Skocz do zawartości
  • 0

Arytmetyka;Matma;Czy to zadziała, tak jak myślę?


PoweredDragon

Pytanie

Chodzi mi o to:

 

create bar with "Nazwa" and volume {boss.hp}/({boss.max.hp}/100) to loop-players
{boss.max.hp} przechowuje stałą wartość(np. 2000).
{boss.hp} przechowuje wartość zmienną(za każdym uderzeniem odejmuje coś od tej wartości i uaktualnia pasek)
 
Więc jeśli wejściową {boss.hp} jest {boss.max.hp}, zobaczę tutaj wartość procentową
 
200/(2000/100) = 200/20=10 i jest to rzeczywiście 10%
 
Jakby był ktoś, to mógłby wypróbować, to będę wdzięczny ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

"Nazwa" and volume {boss.hp}/({boss.max.hp}/100) to loop-players is not entity type

on script load:	set {boss.hp} to 1000	set {boss.max.hp} to 2000	create bar with "Nazwa" and volume {boss.hp}/({boss.max.hp}/100) to loop-players
Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No właśnie nie :)

rozważmy {boss.hp}/({boss.max.hp}/100) dla:

boss.hp = 2

boss.max.hp = 5

 

2/(5/100) = 2/0,05 = 40[%]

2/5*100 = 0,4 * 100 = 40[%]

Wychodzi na to samo bo dzielnik dzielisz przez 100 więc zwiększasz wynik o 100 tak samo jak przy mnożeniu, gdyż dzielnik jest 100 razy mniejszy.

 

Przykład jeżeli skript akceptuje nawiasy jest ok, a jak nie akceptuje ich to wtedy wynik nie wyjdzie poprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...