Skocz do zawartości
  • 0

Wuciaganie listy na tabliczke


Damian
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam taki problem ze nie wiem jak wyciagnac liste na tabliczke:

on rightclick on sign:	if line 1 of the clicked block is "&1[KitDeath]":		if line 2 of the clicked block is "{kits::*}":			loop {kit::*}: 				give player (loop-value parsed as item)			equip player with {kit.%arg 2%.boots} parsed as item			equip player with {kit.%arg 2%.chestplate} parsed as item			equip player with {kit.%arg 2%.leggings} parsed as item			equip player with {kit.%arg 2%.helmet} parsed as item			send "&6>> &aDostales kit &6[&a%arg 2%&6]"					on sign change:	if line 1 is "[k]":		if line 2 is "{kits::*}":			set line 1 to "&1[KitDeath]"			send "&6>> &aStworzono tabliczke  &6KIT"			stop		else:			set line 2 to "&4Error!"	
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ale przy tworzeniu nie jest potrzebny kolor dopiero po stworzeniu zmienia na kolor i daną nazwe

on sign change:	if line 1 is "[k]": #Nie jest potrzebny kolor do stworzeni :>				if line 2 is "{kits::*}":				set line 1 to "&1[KitDeath]"			send "&6>> &aStworzono tabliczke  &6KIT"			stop		else:			set line 2 to "&4Error!

Ja bym to zrobił tak:

on sign change:<tab>if line 1 is "[k]":<tab><tab>if line 2 is "{kits::*}":<tab><tab><tab>if player has permission "kit.tworzenie":<tab><tab><tab><tab>set line 1 to "&1[KitDeath]"<tab><tab><tab><tab>send "&6>> &aStworzono tabliczke  &6KIT"<tab><tab><tab><tab>stop<tab><tab><tab>else:<tab><tab><tab><tab>send "&4Nie masz uprawnień do tworzenia tabliczki z kit"<tab><tab>else:<tab><tab><tab>set line 2 to "&4Error!" 
Edytowane przez NeXv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Boze piszecie wg o czym innym. Piszcie na temat, che aby w drugiej linijsce na tabliczce rozpoznawalo nazwe z listy

on rightclick on sign:    if line 1 of the clicked block is "&1[KitDeath]":        if line 2 of the clicked block is "{kits::*}":            loop {kit::*}:                give player (loop-value parsed as item)            equip player with {kit.%arg 2%.boots} parsed as item            equip player with {kit.%arg 2%.chestplate} parsed as item            equip player with {kit.%arg 2%.leggings} parsed as item            equip player with {kit.%arg 2%.helmet} parsed as item            send "&6>> &aDostales kit &6[&a%arg 2%&6]" 

Jak zamienic %arg 2% ? aby rozpoznawalo w 2 linijce text

Edytowane przez Damian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick on sign:	if line 1 of the clicked block is "&1[KitDeath]":		if line 2 of the clicked block is "{kits::*}":			loop {kit::*}:				give player (loop-value parsed as item)		        equip player with {kit.%loop-value%.boots} parsed as item		        equip player with {kit.%loop-value%.chestplate} parsed as item		        equip player with {kit.%loop-value%.leggings} parsed as item		        equip player with {kit.%loop-value%.helmet} parsed as item		        send "&6>> &aDostales kit &6[&a%loop-value%&6]"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tyle, że nie ma takiej możliwości, bo

{kit::*}

i

{kit.%line 2%::*} 

nie mają żadnego związku. To dwie, zupełnie inne zmienne. Poza tym w 2 linijce jest zapisana tylko nazwa zmiennej, więc...

Musiałbyś dodać jakiś inny sposób zapisu kitów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeśli dobrze zrozumiałem, czyli:

 - lista {kits::*} przechowuje nazwy zestawów

 - lista {kit.%nazwa zestawu%::*} przechowuje itemki danego zestawu

 - zmienne {kit.%nazwa zestawu%.boots} itd. przechowują zbroję dla danego zestawu

Jeśli tak to poniższy kod powinien działać:

on rightclick on sign:	if line 1 of the clicked block is "&1[KitDeath]":		loop {kits::*}:			line 2 of the clicked block is loop-value			loop {kit.%line 2 of the clicked block%::*}: 				give player (loop-value-2 parsed as item)			equip player with {kit.%line 2 of the clicked block%.boots} parsed as item			equip player with {kit.%line 2 of the clicked block%.chestplate} parsed as item			equip player with {kit.%line 2 of the clicked block%.leggings} parsed as item			equip player with {kit.%line 2 of the clicked block%.helmet} parsed as item			send "&6>> &aDostales kit &6[&a%line 2 of the clicked block%&6]"			stop		send "&6>> &cNie znaleziono zestawu zdefiniowanego na tabliczce."			 on sign change:	if line 1 is "[k]":		loop {kits::*}:			line 2 is loop-value			set line 1 to "&1[KitDeath]"			send "&6>> &aStworzono tabliczke  &6KIT"			stop		cancel event		send "&6>> &cNie znaleziono zestawu, ktory chcesz przypisac do tej tabliczki" 

(kod pisany na sucho, nie został przetestowany)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...