Skocz do zawartości
  • 0

Giant co 30 min na randomowych kordach.


xFreku

Pytanie

Opis skryptu:
- Co 30 min spawnuje się giant i wyskakuje broadcrast jego kordów,

- Moze sie pojawić 250 kratek od spawnu, [jeżeli to jest możliwe]

- Ma on różne moce, takie jak pioruny, podpalenie, otrucie i wybuchy,

- Posiada on 300 hp,

- Na głowie siedzi mu ghast, [jeżeli to jest możliwe]

- Drop to 2 diaxy.

 

Za napisanie 3 limity like ;o

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

To jest "

EpicBoss" i nie nabijam postów a link do Filmiku o pluginie masz tutaj:https://www.youtube.com/watch?v=EBs39tpbuhE"

Ma wszystkie funkcje które chcesz tylko musisz sobie zedytować na własne potrzeby niektóre rzeczy z tego pluginu. Ale jest to proste i życzę aby wszytko poszło ci OK z tym pluginem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hahah EpicBoss... Stary nie aktualizowany plugin na 1.6.4 Laguje serwa i nie jest aż taki fajny, jak by się zdawało. Skript daje więcej możliwości niż ten plugin. MIałem go ale wywaliłem i napisałem na to własny skrypt. Dzięki temu mam nowe rodzaje zombie i możliwość dowolnej modyfikacji każdego moba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /gspawn:    trigger:        player has permission "gspawn.admin":            set {giant} at location of playerevery 30 minutes:    loop blocks in radius 250 of {giant}:        spawn a giant at loop-block        broadcast "&2&lPojawil sie giant na &9&l%location of spawned entity%&2&l!"        set the maximum health of spawned entity to 300        heal spawned entityevery 15 seconds:    loop all players:        loop entities in radius 20 of loop-player:            loop-entity is giant:                chance of 10%:                    strike lightning at loop-player                chance of 10%:                    ignite loop-player for 5 seconds                chance of 10%:                    apply poison 2 to loop-player for 5 seconds                chance of 5%:                    create a safe explosion of force 10 at loop-entityon damage of giant:    damage was caused by explosion:        cancel event   on death of giant:    drop 2 diamonds at victim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
every 30 minutes:    loop blocks in radius 250 of {giant}:        spawn a giant at loop-block        broadcast "&2&lPojawil sie giant na &9&l%location of spawned entity%&2&l!"        set the maximum health of spawned entity to 300        heal spawned entity

czy to czasem nie zespawnuje moba na KAŻDYM bloku powodując zniszczenie mapki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Gość DonFallingCookie
options:    time: 1 minute    chance: 50%    min.x: 10    max.x: 7000    min.z: 10    max.z: 7000    min.y: 70    max.y: 90    item1: 1 diamond sword of sharpness 6 and fire aspect 3    item2: 1 diamond sword of sharpness 6 and knockback 5    item3: 1 diamond helmet of protection 5 and unbreaking 3    item4: 1 diamond chestplate of protection 5 and unbreaking 3    item5: 1 diamond leggings of protection 5 and unbreaking 3    item6: 1 diamond boots of protection 5 and unbreaking 3    item7: 1 bow of infinity 1 and punch 5    item8: 1 enchanted golden apple    item9: 1 ender pearl    item10: 3 golden appleevery {@time}:    chance of {@chance}:        set {_loc1} to a random integer beetwen {@min.x} and {@max.x}        set {_loc3} to a random integer between {@min.z} and {@max.z}        set {_loc2} to a random integer between {@min.y} and {@max.y}        set {_pos} to location at {_loc1}, {loc2}, {loc3}        if block at location {_pos} is air:            if block above location {_pos} is air:                if block under location {_pos} is not lava or water or air:                    spawn 1 giant at location of {_pos}on death of giant:    set {_loot} to random integer between 1 and 10:    if {_loot} is 1:        drop {@item1}    if {_loot} is 2:        drop {@item2}    if {_loot} is 3:        drop {@item3}    if {_loot} is 4:        drop {@item4}    if {_loot} is 5:        drop {@item5}    if {_loot} is 6:        drop {@item6}    if {_loot} is 7:        drop {@item7}    if {_loot} is 8:        drop {@item8}    if {_loot} is 9:        drop {@item9}    if {_loot} is 10:        drop {@item10}

Mój stary działający kod z innego forum :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 10.06.2014 o 22:19, ReaLista napisał:

Slupik98

i napisałbyś takie coś (jeśli się da) że klikając na moba admin może ustawić mu HP , armor itp..itd..?

 

Na razie mam tyle:

http://code.skript.pl/c3jI1xUv/

Nie testowałem i na 90% coś nie będzie działać, ale zasadę działania już macie :)

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...