PoweredDragon 1016 Opublikowano 4 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 Chodzi mi o to: create bar with "Nazwa" and volume {boss.hp}/({boss.max.hp}/100) to loop-players{boss.max.hp} przechowuje stałą wartość(np. 2000).{boss.hp} przechowuje wartość zmienną(za każdym uderzeniem odejmuje coś od tej wartości i uaktualnia pasek) Więc jeśli wejściową {boss.hp} jest {boss.max.hp}, zobaczę tutaj wartość procentową 200/(2000/100) = 200/20=10 i jest to rzeczywiście 10% Jakby był ktoś, to mógłby wypróbować, to będę wdzięczny ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 4 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 (edytowane) "Nazwa" and volume {boss.hp}/({boss.max.hp}/100) to loop-players is not entity typeon script load: set {boss.hp} to 1000 set {boss.max.hp} to 2000 create bar with "Nazwa" and volume {boss.hp}/({boss.max.hp}/100) to loop-players Edytowane 4 czerwca 2014 przez Slupik98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 4 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 @UPMasz w ogóle Bar API? I nie ma nawet pętli, to jak ty chcesz, aby się wyświetliło dla zapętlonych graczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 4 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 czerwca 2014 A faktycznie. Ale się zagapiłem. Zapomniałem że trzeba BarAPI, z przyzwyczajenia myślałem że wystarczy wildskript i sk+(zazwyczaj tak jest). Jutro wgram i przetestuje. Teraz myślę nad własnym kodem bo coś nie tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 5 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2014 spróbuj tak: {boss.hp}*0.10) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 5 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2014 @UP Ale to zawsze wyświetli 10%, a ja chcę, żeby wyświetlało obecną wartość procentową... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 5 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2014 wybacz, nie zrozumiałem. Mógłbyś bardziej to opisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piratjsk 699 Opublikowano 5 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2014 Wzór na obliczanie procentów: <wartość> / <maksymalna_wartość> * 100Czyli Twój kod powinien wyglądać tak:{boss.hp} / {boss.max.hp} * 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 5 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2014 No właśnie nie :)rozważmy {boss.hp}/({boss.max.hp}/100) dla:boss.hp = 2boss.max.hp = 5 2/(5/100) = 2/0,05 = 40[%]2/5*100 = 0,4 * 100 = 40[%]Wychodzi na to samo bo dzielnik dzielisz przez 100 więc zwiększasz wynik o 100 tak samo jak przy mnożeniu, gdyż dzielnik jest 100 razy mniejszy. Przykład jeżeli skript akceptuje nawiasy jest ok, a jak nie akceptuje ich to wtedy wynik nie wyjdzie poprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 5 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2014 Czyli innymi słowy, oba wzory są poprawne? A czy działa ci chociaż ten mój? Bo raczej nie wiem, czy warto zmieniać xF Jeśli działa, to nie trzeba ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piratjsk 699 Opublikowano 5 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 czerwca 2014 @2up Nom rzeczywiście. Jednak moim zdaniem kod, który podałem wygląda lepiej.@up Tak, obydwa kody działają poprawnie. Dzięki, Zamykam ;) ~Dragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
PoweredDragon 1016
Chodzi mi o to:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi