam problem ze skryptem. command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1 Działa tylko raz i potem już nie zmienia zmiennej na 1... Początek dalszego kodu: on join: if {atarum.%player%} is 5: if {misjon::%player%} is 1: set {misjon::%player%} to 2
-
Do zamknięcia. Przerobiłem skrypt na trochę prostszy i wszystko działa.
-
Nie działa... dmg nie jest zwiękrzony Edit1: Problem rozwiązany.
-
Witam... Mam pewien skrypt, ale nie wiem jak zrobić by z lore wyłapało liczbę dzięki której zwiększy się dmg gracza. set {A9.%player%} to {akcesoria.pierscien.%player%::2} parsed as number ...{akcesoria.pierscien.%player%::2} oznacza "&6Szansa na przeszywające uderzenie: %{bon1.%player%}%%%", a {bon1.%player%} to np. 30. Chciałbym by skrypt wyłapał to 30 i użył go w skrypcie poniżej... On damage: if attacker is player: set damage to damage+{A9.%attacker%} Edit1: Mam nadzieję że dobrze i zrozumiale opisałem w czym problem. Starałem się pisać jak najjaśniej.
-
No ok
-
O niee Poszukam jeszcze w dokumentacji skquery może coś przeoczyłem ; /
-
Nic nie zadziałało. Podczas każdej próby pojawiał się ten sam błąd ;/
-
Wszystko już pewnie próbowałem Ale spróbuje jeszcze raz gdy tylko skończę pisać dalszą część skryptu.
-
https://imgur.com/a/wZbQVP8 Niestety..
-
Właśnie nie chcę tego robić w komendzie ;/ Jakbym miał to robić w komendzie to zajmie mi to 300 linii kodu ! To za dużo..
-
Witam mam problem z tą oto linią kodu: format slot 4 of player with 1 wooden sword named "&e&lTekst" with lore "||&7tekst|| ||&cTeks" to close then check [{konto.%player%} is greater than 5000]:[remove 5000 from {konto.%player%}]->[set {klasaPWoj.%player%} to 2]->[add 10 to {bonA.%player%}]->[send "&e&lAwansowałeś na wojownika poziomu 2!"] Kod zaznaczony na zielono działa, natomiast zaznaczony kod na czerwono niestety nie chce zadziałać... Mógłby ktoś mi pomóc ? Jak ja to widzę... Wykrywa że gracz ma 5000->Usuwa pieniądze->itd.
-
https://imgur.com/a/mXVxCZQ Niby wszystko działa ale nadal nie usuwa przedmiotu z ręki Nic się nie zmieniło..
-
Witam mam problem z zaznaczoną linijką kodu, ona po prostu nie działa.. Wszystko inne działa w skrypcie tylko po kliknięciu przedmiotu, on nadal zostaje w ręku. variables: {serca.%player%} = false on rightclick: if name of player's tool is "&2&lReset Efektu Chodzenia": if {serca.%player%} is true: remove 1 11-disc named "&2&lReset Efektu Chodzenia" from player <------- set {serca.%player%} to false send "&cEfekty chodzenia wyłączone!" play raw sound "mob.zombie.death" at player with pitch -1 volume 2 else: send "&cObecnie nie korzystasz z żadnego efektu, spróbuj innym razem." play raw sound "mob.villager.hit" at player with pitch -2 volume 2 on any movement: if {serca.%player%} is true: spawn 5 of particle happy villager:1 offset by 0.1, 0.1, 0.1 at player Ps. To nie jest cały script.. dodałem tutaj tylko najważniejsze elementy. Tak wygląda komenda na otrzymywanie przedmiotu. command /Particle2: permission: kuferek.sk trigger: add 1 11-disc named "&2&lReset Efektu Chodzenia" with lore "&ePrzedmiot ten wyłącza efekt chodzenia." to player
-
Nie umiem dodać, że gracz po zabiciu kogoś dostaje ustaloną ilość pieniędzy - proszę o pomoc.
Username odpowiedział(a) na Username pytanie w Pytania i problemy
Dziękuje, wszystko działa -
Witam, pomoże mi ktoś z tym skryptem: on death: if attacker is player: set {ranMon.%attacker%} to random integer from 1 to 30 if {ranMon.%attacker%} is 1: add 1 to {konto.%attacker%} if {ranMon.%attacker%} is 2: add 2 to {konto.%attacker%} if {ranMon.%attacker%} is 3: add 3 to {konto.%attacker%} W skrypcie chodzi o to by po zabiciu przeciwnika, gracz otrzymał daną ilość pieniędzy.
-
To wykrywanie zmiany ma być użyte w taki sposób że gdy gracz osiągnie wyższy level (add 1 to {lvl.%player%} ) to doda sie 1 do {gz} i chodzi o wykrycie jakiejkolwiek zmiany w {lvl.%player%} ~Wykrycie zmiany w {lvl.%player%}: trigger: add 1 to {gg} if {gz} is 1: if wiadomosc to gz: (wiem co tu napisac ale nie chce mi sie szukac tej linijki kodu w skryptach) ~i tu daje jakas nagrode za napisanie gz graczowi za wbicie levela wait 5 second set {gz} to 0 stop I to mniej wiecej tak ma działac. Ps. To jest przykład działania skryptu.
-
Napisałby ktoś skrypt, który by wykrywał zmianę np. {test.%player%} = 1 i jesli by sie zmienilo np na 2 to by aktywowała się dalsza część np send "OK"
-
Witam. Napisałby ktoś skrypt (Jeżeli da się takie coś zrobić wgl) który z dwóch podanych wartości wyciągałby procenty ? (Np. 5/100,3/10,5600/10000)
-
Mam wlasnie essentialsa xD
-
Witam potrzebuje komendy w skrypcie, która by otwierała enderchesta. Na komentarze typu "Jest komenda /ec lub /enderchest" odpowiadam, u mnie na serwerze nie wiem czemu ale nie ma tej komendy, z góry dziękuje.
-
Napisałby ktoś skrypt, który wykrywałby czy gracz napisał "A" lub "B". Mam nadzieje że to nie będzie długi skrypt. Wystarczy żeby skrypt wykrywał że gracz napisał "A" lub "B"
-
Cześć, ma ktoś jakiś pomysł jak nazwać tą mapkę ? Nie mam pomysłu Ss mapy