DeLajt 15 Opublikowano 7 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 czerwca 2014 Siemanko dałoby rade zrobić coś takiego że gdy zespawnuje się endercrystal to po uderzeniu nie wybucha lecz spawnuje co jakiś czas moby ? Tzn. co np 10 hitów wylatują z niego moby np. szkielety / zombie / pajaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 7 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 czerwca 2014 (edytowane) on damage of a endercrystal: cancel event add 1 to {x.%location of event-block%} if {x.%location of event-block%} is 10: set {x.%location of event-block%} to 0 spawn 1 skeleton or 1 zombie or 1 spider at location of event-blockNie wiem czy zadziała, nie testowałem :/ Edytowane 7 czerwca 2014 przez DonFallingCookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 raz piszesz on damage, raz piszesz block... zdecyduj się. on click on ender crystal: cancel event add 1 to {ilosc.%location of clicked block%} {ilosc.%location of clicked block%} is 10: set {ilosc.%location of clicked block%} to 0 loop 5 times: spawn zombie above clicked block spawn skeleton above clicked block wait 1 secondJak to nie zadziała to zamień wszyskie "clicked block" na "clicked entity" a zmienną {ilosc.%location of clicked block%}" na "{ilosc.%clicked entity%}", bo ne wiem czy ender to blok czy stworzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość DonFallingCookie Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 @upssry ;-; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) Ender Crystal to mob :pon click on ender crystal: cancel event add 1 to {10.%clicked entity%} {ilosc.%location of clicked block%} is 10: set {10.%clicked entity%} to 0 loop 5 times: spawn zombie above clicked entity spawn skeleton above clicked entity wait 1 secondTak ma wyglądać kod ? :P http://scr.hu/2fr7/gsz9d - takei cos wyszlo :( Edytowane 8 czerwca 2014 przez DeLajt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Żyraf 170 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 on damage of ender crystal: cancel event add 1 to {10.%victim%} {ilosc.%victim%} is 10: set {10.%victim%} to 0 loop 5 times: spawn zombie above clicked entity spawn skeleton above clicked entity wait 1 secondA tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) http://scr.hu/2fr7/g7wcd Jedyne co działa to to że nie wybucha :D ani zniszczyć tak jakby duch został komenda /killall mobs tez sie nieda xD Edytowane 8 czerwca 2014 przez DeLajt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Żyraf 170 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 DeLajt, ale zobacz to co ja napisałem.@EDIT:Ach, wiem. Zamien wszystkie "clicked entity" na "victim". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PrzypalonyOmlet 35 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 variables: 10.%location of victim% = 0on damage of ender crystal: cancel event add 1 to {10.%location of victim%} if {10.%location of victim%} is 10: set {10.%location of victim%} to 0 loop 5 times: spawn zombie above victim spawn skeleton above victim wait 1 secondSpróbuj z tym, a jak nie zadziała to usuń sekcję "variables", może nie trzeba ustawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 Niema żadnych błędów ale nie da sie go ani bić ani nic nawet zniszczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 variables: 10.%location of victim% = 0on damage of ender crystal: broadcast "%{10.%location of victim%}%" add 1 to {10.%location of victim%} broadcast "%{10.%location of victim%}%" if {10.%location of victim%} is 10: broadcast "%{10.%location of victim%}%" set {10.%location of victim%} to 0 loop 5 times: spawn zombie above victim spawn skeleton above victim wait 1 second cancel eventwrzuć to i napisz co chat pokazał. Przesunąłem cancel event i dodałem debuga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) Takie coś http://scr.hu/2fr7/6pox0 Jak uderzam wyskakuje "none" na czacie Edytowane 8 czerwca 2014 przez DeLajt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 on damage of ender crystal: set {_10.%location of victim%} to 0 broadcast "%{_10.%location of victim%}%" add 1 to {_10.%location of victim%} broadcast "%{_10.%location of victim%}%" if {_10.%location of victim%} is 10: broadcast "%{_10.%location of victim%}%" set {_10.%location of victim%} to 0 loop 5 times: spawn zombie above victim spawn skeleton above victim wait 1 second cancel event Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) Teraz jak bije wyskakuje tylko na czacie " 1" "0" http://scr.hu/2fr7/bwdov Edytowane 8 czerwca 2014 przez DeLajt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) a nie "0" "1"? Musisz podawać w odpowiedniej kolejności.on damage of ender crystal: set {10.%location of victim%} to 0 broadcast "%{10.%location of victim%}%" add 1 to {10.%location of victim%} broadcast "%{10.%location of victim%}%" if {10.%location of victim%} is 10: broadcast "%{10.%location of victim%}%" set {10.%location of victim%} to 0 loop 5 times: spawn zombie above victim spawn skeleton above victim wait 1 second cancel eventA dałeś linka. teraz zauważyłem. Nasepnym razem zrób tak:1) napisz "walnięcie"2) walnij 1 raz3) napisz "walenie"4) walnij 10 razy Edytowane 8 czerwca 2014 przez Slupik98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 DeLajt 15 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 (edytowane) @UP sorki 0 1 wyskakuje Gdzie mam wpisac to walnięcie i walenie ? Na czacie nic nie daje// Close ~ Parrot Edytowane 17 lipca 2014 przez Parrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
DeLajt 15
Siemanko dałoby rade zrobić coś takiego że gdy zespawnuje się endercrystal to po uderzeniu nie wybucha lecz spawnuje co jakiś czas moby ?
Tzn. co np 10 hitów wylatują z niego moby np. szkielety / zombie / pajaki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi