Dawid_PL 2 Opublikowano 6 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2015 Witam. Czy mógłby mi ktoś napisać skrypt na walutę serwerową :DCoins, zdobywa się ją za kopanie stone, za każde wykopanie 1.000 stone dostaje się 3 coinsy.Odzielne konto związane z tą walutą pod komendą /coinskomenda, która dodaje coinsy i zabiera ;)Oraz komendę, która pokazuj gui w którym jest, że za te coinsy można kupić skałe macierzystą 1 skała 5.000 coins z góry dzięki za wykonanie takiego skryptu ;)Prosiłbym go jak najszybciej <3Dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 vanillah 76 Opublikowano 6 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2015 variables: {stone.%player%} = 0 {coins.%player%} = 0 on mine of stone: add 1 to {stone.%player%} if {stone.%player%} is "1000": set {stone.%player%} to 0 add 3 to {coins.%player%} Dawid_PL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 6 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2015 variables: {stone.%player%} = 0 {coins.%player%} = 0 on mine of stone: add 1 to {stone.%player%} if {stone.%player%} is "1000": set {stone.%player%} to 0 add 3 to {coins.%player%} Dzięki Ci wielkie i czekam na dalszą część skryptu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 vanillah 76 Opublikowano 6 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 czerwca 2015 command /coins: trigger: if arg 1 is not set: send "&aStan twojego konta: &e%{coins.%player%}% &acoins." if arg 1 is set: send "&aStan konta gracza &e%arg 2% &ato: &e%{coins.%arg 2%}% &acoins" Dawid_PL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 7 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 czerwca 2015 command /coins: trigger: if arg 1 is not set: send "&aStan twojego konta: &e%{coins.%player%}% &acoins." if arg 1 is set: send "&aStan konta gracza &e%arg 2% &ato: &e%{coins.%arg 2%}% &acoins" Super dzięki a jeszcze te 2 rzeczy i zlepisz mi skrypt do jednej całości ? : komenda, która dodaje coinsy i zabiera ;)Oraz komendę, która pokazuj gui w którym jest, że za te coinsy można kupić skałe macierzystą 1 skała 5.000 coins Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 12 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 czerwca 2015 @ ref pomoże ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MiniGameShoot 25 Opublikowano 13 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2015 command /coins [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "add": if arg 2 is set: if arg 3 is set: set {_coins} to arg 2 add {_coins} to {coins.%arg 3%} Dawid_PL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 13 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2015 Złączy mi to ktoś w jedną całość i doda komendę, która pokazuj gui w którym jest, że za te coinsy można kupić skałe macierzystą 1 skała 5.000 coins Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 15 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2015 @ reff pomoże mi ktoś ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 19 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2015 @reff pomoże mi ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 22 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 czerwca 2015 @reff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 29 czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2015 @reff pomoże mi ktoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 VersusX 1 Opublikowano 30 czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 czerwca 2015 ja ci pomoge XDaje już jutro bo pisze to o 1 w nocy. masz to na 1 lipca Dawid_PL 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 3 lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 lipca 2015 ja ci pomoge XDaje już jutro bo pisze to o 1 w nocy. masz to na 1 lipcaFajnie, ale kiedy go z kończysz ? Bo jest mi potrzebny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 6 lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 lipca 2015 @ reff pomoże mi ktoś pilnie potrzebne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 6 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 lipca 2015 options: tag: &c[&9COINS&c] starting_coins: 0 #Startowe coinsy stone_to_coins: 1000 #Ile kamienia musimy wykopac zeby dostac coinsy coins_for_stone: 3 #Ile coinsow dostaniemy za wykopanie okreslonej ilosci kamieniafunction sklep(gracz: player, ilosc: number, item: item, cena:number): if {coins::%{_gracz}%} is more than or equal to {_cena}: remove {_cena} from {coins::%{_gracz}%} add {_ilosc} of {_item} to {_gracz} send "{@tag} &bKupiles &6%{_ilosc}% %{_item}% &bza &a%{_cena}% &bcoinsow." to {_gracz} stop else: send "{@tag} &cNie masz tyle coinsow!" to {_gracz} stopon join: if {coins::%player%} is not set: set {coins::%player%} to {@starting_coins}on mine of stone: add 1 to {stone::%player%} if {stone::%player%} is {@stone_to_coins}: send "{@tag} &bOtrzymales &a{@coins_for_stone} &bcoinsow za wykopanie &c{@stone_to_coins} &bkamienia." set {stone::%player%} to 0 add {@coins_for_stone} to {coins::%player%}command /coins [<text>] [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "{@tag} &bPosiadasz &a%{coins::%player%}% &bcoinsow." send "{@tag} &bWykopano &c%{stone::%player%}%&7/&c{@stone_to_coins} &bkamienia &7(&a+{@coins_for_stone} &bcoins&7)&b." stop else if arg 1 is "set": if player has permission "coins.set" or "coins.*": if arg 2 is set: if {coins::%arg 2%} is set: if arg 3 parsed as integer is set: send "{@tag} &bUstawiono coinsy gracza &6%arg 2% &bna &a%arg 3%&b." set {coins::%arg 2%} to arg 3 parsed as integer stop else: send "{@tag} &cPodaj ilosc coinsow!" stop else: send "{@tag} &cNie odnaleziono gracza!" stop else: send "{@tag} &cPodaj nazwe gracza!" stop else: send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien." stop else if arg 1 is "add": if player has permission "coins.add" or "coins.*": if arg 2 is set: if {coins::%arg 2%} is set: if arg 3 parsed as integer is set: send "{@tag} &bDodano &a%arg 3% &bcoinsow graczowi &6%arg 2%&b." add arg 3 parsed as integer to {coins::%arg 2%} stop else: send "{@tag} &cPodaj ilosc coinsow!" stop else: send "{@tag} &cNie odnaleziono gracza!" stop else: send "{@tag} &cPodaj nazwe gracza!" stop else: send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien." stop else if arg 1 is "remove": if player has permission "coins.remove" or "coins.*": if arg 2 is set: if {coins::%arg 2%} is set: if arg 3 parsed as integer is set: if arg 3 parsed as integer is less than or equal to {coins::%arg 2%}: send "{@tag} &bOdjeto &a%arg 3% &bcoinsow graczowi &6%arg 2%&b." remove arg 3 parsed as integer from {coins::%arg 2%} stop else: send "{@tag} &bOdjeto &a%{coins::%arg 2%}% &bcoinsow graczowi &6%arg 2%&b." remove {coins::%arg 2%} from {coins::%arg 2%} stop else: send "{@tag} &cPodaj ilosc coinsow!" stop else: send "{@tag} &cNie odnaleziono gracza!" stop else: send "{@tag} &cPodaj nazwe gracza!" stop else: send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien." stop else if arg 1 is "check": if player has permission "coins.check" or "coins.*": if arg 2 is set: if {coins::%arg 2%} is set: if arg 3 is not set: send "{@tag} &bGracz &6%arg 2% &bposiada &a%{coins::%arg 2%}% &bcoinsow." stop else: send "{@tag} &cNie odnaleziono gracza!" stop else: send "{@tag} &cPodaj nazwe gracza!" stop else: send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien." stop else: if player has permission "coins.help" or "coins.*": send "{@tag} &aCommands:" send "&7/&3coins &7- &3Sprawdza ilosc twoich coinsow." send "&7/&3coins set &6<&3gracz&6> <&3ilosc&6> &7- &3Ustawia coinsy danemu graczowi." send "&7/&3coins add &6<&3gracz&6> <&3ilosc&6> &7- &3Dodaje coinsy danemu graczowi." send "&7/&3coins remove &6<&3gracz&6> <&3ilosc&6> &7- &3Odejmuje coinsy danemu graczowi." send "&7/&3coins check &6<&3gracz&6> &7- &3Sprawdza ilosc coinsow danego gracza." stop else: send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien." stopcommand /coinshop: trigger: open chest with 1 rows named "&3Sklep za coinsy" to player format slot 0 of player with 1 bedrock with lore "&bCena: &a5000 &bcoinsow" to close then run [sklep(player, 1, bedrock, 5000)]Wymagane pluginy:- Skript 2.2- SkQuery Norbi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Dawid_PL 2 Opublikowano 21 lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 lipca 2015 @up nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Dawid_PL 2
Witam.
Czy mógłby mi ktoś napisać skrypt na walutę serwerową :D
Coins, zdobywa się ją za kopanie stone, za każde wykopanie 1.000 stone dostaje się 3 coinsy.
Odzielne konto związane z tą walutą pod komendą /coins
komenda, która dodaje coinsy i zabiera ;)
Oraz komendę, która pokazuj gui w którym jest, że za te coinsy można kupić skałe macierzystą 1 skała 5.000 coins
z góry dzięki za wykonanie takiego skryptu ;)
Prosiłbym go jak najszybciej <3
Dzięki :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi