Skocz do zawartości
  • 0

Ender Crystal


DeLajt

Pytanie

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Gość DonFallingCookie
on damage of a endercrystal:	cancel event	add 1 to {x.%location of event-block%}	if {x.%location of event-block%} is 10:		set {x.%location of event-block%} to 0		spawn 1 skeleton or 1 zombie or 1 spider at location of event-block

Nie wiem czy zadziała, nie testowałem :/

Edytowane przez DonFallingCookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

raz piszesz on damage, raz piszesz block...

zdecyduj się.

on click on ender crystal:    cancel event    add 1 to {ilosc.%location of clicked block%}    {ilosc.%location of clicked block%} is 10:        set {ilosc.%location of clicked block%} to 0        loop 5 times:            spawn zombie above clicked block            spawn skeleton above clicked block            wait 1 second
Jak to nie zadziała to zamień wszyskie "clicked block" na "clicked entity" a zmienną {ilosc.%location of clicked block%}" na "{ilosc.%clicked entity%}", bo ne wiem czy ender to blok czy stworzenie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ender Crystal to mob :p

on click on ender crystal:    cancel event    add 1 to {10.%clicked entity%}    {ilosc.%location of clicked block%} is 10:        set {10.%clicked entity%} to 0        loop 5 times:            spawn zombie above clicked entity            spawn skeleton above clicked entity            wait 1 second

Tak ma wyglądać kod ? :P 

 

http://scr.hu/2fr7/gsz9d - takei cos wyszlo :( 
Edytowane przez DeLajt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:    10.%location of victim% = 0on damage of ender crystal:    cancel event    add 1 to {10.%location of victim%}    if {10.%location of victim%} is 10:        set {10.%location of victim%} to 0        loop 5 times:            spawn zombie above victim            spawn skeleton above victim            wait 1 second

Spróbuj z tym, a jak nie zadziała to usuń sekcję "variables", może nie trzeba ustawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
variables:    10.%location of victim% = 0on damage of ender crystal:    broadcast "%{10.%location of victim%}%"    add 1 to {10.%location of victim%}    broadcast "%{10.%location of victim%}%"    if {10.%location of victim%} is 10:        broadcast "%{10.%location of victim%}%"        set {10.%location of victim%} to 0        loop 5 times:            spawn zombie above victim            spawn skeleton above victim            wait 1 second    cancel event

wrzuć to i napisz co chat pokazał. Przesunąłem cancel event i dodałem debuga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on damage of ender crystal:	set {_10.%location of victim%} to 0	broadcast "%{_10.%location of victim%}%"	add 1 to {_10.%location of victim%}	broadcast "%{_10.%location of victim%}%"	if {_10.%location of victim%} is 10:		broadcast "%{_10.%location of victim%}%"		set {_10.%location of victim%} to 0		loop 5 times:			spawn zombie above victim			spawn skeleton above victim			wait 1 second	cancel event
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

a nie "0" "1"? Musisz podawać w odpowiedniej kolejności.

on damage of ender crystal:	set {10.%location of victim%} to 0	broadcast "%{10.%location of victim%}%"	add 1 to {10.%location of victim%}	broadcast "%{10.%location of victim%}%"	if {10.%location of victim%} is 10:		broadcast "%{10.%location of victim%}%"		set {10.%location of victim%} to 0		loop 5 times:			spawn zombie above victim			spawn skeleton above victim			wait 1 second	cancel event

A dałeś linka. teraz zauważyłem. Nasepnym razem zrób tak:

1) napisz "walnięcie"

2) walnij 1 raz

3) napisz "walenie"

4) walnij 10 razy

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...