Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem


ABS
 Udostępnij

Pytanie

1. Witam, prosiłbym o pomoc w poprawieniu skryptu..

 

# Cobblex by ABS# Data: 2014-06-12# Autor: ABS #Dodaje nowy blokon script load:register new shaped recipe for mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex" with lore "Kliknij PPM aby otrzymac przedmiot. ||| Info /cobblex stone." using cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone # Po kliknieciu prawym trzymajac moss on right click:if player has permission "cobblex.gracz":player is holding a mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex"give a random item of {cobbstone::*} to playerremove mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex" from player send "Otrzymales przedmiot!" # Jesli jest permissions to mzona dodac blok do dropu, np /cobstone applecommand /cobstone <items>:trigger:if player has permission "cobblex.admin":add arg to {cobbstone::*}send "Dodano &a%arg% do listy"

 

Cobblex sie tworzy, ale nie mozna dostać np jabłka po wczesniejszym dodaniu go do bazy..

 

2. Mam też pytanie, jak ustawić daną ilość bloków potrzebną do wytworzenia przedmiotu? próbowałem 64 cobblestone, cobblestone:64 ale nie działa, a w dokumentacji tego niestety nie znalazłem.

 

3. Korzystając z okazji chciałem się też dowiedzieć czego dotyczy ten błąd.

Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section.
Edytowane przez ABS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
# Cobblex by ABS# Data: 2014-06-12# Autor: ABS  #Dodaje nowy blokon script load:	register new shaped recipe for mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex" with lore "Kliknij PPM aby otrzymac przedmiot. ||| Info /cobblex stone." using cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone  # Po kliknieciu prawym trzymajac moss on right click:	if player has permission "cobblex.gracz":		if player is holding a mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex":			give a random item of {cobbstone::*} to player			remove mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex" from player 			send "Otrzymales przedmiot!"  # Jesli jest permissions to mzona dodac blok do dropu, np /cobstone applecommand /cobstone <items>:	trigger:		if player has permission "cobblex.admin":			add arg to {cobbstone::*}			send "Dodano &a%arg% do listy"

1) Chodziło o wytabowanie?

2) Nie można obecnie tego zrobić

3) Poprawiłem w powyższym kodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie o wytabowanie, ponieważ nie wiem ale tutaj wkleiło bez tabów.. No cóż, uroki mojego kommputera być może. Głównie chodziło o to, że kod nie działa do końca. Czyli po kliknięciu na item już nie otrzymuje wcześniej ustawionej nagrody ani też cobblex nie znika graczowi z eq.

Edytowane przez ABS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
# Cobblex by ABS# Data: 2014-06-12# Autor: ABS   #Dodaje nowy blokon script load:	register new shaped recipe for mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex" with lore "Kliknij PPM aby otrzymac przedmiot. ||| Info /cobblex stone." using cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone, cobblestone   # Po kliknieciu prawym trzymajac moss on right click:	if player has permission "cobblex.gracz":		set {_item} to player's tool		if player's tool is mossy cobblestone:			if name of player's tool is "Cobblex":				give a random item of {cobbstone::*} to player				remove mossy cobblestone from player's inventory				send "Otrzymales przedmiot!"   # Jesli jest permissions to mzona dodac blok do dropu, np /cobstone applecommand /cobstone <items>:	trigger:		if player has permission "cobblex.admin":			add arg to {cobbstone::*}			send "Dodano &a%arg% do listy"

Licze na like, bo odpowiedziałem na pytanie 2, naprawiłem problem 3 bo mi nic nie wyskakuje(ŻADEN BŁĄD), Działa dawanie nagrody, ale nie usuwa itemku, usunie jak zamienisz to:

				remove mossy cobblestone of sharpness 5 named "Cobblex"  from player's inventory

na:

				remove mossy cobblestone of sharpness 5 from player's inventory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki :D Ale tego błędu z 3 nie było bo wyskoczył mi kiedyś i tylko byłem ciekaw, więc nie naprawiłeś :D Wpadłem za to na pomysł aby ten item działał w inną stronę. Nie jest usuwany z EQ ale usuwa 576 sztuk cobbla z eq i wtedy daje nagordę. Uzyłem czegoś takiego: 

on right click:    if player has permission "cobblex.gracz":        set {_item} to player's tool        if player's tool is mossy cobblestone:            if name of player's tool is "Cobblex":                if player has 576 cobblestone:                give a random item of {cobbstone::*} to player                remove 576 cobblestone from player's inventory                send "Otrzymales przedmiot!"            else:                send "Error" 

Tylko zamiast wyswietlac error w momencie kiedy nie ma w eq  więcej lub 576 cobla  kasuje cały cobbl z eq i daje item. Czy to trzeba zrobić za pomocą zmiennej i porównania do niej wartości cobbla w eq?

 

Kod błędu przy takiej konfiguracji:

 

[22:16:19] [server thread/WARN]: [skript] Empty configuration section! You might want to indent
one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at
the end of the line if you don't want this line to start a section. (cobblex.sk,
line 15: if player has 576 cobblestone:')

 

Edit: DZIAŁA : D Jestem głupi i brakło mi w kodzie 2 słów, "in inventory" ;) Ale człowiek się uczy na własnych błędach :D 

Edytowane przez ABS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

te błędy mi też wyskakują, ale olewam je i wszystko gra :)

a nie działa bo masz za mało tabów - give itd musi być jeszcze 1 dalej :p chyba ogarniesz

Co do błędów to jestem trochę pedantyczny i zawsze dążę do tego, żeby wszystko działało bezbłędnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

okej, załapałem :D Jestem trochę ciężko kapujący ale kiedy już coś zrozumiem to nie trzeba później tłumaczyć :D A czy skript może obsługuje zmienne zadeklarowane wcześniej? I czy to powinno wyglądać:
 

variables:     {error_permissions} = send "&aNie posiadasz permissions do uzycia tego itemu."  

I jak wygląda linijka na usunięcie wartości ze zmiennej?

del %arg% from {zmienna}czy del %arg% to {zmienna}
Edytowane przez ABS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...