Hakushami 51 Opublikowano 6 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2014 Witam, czy dało by się zrobić spawn iron golem nazwanego Snieznym potworem, który ma 100 hp i bije np. śnieżkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 6 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2014 a w co na przykład? Troche dokumentacji, trochę notepada++ i może się coś napisze... ale jutro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 adek1990 31 Opublikowano 6 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2014 Ze ma 100hp to no problem ale gozej z zucaniem snieszkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 6 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2014 on spawn: event-entity is iron golem: set the name of event-entity to "Sniezny golem" set the maximum health of event-entity to 100every 3 seconds: loop all players: loop entities in radius 20 of loop-player: loop-entity-1 is iron golem named "Sniezny golem": shoot a snowball from loop-entity-1 at speed 1 loop entities in radius 20 of loop-entity-1: push shot projectile towards loop-entity-2 at speed 5Wymaga ExtraSK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hakushami 51 Opublikowano 6 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2014 Mógłbyś podać link'a do downloadu tego pluginu, bo za życie nie mogę znaleźć tego w google? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 6 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2014 W dziale dodatki w temacie Parrota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hakushami 51 Opublikowano 6 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2014 (edytowane) Dzięki wielkie ;D. Co do skryptu to golem nie strzela śnieżkami i jest taki błąd: There are multiple loops that match loop-entity. Use loop-entity-1/2/3/etc. to specify which loop's value you want. <show.sk, line 60: loop-entity is iron golem named "Sniezny golem"; Edytowane 6 czerwca 2014 przez Hakushami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 6 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2014 Dobra. Teraz na spokojnie powinno działać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hakushami 51 Opublikowano 6 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2014 (edytowane) Sprawdzę później, bo na drugim kompie jestem. Nie działa, wywala taki błąd: 'iron golem' is not an item type <nazwa.sk, line 65: loop-entity-1 is iron golem named "Sniezny golem": Edytowane 6 czerwca 2014 przez Hakushami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 7 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 czerwca 2014 on spawn: event-entity is iron golem: set the name of event-entity to "Sniezny golem" set the maximum health of event-entity to 100 heal event-entity every 3 seconds: loop all players: loop entities in radius 20 of loop-player: if loop-entity-1 is iron golem: if name of loop-entity-1 is "Sniezny golem": shoot a snowball from loop-entity-1 at speed 1 loop entities in radius 20 of loop-entity-1: push shot projectile towards loop-entity-2 at speed 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hakushami 51 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 Wywala taki błąd: 'projectile towards loop-entity-2' is not a directionline 80: push shot projectile towards loop-entity-2 at speed 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 Użyj coś takiego: on spawn: event-entity is iron golem: set the name of event-entity to "Sniezny golem" set the maximum health of event-entity to 100 heal event-entity every 3 seconds: loop all players: loop entities in radius 20 of loop-player-1: if loop-entity-1 is iron golem: if name of loop-entity-1 is "Sniezny golem": spawn a snowball at location of loop-entity-1 loop entities in radius 20 of loop-entity-1: push spawned entity towards loop-entity-2 at speed 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hakushami 51 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 @UP Nie działa ; < There are multiple loops that match loop-player. Use want.line 75: loop entities in radius 20 of loop-player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 8 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 Zamień loop-player na loop-player-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Hakushami 51 Opublikowano 8 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 czerwca 2014 Nie wywala błędów, ale nie strzela śnieżkami ;C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Hakushami 51
Witam, czy dało by się zrobić spawn iron golem nazwanego Snieznym potworem, który ma 100 hp i bije np. śnieżkami?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi