Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na walutę z funkcjami ;)


Dawid_PL

Pytanie

Witam.

 

Czy mógłby mi ktoś napisać skrypt na walutę serwerową  :D

Coins, zdobywa się ją za kopanie stone, za każde wykopanie 1.000 stone dostaje się 3 coinsy.

Odzielne konto związane z tą walutą pod komendą /coins

komenda, która dodaje coinsy i zabiera  ;)

Oraz komendę, która pokazuj gui w którym jest, że za te coinsy można kupić skałe macierzystą 1 skała 5.000 coins

 

z góry dzięki za wykonanie takiego skryptu  ;)

Prosiłbym go jak najszybciej  <3

Dzięki  :D

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

variables:

  {stone.%player%} = 0

  {coins.%player%} = 0

 

on mine of stone:

  add 1 to {stone.%player%}

  if {stone.%player%} is "1000":

  set {stone.%player%} to 0

  add 3 to {coins.%player%}

 

Dzięki Ci wielkie i czekam na dalszą część skryptu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /coins:

  trigger:

if arg 1 is not set:

send "&aStan twojego konta: &e%{coins.%player%}% &acoins."

if arg 1 is set:

send "&aStan konta gracza &e%arg 2% &ato: &e%{coins.%arg 2%}% &acoins"

 

 

Super dzięki a jeszcze te 2 rzeczy i zlepisz mi skrypt do jednej całości ? :

 

komenda, która dodaje coinsy i zabiera ;)

Oraz komendę, która pokazuj gui w którym jest, że za te coinsy można kupić skałe macierzystą 1 skała 5.000 coins

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:	tag: &c[&9COINS&c]	starting_coins: 0 #Startowe coinsy	stone_to_coins: 1000 #Ile kamienia musimy wykopac zeby dostac coinsy	coins_for_stone: 3 #Ile coinsow dostaniemy za wykopanie okreslonej ilosci kamieniafunction sklep(gracz: player, ilosc: number, item: item, cena:number):	if {coins::%{_gracz}%} is more than or equal to {_cena}:		remove {_cena} from {coins::%{_gracz}%}		add {_ilosc} of {_item} to {_gracz}		send "{@tag} &bKupiles &6%{_ilosc}% %{_item}% &bza &a%{_cena}% &bcoinsow." to {_gracz}		stop	else:		send "{@tag} &cNie masz tyle coinsow!" to {_gracz}		stopon join:	if {coins::%player%} is not set:		set {coins::%player%} to {@starting_coins}on mine of stone:	add 1 to {stone::%player%}	if {stone::%player%} is {@stone_to_coins}:		send "{@tag} &bOtrzymales &a{@coins_for_stone} &bcoinsow za wykopanie &c{@stone_to_coins} &bkamienia."		set {stone::%player%} to 0		add {@coins_for_stone} to {coins::%player%}command /coins [<text&gt] [<text&gt] [<text&gt]:	trigger:		if arg 1 is not set:			send "{@tag} &bPosiadasz &a%{coins::%player%}% &bcoinsow."			send "{@tag} &bWykopano &c%{stone::%player%}%&7/&c{@stone_to_coins} &bkamienia &7(&a+{@coins_for_stone} &bcoins&7)&b."			stop		else if arg 1 is "set":			if player has permission "coins.set" or "coins.*":				if arg 2 is set:					if {coins::%arg 2%} is set:						if arg 3 parsed as integer is set:							send "{@tag} &bUstawiono coinsy gracza &6%arg 2% &bna &a%arg 3%&b."							set {coins::%arg 2%} to arg 3 parsed as integer							stop						else:							send "{@tag} &cPodaj ilosc coinsow!"							stop					else:						send "{@tag} &cNie odnaleziono gracza!"						stop				else:					send "{@tag} &cPodaj nazwe gracza!"					stop			else:				send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien."				stop		else if arg 1 is "add":			if player has permission "coins.add" or "coins.*":				if arg 2 is set:					if {coins::%arg 2%} is set:						if arg 3 parsed as integer is set:							send "{@tag} &bDodano &a%arg 3% &bcoinsow graczowi &6%arg 2%&b."							add arg 3 parsed as integer to {coins::%arg 2%}							stop						else:							send "{@tag} &cPodaj ilosc coinsow!"							stop					else:						send "{@tag} &cNie odnaleziono gracza!"						stop				else:					send "{@tag} &cPodaj nazwe gracza!"					stop			else:				send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien."				stop		else if arg 1 is "remove":			if player has permission "coins.remove" or "coins.*":				if arg 2 is set:					if {coins::%arg 2%} is set:						if arg 3 parsed as integer is set:							if arg 3 parsed as integer is less than or equal to {coins::%arg 2%}:								send "{@tag} &bOdjeto &a%arg 3% &bcoinsow graczowi &6%arg 2%&b."								remove arg 3 parsed as integer from {coins::%arg 2%}								stop							else:								send "{@tag} &bOdjeto &a%{coins::%arg 2%}% &bcoinsow graczowi &6%arg 2%&b."								remove {coins::%arg 2%} from {coins::%arg 2%}								stop						else:							send "{@tag} &cPodaj ilosc coinsow!"							stop					else:						send "{@tag} &cNie odnaleziono gracza!"						stop				else:					send "{@tag} &cPodaj nazwe gracza!"					stop			else:				send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien."				stop		else if arg 1 is "check":			if player has permission "coins.check" or "coins.*":				if arg 2 is set:					if {coins::%arg 2%} is set:						if arg 3 is not set:							send "{@tag} &bGracz &6%arg 2% &bposiada &a%{coins::%arg 2%}% &bcoinsow."							stop					else:						send "{@tag} &cNie odnaleziono gracza!"						stop				else:					send "{@tag} &cPodaj nazwe gracza!"					stop			else:				send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien."				stop		else:			if player has permission "coins.help" or "coins.*":				send "{@tag} &aCommands:"				send "&7/&3coins &7- &3Sprawdza ilosc twoich coinsow."				send "&7/&3coins set &6<&3gracz&6> <&3ilosc&6> &7- &3Ustawia coinsy danemu graczowi."				send "&7/&3coins add &6<&3gracz&6> <&3ilosc&6> &7- &3Dodaje coinsy danemu graczowi."				send "&7/&3coins remove &6<&3gracz&6> <&3ilosc&6> &7- &3Odejmuje coinsy danemu graczowi."				send "&7/&3coins check &6<&3gracz&6> &7- &3Sprawdza ilosc coinsow danego gracza."				stop			else:				send "{@tag} &cNie masz wymaganych uprawnien."				stopcommand /coinshop:	trigger:		open chest with 1 rows named "&3Sklep za coinsy" to player		format slot 0 of player with 1 bedrock with lore "&bCena: &a5000 &bcoinsow" to close then run [sklep(player, 1, bedrock, 5000)]

Wymagane pluginy:

- Skript 2.2

- SkQuery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...