Skocz do zawartości
  • 0

Tabliczka, problem


AboundPL
 Udostępnij

Pytanie

Mam taki skrypt na Quake (nie dokończony):

variables:    {quake.gracze} = 0on click on sign:    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Dolacz!":            teleport player to {quake}            add 1 to {quake.gracze}            set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Opusc!":            teleport player to {spawn}            remove 1 from {quake.gracze}

Chcę zrobić aby po kliknięciu tabliczki "Opusc!" odświeżała się tabliczka od dołączania.

Myślę że zrozumieliście ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
variables:    {quake.gracze} = 0on click on sign:    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Dolacz!":            teleport player to {quake}            add 1 to {quake.gracze}            set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Opusc!":            teleport player to {spawn}            remove 1 from {quake.gracze}            set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"

Wystarczyło powtórzyć linijkę z ustawieniem linijki 3 XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie wiem czy da sie odswiezac tabliczki co np. 1 sec, aby pokazywalo aktualna ilosc graczy, ale 3maj na poprawione dolaczanie/odlaczanie, dzieki ktoremu gracz jezeli jest juz w grze nie moze wejsc do niej jeszcze raz, lub gdy go nie ma, to nie moze odejsc

variables:    {quake.gracze} = 0    {quake.%player%} = 0on click on sign:    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Dolacz!":            if {quake.%player%} is 0:                teleport player to {quake}                add 1 to {quake.gracze}                set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"                set {quake.%player%} to 1            else:                send "Jestes juz w grze!"    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Opusc!":            if {quake.%player%} is 1:                  teleport player to {spawn}                  remove 1 from {quake.gracze}                  set {quake.%player%} to 0            else:                  send "Nie jestes w grze!"

Zawsze prawdziwa liczbe graczy mozesz uzyskac na tabliczce wyjscia po przez zrobienie czegos takiego:

variables:    {quake.gracze} = 0    {quake.%player%} = 0on click on sign:    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Dolacz!":            if {quake.%player%} is 0:                teleport player to {quake}                add 1 to {quake.gracze}                set {quake.%player%} to 1            else:                send "Jestes juz w grze!"    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Opusc!":            if {quake.%player%} is 1:                teleport player to {spawn}                remove 1 from {quake.gracze}                set {quake.%player%} to 0                set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"            else:                send "Nie jestes w grze!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki ale to już miałem załatwione takim czymś:

variables:    {quake.gracze} = 0on click on sign:    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Dolacz!":            if {JestemNaQuake.%player%} is false:                set {JestemNaQuake.%player%} to true                teleport player to {quake}                add 1 to {quake.gracze}                set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"            else:                send "&8[&cQuake&8] &aJestes juz w grze!"    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Opusc!":            if {JestemNaQuake.%player%} is true:                set {JestemNaQuake.%player%} to false                teleport player to {spawn}                remove 1 from {quake.gracze}                set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"            else:                send "&8[&cQuake&8] &aNie jestes w grze!"on quit:    if {JestemNaQuake.%player%} is true:        set {JestemNaQuake.%player%} to falseon respawn:    if {JestemNaQuake.%player%} is true:        teleport player to {quake}

Ale dalej chcę aby po naciśnięciu na tabliczkę od opuszczania, odświeżała się tabliczka od dołączania. 

Edytowane przez AboundPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:    {quake.gracze} = 0on click on sign:    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Dolacz!":            teleport player to {quake}            add 1 to {quake.gracze}            set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Opusc!":            teleport player to {spawn}            remove 1 from {quake.gracze}            loop all blocks:                line 1 of loop-block is "&8[&cQuake&8]":                    line 2 of loop-block is "&6Dolacz!":                        set line 3 of loop-block to "%{quake.gracze}%/16"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dalej nie dziala...

variables:    {quake.gracze} = 0on click on sign:    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Dolacz!":            if {JestemNaQuake.%player%} is false:                set {JestemNaQuake.%player%} to true                teleport player to {quake}                add 1 to {quake.gracze}                set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"            else:                send "&8[&cQuake&8] &aJestes juz w grze!"    line 1 is "&8[&cQuake&8]":        line 2 is "&6Opusc!":            if {JestemNaQuake.%player%} is true:                set {JestemNaQuake.%player%} to false                teleport player to {spawn}                remove 1 from {quake.gracze}                loop all blocks:                    loop-block is sign:                        line 1 of loop-block is "&8[&cQuake&8]":                            line 2 of loop-block is "&6Dolacz!":                                set line 3 of loop-block to "%{quake.gracze}%/16"            else:                send "&8[&cQuake&8] &aNie jestes w grze!"on quit:    if {JestemNaQuake.%player%} is true:        set {JestemNaQuake.%player%} to falseon respawn:    if {JestemNaQuake.%player%} is true:        teleport player to {quake}
Edytowane przez AboundPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:	{quake.gracze} = 0on click on sign:	line 1 is "&8[&cQuake&8]":		line 2 is "&6Dolacz!":			if {JestemNaQuake.%player%} is false:				set {JestemNaQuake.%player%} to true				teleport player to {quake}				add 1 to {quake.gracze}				set line 3 to "%{quake.gracze}%/16"			else:				send "&8[&cQuake&8] &aJestes juz w grze!"	line 1 is "&8[&cQuake&8]":		line 2 is "&6Opusc!":			if {JestemNaQuake.%player%} is true:				set {JestemNaQuake.%player%} to false				teleport player to {spawn}				remove 1 from {quake.gracze}				loop all blocks:					loop-block is sign:						set {_loc.sign} to location of loop-block						if line 1 of sign at {_loc.sign} is "&8[&cQuake&8]":							line 2 of sign at {_loc.sign} is "&6Dolacz!":								set line 3 of sign at {_loc.sign} to "%{quake.gracze}%/16"			else:				send "&8[&cQuake&8] &aNie jestes w grze!"on quit:	if {JestemNaQuake.%player%} is true:		set {JestemNaQuake.%player%} to falseon respawn:	if {JestemNaQuake.%player%} is true:		teleport player to {quake}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...