Skocz do zawartości
  • 0

Zapisywanie gracza do zmiennej


RickPlayingPL

Pytanie

Czy dałoby się tak zrobić żeby od zadanych obrażeń zapisywało gracza do zmiennej a przy on death żeby go odczytywało, bo jak na razie kod poniżej wywołuje wiadomość Gracz x zostal zabity przez <none>!

on damage of player:    cancel event    damage player by 0.5on death of player:    broadcast "Gracz %victim% zostal zabity przez %attacker%"    add x to {x.%attacker%}
Edytowane przez RickPlayingPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...