1. Witam, prosiłbym o pomoc w poprawieniu skryptu..
# Cobblex by ABS# Data: 2014-06-12# Autor: ABS #Dodaje nowy blokon script load:register new shaped recipe for mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex" with lore "Kliknij PPM aby otrzymac przedmiot. ||| Info /cobblex stone." using cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone # Po kliknieciu prawym trzymajac moss on right click:if player has permission "cobblex.gracz":player is holding a mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex"give a random item of {cobbstone::*} to playerremove mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex" from player send "Otrzymales przedmiot!" # Jesli jest permissions to mzona dodac blok do dropu, np /cobstone applecommand /cobstone <items>:trigger:if player has permission "cobblex.admin":add arg to {cobbstone::*}send "Dodano &a%arg% do listy"
Cobblex sie tworzy, ale nie mozna dostać np jabłka po wczesniejszym dodaniu go do bazy..
2. Mam też pytanie, jak ustawić daną ilość bloków potrzebną do wytworzenia przedmiotu? próbowałem 64 cobblestone, cobblestone:64 ale nie działa, a w dokumentacji tego niestety nie znalazłem.
3. Korzystając z okazji chciałem się też dowiedzieć czego dotyczy ten błąd.
Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section.
Pytanie
ABS 1
1. Witam, prosiłbym o pomoc w poprawieniu skryptu..
Cobblex sie tworzy, ale nie mozna dostać np jabłka po wczesniejszym dodaniu go do bazy..
2. Mam też pytanie, jak ustawić daną ilość bloków potrzebną do wytworzenia przedmiotu? próbowałem 64 cobblestone, cobblestone:64 ale nie działa, a w dokumentacji tego niestety nie znalazłem.
3. Korzystając z okazji chciałem się też dowiedzieć czego dotyczy ten błąd.
Edytowane przez ABSOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi